unohdin viikkositten viikkokisoissa punaisen kcteebirdin johonkinpåin talin rataa. löytäjälle kiekkopalkkio. jos löydän ite sen jonkun bägistä niin katkasen kuyllä pään. *SENSUROITU YLLÄPIDON TOIMESTA* et * "vähänkö ottaa pattiin" *
Jalmar kirjoitti:unohdin viikkositten viikkokisoissa punaisen kcteebirdin johonkinpåin talin rataa. löytäjälle kiekkopalkkio. jos löydän ite sen jonkun bägistä niin katkasen kuyllä pään. *SENSUROITU YLLÄPIDON TOIMESTA* et * "vähänkö ottaa pattiin" *
Ymmärrän hyvin kyseistä henkilöä. Viime viikolla hävisi pelistä 2 kiekkoa. Kumpikaan ei ollut sellasessa paikassa että ei olisi hetken etsimisellä löytyny. Surullista että kiekkojen nyysiminen on yleistynyt talissa
Katosi tänään päivällä seiska (7) väylän keskelle, väylän ja tien väliin oikealle punainen Ch Valkyrie. Ois kiva saada lätty takas. Voi palauttaa kopille. Kiitos.
Tänään katosi keltainen champion valkyrie kymppiväylällä pitkälle väylän oikealle puolelle. Arvostan jos joku sen kiikuttaa löytökiekkolootaan tai ottaa yhteyttä!
Tänään katosi sininen SS Avenger väylällä 11. Rolleriavaus meni etuvasemmalla olevan puskan ohi (10. tiin lähellä), mutta sen jälkeen sitä ei näkynyt eli voi olla kaikkialla tien ja 11. väylän välissä. Kiekon voi palauttaa boksiin tai kopille.
Mulla on mystisesti kadonnut musta P2 putteri European open 2007 stampeilla Taliin. Hävis vaan yhtäkkiä bägistä. Kiekossa ei oo nimeä mutta tuntomerkkinä sen pohjaan on kirjattu hopealla kiekon tiedot. Toivottavasti palautuu kopille.
joojoo saatana kyllähän javiksen teebirdit löytyy mut ei mun birdiä.
Odottelen omaani edelleen takasin ja palauttajalle annan 2 DX teerexiä ja 2 champion orcia+ jotai muuta!! Palauttakaa rohkeesti. jos ei uskalla tuoda suoraan mulle ni voi laittaa talin löytölaatikkoon. Tarjoon myös sidewinderin palauttajalle saman setin.
Uudenkarhea oranssi Champion Roadrunner jäi luultavasti heti ykkösväylälle oikeaan reunaan. Toivon, että sen nostanut veisi sen löytökiekkolaatikkoon tai kopille. Otan myös mieluusti vastaan yksityisviestin foorumin kautta.
Sen siitä saa kun alkaa höpöttämään kännykkään kesken pelaamisen