Vastuuntunnoton fribagolffaaja liikkeellä

Yleistä friba-läppää.

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Vastaa Viestiin
Chrisu
Viestit: 3
Liittynyt: To Heinä 21, 2011 14:42
Oikea nimi: Christian Lindström

Vastuuntunnoton fribagolffaaja liikkeellä

Viesti Kirjoittaja Chrisu »

Morjes,

Sattuipa kämäsesti tänään, kun olin pari rundia heittelemässä klo. 10:30-14:15 välisenä aikana. Kovassa helteessä ja nestavajauksessa pelistä ei tullut muuta kuin sanomista, mutta hauskaahan tuo aina kaikesta huolimatta on. Himaan kun sitten kurvasin ja autosta ulos hyppäsin, huomasin harmikseni että ei se nyt ihan putkeen muillakaan samoihin aikoihin heittämässä olleilla ollut mennyt. Mulla oli auto parkissa #1 tiin alapuolella ensimmäisenä, siis lähinnä tiitä ja peruutettuna siihen parkkiin. Jollain ilmeisesti lipsahtanut aika reilusti vasemmalle eka avaus, jolloin kiekko tärähtänyt mun auton konepeltiin jättäen ainakin helvetinmoiset jäljet siihen. Vitutukseltani en vielä kattonut vaatiiko pelti oikomista. Vaihtoehtoisesti joku on täräyttänyt #12 lievästi sanottuna pitkäksi, jolloin se olisi voinut osua meikän kärryyn. Sen munattoman tosiasian, että ei ollut tämä loinen jättänyt minkäänlaista viestiä, tyyliin pahoitellut tapahtunutta ja kantanut erehdyksensä mahdollisesti mukanaan tuomat seuraamukset, voisin jotenkin kuvitella viittaavan johonkin "ei niin kokeneeseen" heittäjään. Toisaalta jos se kiekko sieltä #12 on lentänyt pitkäksi, niin uskon heittäjällä olleen jonkinverran heittoja jo takanaan ja olevan ns. "vanha kettu" ko. lajin parissa. Tuollaiselta kaverilta taitaa olla ihan aiheellista odottaa suoraselkäisyyttä ja rehtiä meininkiä. Jos nyt joku kokee piston sydämessään ja tietää osuneensa jonkun autoon(lue:mun), toivoisin yhteydenottoa. Jotenkin vaan alkaa tämmöset toisen omaisuuden tärvely ja äkkinäinen vilkaisu olan yli tyyliin sviddu, eikaikukaan nähny-tyyliset selkärangattomat mulkut vituttamaan. Toisaalta, kaiken saa korjattua ja niin myös tämän mielipiteeni tästä kyseessä olevasta sankarista.

Että sellainen ensimmäinen viesti. Toivon, että en pikaistuksissani rikkonut foorumin sääntöjä avautumisellani ja pahoittelen samoin tein jos näin tapahtui.
Kaikesta huolimatta toivottelen hyvää kesää ja hyviä kierroksia lähes kaikille alueella touhuaville!

t: Chrisu
ryssä
Denffari
Viestit: 241
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 17:47
Oikea nimi: Harri Neuvonen
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Vastuuntunnoton fribagolffaaja liikkeellä

Viesti Kirjoittaja ryssä »

et mitään sääntöä rikkonut,avautuminen kuuluu asiaan foorumilla,on se sit hysset puuhun toisen kiekolla tai just niinku sulle kävi,

nykyään väylältä 12 saattaa sataa kiekkoja tielle jopa sunnuntai heittelijöiltä.....olen nähnyt. :shock:
syytetään pointtia. miks myyvät pitkälle lentäviä lättyjä.
mut toivottavasti heittäjällä on kanttia tai ees halua tunnustaa. koska vahinkoja sattuu,,,,, paaaaaitsi mulle 8)
miksi putata,kun voit lähestyä koriin.
Chrisu
Viestit: 3
Liittynyt: To Heinä 21, 2011 14:42
Oikea nimi: Christian Lindström

Re: Vastuuntunnoton fribagolffaaja liikkeellä

Viesti Kirjoittaja Chrisu »

Allrighty, hienoa et ei mun foorumilla hengailu jäänyt varsin lyhyeksi :D

Sehän täs mua vituttaakin, että ei ole munaa jättää yhteystietojaan tms. Auton omisjankin kun saa tietoonsa kattomalla sen rekkarin siitä...vaik sillon kun hakee sen kiekon siitä jostain hollilta. Hieno heittohan se on ollu, jos sieltä #12 tiiltä on tonne paiskannu. Sen tasosia heittäjiä tuolla ei kyllä mun nähden ollu silloin kun toi tapahtui :roll:

Nooh, taitaa mennä just noin kun pohdiskelit tossa. Ei taida kovasti olla halukkaita tunnustajia...

Yritetään, yritetään :D

t: Chrisu
Avatar
Dizzy
huru-ukko
Viestit: 3514
Liittynyt: Ke Marras 05, 2003 10:27
Oikea nimi: Anssi Sahri
Paikkakunta: Viikki
Viesti:

Re: Vastuuntunnoton fribagolffaaja liikkeellä

Viesti Kirjoittaja Dizzy »

Kielenkäytöllisesti avautuminen oli parasta A-ryhmää.

Eiköhän se ole ollut joku onneton ykkösen avaaja, joka tämän sai aikaan. En nimittäin usko kovinkaan monen avaavan kahdeltatoista sellaisella voimalla, että parkkipaikalla pitää peltitöitä tehdä.

Olisihan se hienoa, että fribaajista löytyy suoraselkäisyyttä ja vuoden huonoimman avauksen heittäjä ilmoittautuu. Toisaalta tässä tilanteessa myös ko. tilanteen nähnyt voisi vähän raottaa sanaista arkkuaan.
Rehellistä kotiinpäinvetoa vuodesta 1974
Chrisu
Viestit: 3
Liittynyt: To Heinä 21, 2011 14:42
Oikea nimi: Christian Lindström

Re: Vastuuntunnoton fribagolffaaja liikkeellä

Viesti Kirjoittaja Chrisu »

Kyllä munkin veikkaus tosiaan kallistuu siihen suuntaan, että kyseessä on joku joka lievästi sanottuna on epäonnistunut avauksessaan ykkösellä. Nooh, onni onnettomuudessa on se, että tästä selvittiin armottomalla vitutuksella ja hinkkaamisella/jynssäämisellä. Ei ainakaan vaikuta sille, että pelti ois mutkalla. Ei siis mitään muita vaatimuksia/odotuksia tän erehdyksen suorittajalta kuin se että kohteliaasti pahoittelisi tapahtunutta ja kenties muuttaisi toimintatapaansa jatkoa silmälläpitäen. Munatontahan se ilmoittautuminen toki on tässä vaiheessa, kun totean että ei sattunut sen vakavempaa. Kumma juttu myös jos kukaan ei tota tapahtumaa ole nähnyt...

Nooh, jatketaan harjoituksia!

T: Chrisu
Vastaa Viestiin