Kivikossa 16.3 kiekkoja myynnissä

Tänne voi yksityishenkilöt jättää myynti-, vaihto tai ostoilmoituksia vanhoista tai uusista kiekoista tai muusta frisbeesälästä

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Avatar
jwinterh
Viestit: 661
Liittynyt: To Elo 05, 2010 20:56
Oikea nimi: Jani Winterhalter
Paikkakunta: Espoo

Kivikossa 16.3 kiekkoja myynnissä

Viesti Kirjoittaja jwinterh »

Huomenna TaTaTa osakilpailun yhteydessä myyn kiekkoja joita en käytä. Hinnat alkaen 4 euroo. Tuo käteistä jos olet tulossa. Valikoimasta löytyy puttereita, midareita ja isoille käsille draivereita mm. Ape. Kiekkoja taisi olla yhteensä 30 kappaletta.

Tervetuloa hypistelemään.
Avatar
Top1
Viestit: 1379
Liittynyt: Ma Touko 08, 2006 9:00
Oikea nimi: Toni Toivonen
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kivikossa 16.3 kiekkoja myynnissä

Viesti Kirjoittaja Top1 »

Mä otan kaikki, 120 eskoo?
Stamina survivor 2017
Avatar
jwinterh
Viestit: 661
Liittynyt: To Elo 05, 2010 20:56
Oikea nimi: Jani Winterhalter
Paikkakunta: Espoo

Re: Kivikossa 16.3 kiekkoja myynnissä

Viesti Kirjoittaja jwinterh »

Toni, ei huono tarjous oikeesti. Pitää vähän kattella sun kaa huomenna et mitä kaikkee sieltä löytyy. Mut mä sanoin et lähtöhinta ois 4€ per kiekko ja tuolla on oikeesti hyviäkin kiekkoja... Starfire x2, Z-Nuke, CH Wraith, vanha kunnon dx Roc, Esp Buzzz... et voipi olla että jos tarjoot koko setistä sen 5 eskoo kappale (150) niin silloin saat Bilteman kiekkojenkuljetuskassin kaupanpäälle.
Avatar
Top1
Viestit: 1379
Liittynyt: Ma Touko 08, 2006 9:00
Oikea nimi: Toni Toivonen
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kivikossa 16.3 kiekkoja myynnissä

Viesti Kirjoittaja Top1 »

jwinterh kirjoitti:Toni, ei huono tarjous oikeesti. Pitää vähän kattella sun kaa huomenna et mitä kaikkee sieltä löytyy. Mut mä sanoin et lähtöhinta ois 4€ per kiekko ja tuolla on oikeesti hyviäkin kiekkoja... Starfire x2, Z-Nuke, CH Wraith, vanha kunnon dx Roc, Esp Buzzz... et voipi olla että jos tarjoot koko setistä sen 5 eskoo kappale (150) niin silloin saat Bilteman kiekkojenkuljetuskassin kaupanpäälle.
120, ota tai jätä.
Stamina survivor 2017
Avatar
jwinterh
Viestit: 661
Liittynyt: To Elo 05, 2010 20:56
Oikea nimi: Jani Winterhalter
Paikkakunta: Espoo

Re: Kivikossa 16.3 kiekkoja myynnissä

Viesti Kirjoittaja jwinterh »

OK. It's a deal.
Vastaa Viestiin