Hehkutusketju

Yleistä friba-läppää.

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Avatar
Rockyz
Viestit: 401
Liittynyt: Ti Tammi 11, 2011 8:36
Oikea nimi: Juhani Lehtonen
Paikkakunta: Helsinki

Hehkutusketju

Viesti Kirjoittaja Rockyz »

En löytänyt hehkuttamiseen viittaavaa ketjua mistään, joten tässäpä nyt sellainen. Eli tähän ketjuun voi hehkuttaa kaikenlaisia onnistumisia fribailuun liittyen kuten esimerkiksi niitä melkein holareita, hyviä kierroksia ja muita omalle kohdalle sattuneita mahtavuuksia.

Aloitanpas tämän näin. Viime kauden lopussa syksyllä lähdin noidannuolen iskiessä selkään heittelemään kiekkoa koko päiväksi. Aamulla hädin tuskin sai kenkiä vedettyä jalkaan, mutta sää oli loistava ja kavereiden kans oltiin sovittu, että sään salliessa lähdetään kiertämään ratoja. Selkä oli niin kipeä, etten meinannut päästä autoon tai autosta ulos, mutta oli pakko päästä heittämään vaikka väkisin. Noh ensin kierrettiin Hyvinkään 18-väylänen ja sitten perään Järvenpää kahdesti. Tuloksena tästä ääliömäisestä sinnikkyydestä iski sellaiset selkäkivut, että rystydriveja ei ole käytännössä voinut heittää juuri 1-5 kpl enempää koko "talvikautena" ja selkä on ollut lähes jatkuvasti tuosta päivästä lähtien kipeä. Onneksi nyt syys-tammi välisen kuntoutuksen, hierotuttamisen ja venyttelyn ansiosta selkä alkaisi taas jokseenkin olla normitasolla. Sen vuoksi onkin nyt hehkutettava sitä, että eilen pystyi Tallaajien sisävuorolla Talin jalkapallohallissa draivaamaan rystyllä koko tunnin verran! Eiköhän tästä ole hyvä lähteä parantaan askel- ja draivirytmiä uuteen kauteen! :mrgreen:
Sadonkorjuu Team World Champion 2012
Ice Bowl 2015 1st
3x 2nd at Tali ViikkisChamp Invitational (sou klouus!)

TT Hallitus 2015-2019
Avatar
protoni
Viestit: 427
Liittynyt: To Huhti 27, 2006 10:32
Oikea nimi: Toni Asikainen
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hehkutusketju

Viesti Kirjoittaja protoni »

Toni Asikainen Avoin 3 2 3 3 3 3 2 3 2 2 2 2 2 3 3 3 41 3 3 3 3 2 2 3 3 2 2 2 2 3 1 3 2 39 80
5 time TTT -champion. 2008, 2011, 2012, 2013 and 2018...
Avatar
PM
Viestit: 717
Liittynyt: To Marras 18, 2004 16:23
Oikea nimi: PETRI MÄÄRÄNEN
Paikkakunta: Tikkurila

Re: Hehkutusketju

Viesti Kirjoittaja PM »

Puttasin männäkaudella yhden pitkän putin sisään!! :)
Kaikki muu on turhaa paitsi putti!!
Avatar
jwinterh
Viestit: 661
Liittynyt: To Elo 05, 2010 20:56
Oikea nimi: Jani Winterhalter
Paikkakunta: Espoo

Re: Hehkutusketju

Viesti Kirjoittaja jwinterh »

Voitin Määriksen Meikun Milleniumissa... :-)
Avatar
JariH
Viestit: 277
Liittynyt: To Marras 13, 2008 12:40
Oikea nimi: Jari Huotari
Paikkakunta: Espoo

Re: Hehkutusketju

Viesti Kirjoittaja JariH »

jwinterh kirjoitti:Voitin Määriksen Meikun Milleniumissa... :-)
Mä en. Onneksi.
Avatar
kalamies
Viestit: 622
Liittynyt: Pe Elo 18, 2006 21:41
Oikea nimi: Jouni Andersin
Paikkakunta: Helskinki

Re: Hehkutusketju

Viesti Kirjoittaja kalamies »

Mä join olutta pullollisen yhdellä hörpyllä, enkä oksentanut, enkä sammunut r-(
Avatar
PM
Viestit: 717
Liittynyt: To Marras 18, 2004 16:23
Oikea nimi: PETRI MÄÄRÄNEN
Paikkakunta: Tikkurila

Re: Hehkutusketju

Viesti Kirjoittaja PM »

jwinterh kirjoitti:Voitin Määriksen Meikun Milleniumissa... :-)
:wink: Mä vedän pataan tänä vuonna tota pakkasukko kaverii. :lol:
Kaikki muu on turhaa paitsi putti!!
JanneRäsänen
Viestit: 326
Liittynyt: Ma Touko 02, 2011 15:33
Oikea nimi: Janne Räsänen

Re: Hehkutusketju

Viesti Kirjoittaja JanneRäsänen »

Viime kauden saldo: Plantaarifaskiitti x 2, leikattu heittokäsi yrittää pottuilla tenniskyynärpäästä ja on syksyn kämmenheittokokeiluista johtuen pottuillut kuukausia päivittäin golfkyynärpään puolella. Sekosin laskuissa nilkan sisäisten verenvuotojen määrässä, heittokäden etusormi se jaksaa pottuilla kahden vuoden jälkeenkin, kun liian innokkaasti treenasin puristusvoimaa, sain sentään hitaammissa vauhdeissa loppukaudesta lantion kääntymään, kun selkärankavamma siirtyy akuutimmasta vaiheesta kestoveekettuseksi. Kun olen 5 vkoa lusmunnut niin paljon kuin pystyn alkaa polven etupuolen nivelet oleman kivuttomat, mutta vaihtelun vuoksi liikkumattomuus jäykistää polven takapuolisia jänteitä.

Olen vain hieman etuajassa masterikunnossa terveydeltäni :-) Olisinpa vielä kisakunnossakin kunhan saan osallistua neuvolan ulkopuolisiin sarjoihin.

Eli parempi tuulettaa sitä, että sain alkuun President's Cupin juonnot, ehkä se on ensi viikolla valmis mun osaltani. Kop kop.
Avatar
PM
Viestit: 717
Liittynyt: To Marras 18, 2004 16:23
Oikea nimi: PETRI MÄÄRÄNEN
Paikkakunta: Tikkurila

Re: Hehkutusketju

Viesti Kirjoittaja PM »

8) Harmi kun mulla ei tullut lääkäriltä tota epikriisiä...niin oltais voitu vertailla kenellä on pahimmat vammat. :? Vai pitäisikö perustaa sellanen topiikki?? r-(
Kaikki muu on turhaa paitsi putti!!
Avatar
Rockyz
Viestit: 401
Liittynyt: Ti Tammi 11, 2011 8:36
Oikea nimi: Juhani Lehtonen
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hehkutusketju

Viesti Kirjoittaja Rockyz »

TTT 2011:sta jäi sellanen mieleen, että sielä taisin heittää "Talin" parhaat henkilökohtaiset tulokset ikinä, vaikka radat oli astetta erilaisempia ja ne OB:t puuttu. 8) Harmi vain, että ei ole päässy vertailemaan tuloksia... :|
Sadonkorjuu Team World Champion 2012
Ice Bowl 2015 1st
3x 2nd at Tali ViikkisChamp Invitational (sou klouus!)

TT Hallitus 2015-2019
Avatar
Top1
Viestit: 1379
Liittynyt: Ma Touko 08, 2006 9:00
Oikea nimi: Toni Toivonen
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hehkutusketju

Viesti Kirjoittaja Top1 »

PM kirjoitti:8) Harmi kun mulla ei tullut lääkäriltä tota epikriisiä...niin oltais voitu vertailla kenellä on pahimmat vammat. :? Vai pitäisikö perustaa sellanen topiikki?? r-(
Kuvat ja paperit löytyy, näytä pahemmat ja tarjoan Champion Roceja, monikossa.
Stamina survivor 2017
Avatar
PM
Viestit: 717
Liittynyt: To Marras 18, 2004 16:23
Oikea nimi: PETRI MÄÄRÄNEN
Paikkakunta: Tikkurila

Re: Hehkutusketju

Viesti Kirjoittaja PM »

Top1 kirjoitti:
PM kirjoitti:8) Harmi kun mulla ei tullut lääkäriltä tota epikriisiä...niin oltais voitu vertailla kenellä on pahimmat vammat. :? Vai pitäisikö perustaa sellanen topiikki?? r-(
Kuvat ja paperit löytyy, näytä pahemmat ja tarjoan Champion Roceja, monikossa.
:D Juu ei mulla olis jakoo noihin rokeihin...mun vamma historia on onneksi pieni,taasen sulla on se iso kolaus! :x
Kaikki muu on turhaa paitsi putti!!
JanneRäsänen
Viestit: 326
Liittynyt: Ma Touko 02, 2011 15:33
Oikea nimi: Janne Räsänen

Re: Hehkutusketju

Viesti Kirjoittaja JanneRäsänen »

Mulla on sellainen arpi, ettei passaa näyttää edes yksityisellä paikalla :-) Duoda duoda mitenkähän sen nyt kauniisti sanoisi? Enpä taida yleisen viihtyvyyden vuoksi edes mainita :-D Älkää kysykö, ette halua tietää. Vetoan terveeseen mieleen, kun älysin myös olla kehumatta heittotuloksiani. Mutta ehkä sittenkin what the ... tehän siinä vain kärsitte har har.

Herkimmät lopettavat lukemisen heti tähän. Enkunkielinen sanonta uusista ja repimisistä yr:-( Skalpelli rules ok? Jos jotain olen oppinut, niin älkää vinoilko skalpellia kantaville. Varsinkin jos sillä on viranomaisena lupa silpoa ihmisiä. Ja näin poistin kaikki epäilyt mielenterveydestäni jakamalla kärsimystä teillekin :-D Olkaa hyvä anteeksi ja kiitos :lol:

Totta puhuen avoimessa on maailmanmestari, joka saattaa hyvinkin olla enemmän rikki kuin minä. More power for him. Enemmän petrattavaa minulle. Miten onkin, että fribailuun on eksynyt paljon jauhelihaa harrastajiksi? Kevyt peliväline?
ryssä
Denffari
Viestit: 241
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 17:47
Oikea nimi: Harri Neuvonen
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Hehkutusketju

Viesti Kirjoittaja ryssä »

poistun keniaan auringon alle putti reenejä viettämään kuukaudeksi, heti helmikuussa :-ohi k:-)= r-(
miksi putata,kun voit lähestyä koriin.
Avatar
Tee8mu
Ching-King
Viestit: 589
Liittynyt: To Kesä 07, 2007 21:27
Oikea nimi: Teemu Malmelin
Paikkakunta: Nokia

Re: Hehkutusketju

Viesti Kirjoittaja Tee8mu »

Ja mä lähen Floridan aurinkoon kuukauden päästä tekemään ehkä jopa myös muutaman draivitreenin. :-sisä :-# :mrgreen:
Vastaa Viestiin