kivikk000

Yleistä friba-läppää.

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Avatar
norppa86
Viestit: 54
Liittynyt: Ke Kesä 20, 2012 11:36
Oikea nimi: Jori Nurminen

kivikk000

Viesti Kirjoittaja norppa86 »

Onko kellään mitää hajuukoska kivikko aukee??? päivämääriä...
TONNI KÄTEE JA KÄNNI TOTEE
Avatar
Dizzy
huru-ukko
Viestit: 3514
Liittynyt: Ke Marras 05, 2003 10:27
Oikea nimi: Anssi Sahri
Paikkakunta: Viikki
Viesti:

Re: kivikk000

Viesti Kirjoittaja Dizzy »

Usko on kova, että tämän kuun loppuun mennessä. Kun tulee virallinen varmistus niin kerrotaan kyllä
Rehellistä kotiinpäinvetoa vuodesta 1974
Nessu
Viestit: 15
Liittynyt: Su Huhti 24, 2011 20:48
Oikea nimi: Antti Tenhunen

Re: kivikk000

Viesti Kirjoittaja Nessu »

Kuva

Onko meidän tuleva rata jo nytten peruttu ja muutettu jalkapallokentäksi? ;)
Avatar
norppa86
Viestit: 54
Liittynyt: Ke Kesä 20, 2012 11:36
Oikea nimi: Jori Nurminen

Re: kivikk000

Viesti Kirjoittaja norppa86 »

emmä usko. Kaveri oli käynny kattelee, ni oli siel koreja jo paikallaan. Mut ei ollu auki, ja eikä ollu tietoo koska se aukee.. :D
TONNI KÄTEE JA KÄNNI TOTEE
Avatar
Antero
Iso ja äänekäs
Viestit: 3927
Liittynyt: Ti Huhti 29, 2003 19:49
Oikea nimi: Antero Erhiö
Paikkakunta: Sporakiskojen varrella
Viesti:

Re: kivikk000

Viesti Kirjoittaja Antero »

Dizzy kirjoitti:Usko on kova, että tämän kuun loppuun mennessä. Kun tulee virallinen varmistus niin kerrotaan kyllä
norppa86 kirjoitti:emmä usko...
Ei tämä ole mikään uskonkappale.
Jos Anssi sanoo, että katsotaan kuukauden loppuun, niin ei ole kovin fiksua aloittaa marinaa ennen kuun puoltaväliä. :? :wink:
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
Avatar
Dizzy
huru-ukko
Viestit: 3514
Liittynyt: Ke Marras 05, 2003 10:27
Oikea nimi: Anssi Sahri
Paikkakunta: Viikki
Viesti:

Re: kivikk000

Viesti Kirjoittaja Dizzy »

No niin!

Mulla on kehittynyt ajan kanssa sellainen sääntö uusien ratoja koskien, että valmistumispäivästä puhutaan kun rata on auki. Mä olen myös äärettömän huono noudattamaan tätä sääntöä.

Silläkin uhalla, että jotain ihan odottamatonta vielä tapahtuu:

Kivikko aukeaa perjantaina 7.9.2012

Kaikki joita tämä edes jollain tasolla koskettaa, voivat nyt vähän aikaa ihan luvan kanssa hymyillä.

Eiköhän se nyt tässä vaiheessa riitä.

Ja sitten taas vakavoidutaan pikkaisen. Vaikka kyseessä on puistorata, jonka ylläpidosta vastaa Helsingin Kaupunki, ei siitä kuitenkaan
saada valmiina naaman eteen. Radalla on muutama metsäväylä. Kaupungin karsinnat on nyt tehty ja ohjeistus ja luvat jatkotoimista saatu. Nyt nämä metsäväylät pitää pistää kuntoon. Tämän lisäksi on muutamalla väylällä ob-nakuttelua, pari dropparia, muutama sillanomainen viritys....

Tässä on nyt talkootyölle tilausta kahdesta syystä:

1) Kaupunki on toiminut omalta osalta hienosti = uusi 18 väyläinen kiinteä rata. Nyt pitäisi mielestäni kaupungille osoittaa, että harrastajat paitsi arvostavat tätä - myös ottavat vastuuta meille rakennetuista paikoista. Kaupunki rakensi radasta hyvän, se on meidän homma tehdä siitä hieno.
2) Se nyt on vaan mukavampaa pelata radalla, jossa ei ole hakkuujätettä nilkkojen yli.

(Myönnetään, on niitä syitä enemmänkin, mutta eiköhän noi riitä)

Nyt on talkootyötä taas edessä. TT tulee järjestämään mahdollisuuksien mukaan työkaluja, ohjeistusta, organisointia ja yleistä lätinää paikalle. Uskoisin, että sellainen työntekijäryhmäkin löytyy. Silti tämä rata on kaikille pääkaupunkiseudun harrastajille tehty ja toive olisi että harrastajat seurataustasta tai muusta yhtä epärelevantista syystä riippumatta tulisivat mukaan hommiin. Mitä isompi porukka saadaan siivoamaan väylät rakennustyön jäljiltä, sitä nopeammin siellä on ilo pelata.

Laitetaan tuulemaan ensi tiistaina, 28.8 kello 17:30-->

Kohdennetaan ensi isku metsäväylien perkaamiseksi pelikuntoon. Tämä on se ainoa suuri homma, joka pitää saada tehtyä että koko 18 väylän kiepistä voi nauttia. Tervetuloa siis joka iikka. TT:n sisällä on pitkään jo tiedetty, että talkootyö parantaa kierrostuloksia parilla heitolla per kerta. Nyt voi ottaa vähän hyvää Kivikossa ennen ensimmäistäkään kieppiä.

Pari viikkoa, vähän hommia ja Kivikkoon kiekkoilemaan

Anssi
Rehellistä kotiinpäinvetoa vuodesta 1974
Avatar
Antero
Iso ja äänekäs
Viestit: 3927
Liittynyt: Ti Huhti 29, 2003 19:49
Oikea nimi: Antero Erhiö
Paikkakunta: Sporakiskojen varrella
Viesti:

Re: kivikk000

Viesti Kirjoittaja Antero »

Hienoa Anssi.

Kerropa vielä jokin osoite, minkä läheltä sitä rataa voi etsiä.
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
junde
Viestit: 706
Liittynyt: To Elo 11, 2005 10:58
Oikea nimi: Mika Hallikainen
Paikkakunta: Helsinki

Re: kivikk000

Viesti Kirjoittaja junde »

Antero kirjoitti:
Kerropa vielä jokin osoite, minkä läheltä sitä rataa voi etsiä.
Tulee Antero pitkä matka jos hussella meinasit tulla ;)
Avatar
Tee8mu
Ching-King
Viestit: 589
Liittynyt: To Kesä 07, 2007 21:27
Oikea nimi: Teemu Malmelin
Paikkakunta: Nokia

Re: kivikk000

Viesti Kirjoittaja Tee8mu »

Katos TT 10v puttimestari. :)

En kerralla kun nähdään, esitän sulle haasteen puttikisasasta. Mun panos on 2€ sun luonnollisesti 70kertainen. Katotaan "otatko haasteen vastaan" ? ;)

Lisäksi mä saan 15 yritystä pohjalle ru;-)

_________________________________________________________________________________
Oikeesti mun pointti oli, että ota nyt toi "titteli" pois tuolta viivan alta. Muuten mulle on ihan sama...
Avatar
AJantti
Viestit: 49
Liittynyt: Pe Elo 27, 2010 11:49
Oikea nimi: Ari Jäntti
Paikkakunta: Vantaa

Re: kivikk000

Viesti Kirjoittaja AJantti »

Autolla Kivikon radalle pääsee helposti poistumalla kehä 1:ltä Kivikon liittymästä ja seuraamalla "Liikuntapuisto"-kylttejä, ensin Kivikonlaita sitten Savikiekontielle.

Savikiekontiellä on parkkipaikka (ajoväylä loppuu tähän, vain huoltoajo sallittu), johon auton voi jättää ja jatkaa jalkaisin Savikiekontietä vielä eteenpäin liikuntahallin ohi. Tiedät tulleesi radalle kun oikealla avautuu aukea, jossa heti harjoituskorit ja 1. väylä.

Mikäli paikalle tulee linja-autolla, käy mikä tahansa Kivikon ohi Kehä 1:stä menevä linja (en tiedä mitä linjoja siitä menee). Lännestä tulijoille on muistaakseni jossain Kivikon kohdalla alikulkutunneli, josta pääsee Kehän ali. Toinen vaihtoehto on mennä bussilla 68 Latokartanoon ja tulla sieltä Kehätien ali melko suoraan Savikiekontielle.
junde
Viestit: 706
Liittynyt: To Elo 11, 2005 10:58
Oikea nimi: Mika Hallikainen
Paikkakunta: Helsinki

Re: kivikk000

Viesti Kirjoittaja junde »

Tee8mu kirjoitti:Katos TT 10v puttimestari. :)

En kerralla kun nähdään, esitän sulle haasteen puttikisasasta. Mun panos on 2€ sun luonnollisesti 70kertainen. Katotaan "otatko haasteen vastaan" ? ;)

Lisäksi mä saan 15 yritystä pohjalle ru;-)

_________________________________________________________________________________
Oikeesti mun pointti oli, että ota nyt toi "titteli" pois tuolta viivan alta. Muuten mulle on ihan sama...
Tässä tapauksessa lisäsin tekstiä ja väännän veistä haavassa ;)
Vielä voisi lisätä TTP mestaruudenkin =)
Avatar
Tee8mu
Ching-King
Viestit: 589
Liittynyt: To Kesä 07, 2007 21:27
Oikea nimi: Teemu Malmelin
Paikkakunta: Nokia

Re: kivikk000

Viesti Kirjoittaja Tee8mu »

junde kirjoitti:
Tee8mu kirjoitti:Katos TT 10v puttimestari. :)

En kerralla kun nähdään, esitän sulle haasteen puttikisasasta. Mun panos on 2€ sun luonnollisesti 70kertainen. Katotaan "otatko haasteen vastaan" ? ;)

Lisäksi mä saan 15 yritystä pohjalle ru;-)

_________________________________________________________________________________
Oikeesti mun pointti oli, että ota nyt toi "titteli" pois tuolta viivan alta. Muuten mulle on ihan sama...
Tässä tapauksessa lisäsin tekstiä ja väännän veistä haavassa ;)
Vielä voisi lisätä TTP mestaruudenkin =)

Tää vissiin tarkoitti että otat siis haasteen vastaan.
Avatar
Dizzy
huru-ukko
Viestit: 3514
Liittynyt: Ke Marras 05, 2003 10:27
Oikea nimi: Anssi Sahri
Paikkakunta: Viikki
Viesti:

Re: kivikk000

Viesti Kirjoittaja Dizzy »

Me voitais mun mielestä vetää TTT:n yhdeydessä joku grudge-match tyyppinen tempaus Junde vs Teemu. Sopis hyvin ohjelmanumeroksi tauolle ja saataisiin kaikki hyvää viihdettä.
Palkintona on tietty oikeus kyykyttää toista puttitaidoista vuoden ajalta, sekä mitä nyt uskallatte itse laittaa pottiin.

Jos te lähdette tähän, ni mä tuun vetää sen teille. Ja yleisöä riittää...
Rehellistä kotiinpäinvetoa vuodesta 1974
Avatar
Antero
Iso ja äänekäs
Viestit: 3927
Liittynyt: Ti Huhti 29, 2003 19:49
Oikea nimi: Antero Erhiö
Paikkakunta: Sporakiskojen varrella
Viesti:

Re: kivikk000

Viesti Kirjoittaja Antero »

Dizzy kirjoitti:Me voitais mun mielestä vetää TTT:n yhdeydessä joku grudge-match tyyppinen tempaus Junde vs Teemu.
Jos te lähdette tähän, ni mä tuun vetää sen teille. Ja yleisöä riittää...
Ei ne kumpikaan uskalla. :twisted:

Olisihan se hupaisa vedonlyöntikohde:
Diplomi-Insinööri vs Kirvesmies.
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
Avatar
Tee8mu
Ching-King
Viestit: 589
Liittynyt: To Kesä 07, 2007 21:27
Oikea nimi: Teemu Malmelin
Paikkakunta: Nokia

Re: kivikk000

Viesti Kirjoittaja Tee8mu »

Antero kirjoitti:
Dizzy kirjoitti:Me voitais mun mielestä vetää TTT:n yhdeydessä joku grudge-match tyyppinen tempaus Junde vs Teemu.
Jos te lähdette tähän, ni mä tuun vetää sen teille. Ja yleisöä riittää...
Ei ne kumpikaan uskalla. :twisted:

Olisihan se hupaisa vedonlyöntikohde:
Diplomi-Insinööri vs Kirvesmies.
Mitäs sä Antero taas höpötät. Hyvin ratkaisevaahan on se, mistä kisataan ja mistä lyödään vetoa.
Vastaa Viestiin