Maaliverkot laulaa 2007-08

Tänne muuhun kuin frisbeehen liittyvät viestit

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Avatar
kalamies
Viestit: 622
Liittynyt: Pe Elo 18, 2006 21:41
Oikea nimi: Jouni Andersin
Paikkakunta: Helskinki

Viesti Kirjoittaja kalamies »

Antero kirjoitti:
Olisi Englannissa sama tilanne, jos Arsenal kurittaisi ManUa vieraissa 4-0. Toivottavasti sekin päivä vielä koittaa, eikö totta Wäykkä ja Jouni?
:evil: :evil: Saakelin Antero, ei Englannissa noin voi tapahtua :!: Täytyy silti hattua nostaa Arsenalille, ovat aloittaneet kauden tosi mahtavasti. Kyllä minäkin toivon mielummin Arsenalille menestystä kuin Chelsealle.
VeeVee
Viestit: 424
Liittynyt: Pe Elo 25, 2006 11:38
Oikea nimi: Ville Virtanen

Viesti Kirjoittaja VeeVee »

Arsenalia en oo kyllä koskaan kannattanut, mutta täytyy sanoa että tällä hetkellä katson mieluiten Arsenalin pelejä. Pelaavat todella hyvää jalkapalloa. Niin ja eihän Rafael van der Vaart ole kuin vasta 24-vuotias. Oli vaan todella lupaava ja nousikin nuorena esiin, mutta paljon vammoja. Barcan peli on aika viihdyttävää. CL:n kannalta harmi, että Bayern ei pelaa siellä sillä nykyisellä joukkueella kuuluisivat sinne. Saksalainen jalkapallo ei vaan muuten iske :)
hyzer
Viestit: 375
Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 11:17
Oikea nimi: Jari Väyrynen

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Arsenalin kausi on todella alkanut varsin hyvin. Mutta Manu on aloittanut nousun, ja sitä onkin vaikea pysäyttää.
Viime matsissa Arsenal antoi melkoisen varoituksen faneilleen, totaali hallintaa, mutta maalin teko tervan juontia, ja vain 3-2 voitto.
Valioliiga on vasta alussa, ja ainakin Arsua ajatellen pahin on vasta edessä. Eli sitten kun saarella sataa räntää, ja pelit pelataan kurakentillä, niin silloin tykkimiesten nopeaan lyhytsyöttö peliin perustava taktiikka on koetuksella. Ja isokokoiset rymistelijät korjaavat potin.
Myöskin Arsun vanhat jätkät pihalle taitaa saada jatkoa Tammikuussa,koska konkarit Lehmann ja Gilberto ovat menettäneet avauspaikkansa, viittaa se siihen että siirto ikkunoiden avautuessa lähtö on papoilla lähellä.
CL:n voittoon, enkä edes välierä paikkaan voi uskoa. Kyllä Barcelona vaikuttaa tällä erää kovimmalta jengiltä Euroopassa(maailmassa).
Mutta kunhan Gunnersit nyt selvittäis tiensä lohkostansa jatkoon.
Bundesliiga matsit ovat kyllä hienoja!
Taidan olla taas väsynyt kun jutut pomppii miten sattuu, siis nukkumaan.
Mielenkiintoista futis talvea kaikille.
Ja kiva todeta ettei tää ole ihan vaan mun ja Anteron keskinäistä kinastelua.
Oletko muuten Antsa koskaan käynyt lukemassa Futis foorum1 ja2 sivuja. Siellä sitä on tarinaa.

-väykkä-
letiss
Viestit: 111
Liittynyt: Ti Elo 28, 2007 9:08
Oikea nimi: jouni leskinen

Viesti Kirjoittaja letiss »

hyzer kirjoitti: totaali hallintaa, mutta maalin teko tervan juontia, ja vain 3-2 voitto.

-väykkä-
Kyllä, eihän 3 maalia mihinkään riitä ! Minunkin mielestä pitäsisi
olla hallitsematta ja tehdä enemmän maaleja :-)
Avatar
Antero
Iso ja äänekäs
Viestit: 3927
Liittynyt: Ti Huhti 29, 2003 19:49
Oikea nimi: Antero Erhiö
Paikkakunta: Sporakiskojen varrella
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antero »

hyzer kirjoitti:Ja kiva todeta ettei tää ole ihan vaan mun ja Anteron keskinäistä kinastelua.
-väykkä-
Aivan totta.
Toivon kuitenkin, että kaikki tänne aktiivisesti kirjoittavat kertoisivat mitä väriä he tunnustavat, jos kannattavat yleensä jotakin seuraa.
Jounihan on jo tunnustautunut periviholliseksi, eli ManU:n kannattajaksi.
hyzer kirjoitti:Oletko muuten Antsa koskaan käynyt lukemassa Futis foorum1 ja2 sivuja. Siellä sitä on tarinaa.
-väykkä-
En. Voisitko laittaa tänne linkin näkyviin.
Onko se pelkästään pienen ja mitättömän Eurooppaan kuulumattoman saaren (Englannin) fudiksen kannattajien foorumi, vai onko siellä myös todellisia laatujalkapallon (Bundesligan, Serie A:n tai La Ligan) kannattajia? :wink:
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
letiss
Viestit: 111
Liittynyt: Ti Elo 28, 2007 9:08
Oikea nimi: jouni leskinen

Viesti Kirjoittaja letiss »

Antero kirjoitti:
hyzer kirjoitti: Toivon kuitenkin, että kaikki tänne aktiivisesti kirjoittavat kertoisivat mitä väriä he tunnustavat, jos kannattavat yleensä jotakin seuraa.
Jounihan on jo tunnustautunut periviholliseksi, eli ManU:n kannattajaksi.
Toiveet täytetään ! Ettei vain mene Jounit sekaisin, niin itse kannatan Southamptonia, kuten nimerkistä käy ilmi. Manua, ei missään nimessä, itse asiassa olen ollut katsomassa ottelun Saints-Manu 6-3.

Southampton historia juontaan juurensa vuoteen 1980 ja Kevin Keeganin
paluuseen Saksasta. Uusi seurahan silloin oli kaikkien yllätykseksi
Southampton ja eräällä tuulennopealla junnulla oli silloin Keegan
nappikset jalassa :-)

- 90 luvun alusta tähän päivään aina muutama peli paikanpäällä / kausi.

terv
jone
Avatar
kalamies
Viestit: 622
Liittynyt: Pe Elo 18, 2006 21:41
Oikea nimi: Jouni Andersin
Paikkakunta: Helskinki

Viesti Kirjoittaja kalamies »

Minä olen kannattanut ManUa reilut 30 vuotta, 70-luvun alkupuolelta lähtien. Matkan varrelle on sattunut niin menestystä kuin heikompiakin ajanjaksoja.
Yhtään peliä en ole VIELÄ paikan päällä käynyt katsomassa, haaveissa se kyllä on ollut.
En ole mikään fanaattinen futiksen seuraaja. Katson telkkaristakin vain murto-osan kaikkesta tarjonnasta, tosin ManUn pelit pyrin seuraamaan kaikki mitä ilmaiskanavilta vaan tulee.
ManUn ns. Fanituotteita mulle kertynyt kokonaista 2 kappaletta, pelipaita ja teekuppi
Avatar
Antero
Iso ja äänekäs
Viestit: 3927
Liittynyt: Ti Huhti 29, 2003 19:49
Oikea nimi: Antero Erhiö
Paikkakunta: Sporakiskojen varrella
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antero »

kalamies kirjoitti: ManUn ns. Fanituotteita mulle kertynyt kokonaista 2 kappaletta, pelipaita ja teekuppi
Minulla on hyvä frendi nimeltään John. Hän on todellinen maailman kansalainen (skottilais-italialais-austraalialais-uusiseelantilainen), asuu Suomessa ja kannattaa fanaattisesti ManU:a. Hänellä on kaappi pullollaan ManU:n fanituotteita.
Siellä kun vierailee, niin suurin kunnia mitä osakseen voi saada, on saada laatukahvia ManU:n kupista. :lol:

Minäkin olen joskus sellaisesta juonut, mutta kun mainitsin hyvän kahvin menettävän makuaan siinä, niin enpähän saa enää maistella mitään "laatumukista". :lol:
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
hyzer
Viestit: 375
Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 11:17
Oikea nimi: Jari Väyrynen

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Nää Jounithan ovat kunnon faneja, kun noin kauan on joukkueitaan kannattaneet, ja seuranneet.
Arvostan Letissiä suuresti, kun jaksaa Southamptonia kannattaa, vaikkei mitään suurta menestystä seuralla viime aikoina ole ollutkaan, eikä näköpiirissäkään sellaista ole. Toisaalta mullakin toi Arsenal fanitus oli helpointa silloinkun joukkue ei kärkisijoista taistellut, onko joskus niin ollut?
Nyt jokainen tappio(ei vielä tällä kaudella) ottaa pattiin äärettömän paljon, ja jokainen peli tuntuu olevan pelkkää piinaa.

Manuhan on tietysti periviholliseni, koska se on totutusti Arsenalin pahin vihollinen hyvän menestyksensä ansiosta. Englannissahan Arsenalin ykkösvihollinen on kuitenkin Tottenham, mutta mä en oikein jaksa noteeraa sitä ikuista luuseri poppoota.

Mitäs Letiss Jouni luulet pärjääkö Walcott Arsenalissa tulevaisuudessa?

Anterolle, ja tietysti muillekin pari linkkiä:
www.soccernet.fi/forum/
www.futisforum2.org
jälkimmäisestä seurakohtaiset löpinät löytyvät kun klikkaa kansainvälinen jalkapallo otsikon alta seurajoukkueet, ja sitten klikkaa kausiotsikot.

Molemmista löytyy aktiivista läppää kaikkien pääliigojen tapahtumista/seuroista

-väykkä- Arsenal fani vuodesta 1971
hyzer
Viestit: 375
Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 11:17
Oikea nimi: Jari Väyrynen

Viesti Kirjoittaja hyzer »

futisforum2 löytyykin heti Arsenalin ja Milanin jälkeen B. Munchen
letiss
Viestit: 111
Liittynyt: Ti Elo 28, 2007 9:08
Oikea nimi: jouni leskinen

Viesti Kirjoittaja letiss »

hyzer kirjoitti: Arvostan Letissiä suuresti, kun jaksaa Southamptonia kannattaa, vaikkei mitään suurta menestystä seuralla viime aikoina ole ollutkaan, eikä näköpiirissäkään sellaista ole.

Mitäs Letiss Jouni luulet pärjääkö Walcott Arsenalissa tulevaisuudessa?

-väykkä- Arsenal fani vuodesta 1971
Niin, en tiedä mikä on suuri menestys, mutta FA cup finaalissahan
oltiin 2003 (Arsenal- Saints 1-0), olin muuten itse kuuden Gunnerssin
kanssa Cardiffissa paikan päällä.

Walcott on saletti menestys, voi olla, että se vaatii keskitason
premier seurassa ensin pari vuotta eli paljon pelejä sekä
vastuuta, mutta menestys on taattu. Vielä astetta parempi
helmihän siirtyi Spurssiin eli Bale. Siinä on lahjakkuutta enemmän,
kuin mä olen ikinä nähnyt !

Tässä vielä yksi linkki, älkää epäröikö liittyä mukaan !
Parin viikon päästä seuraava tapaaminen helsingissä,
joten sinne hieman ilmapiiriä haistelemaan.

http://www.paitsio.com/ELK-ry.303.0.html

p.s. itselleni futis on sairaalloinen pakkomielle,
merkkaan paperille kaikki matsit mitkä katson
livenä telkusta ja v. 2006 piti sisällään 243 live
peliä. Ja siis vain kokonaan katsotut livepelit lasketaan.

Tiedän, vaimo sanoo samaa......
hyzer
Viestit: 375
Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 11:17
Oikea nimi: Jari Väyrynen

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Mä seuraan suurella mielenkiinnolla miten Walcottin käy, ja mihin kaveri yltää. Poikahan on ilmiömäisen nopea, mutta voimaa ei vielä j juurikaan ole. Eli jos vastustaja pääsee iholle, niin Theo kyllä pallon ja pelikamansa menettää. Tällä hetkellä kun poika silloin tällöin kentälle pääsee, tuntuu että peli menee yliyrittämiseksi.
Walcottin voisi vuokrata pariksi vuodeksi johonkin Birminghamiin kasvamaan, Toki Arsenalissa hänet mieluummin näkisin. Mutta tällähetkellä Hleb ja Eboue ovat nokkimis järjestyksessä edellä. Ja varsinkin Hleb on mun mielestä kuitenkin huomattavasti Theota parempi.
Arsenalhan oli jossain vaiheessa kesällä kovastikin Balen perässä, mutta Wengerin osto politiikkaan hinta ei sopinut. Olikohan Bale vasenpakki?
Jos on, niin me ei tarvita häntä. Gael Clichy on nuori, ja jo nyt valioliigan eliittiä pelipaikallaan. On muuten varmaan yhtä nopee kuin Walcott. Ja reservistä löytyy nuorempi, ja ehkä vielä nopeempi super lahjakas Armand Traore. Ja kun vielä Sagnakin pystyy pelaa vasenta pakkia on se osa Arsenalilla kunnossa, seuraavat 15 vuotta.
Nythän hyökkääjä Berndtner(19v.) valittaa peliajastaan, ja uhkaa muutolla. Mutta v.Persie ja Adebayor ovat edellä, ja niin taitaa olla myös Eduardokin joten tanskalaiselle on vain jämäminuutteja tiedossa.

-väykkä-
Avatar
Antero
Iso ja äänekäs
Viestit: 3927
Liittynyt: Ti Huhti 29, 2003 19:49
Oikea nimi: Antero Erhiö
Paikkakunta: Sporakiskojen varrella
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antero »

Hähähhäääääää!
Venäjä voitti Englannin maaottelussa 2-1. Hyvä!

Toivottavasti Englanti rypee oikein kunnolla eikä pääse EM-lopputurnaukseen ollenkaan. Se tekisi hyvää niille ja niiden hännystelijöilleen. :twisted: :wink:

Saksa varmisti ensimmäisenä maana pääsynsä lopputurnaukseen. Pelasivat vieraissa Irlannin kanssa tasan 0-0, mikä sinänsä on ihan paska tulos, mutta pelasivat aika varamiehisenä kuitenkin varman päälle.

Katsoin ensin viime EM-kisojen välierän Portugali vs. Englanti, jonka Portugali voitti muistaakseni joko jatkoajalla tai pilkuilla.
Olin silloin Sports Academyssä Englannin katsojien viimeisellä rivillä. Kun Portugali sitten voitti, niin silloin voitti myös itsesuojeluvaistoni. En nauranut ääneen... :lol: :twisted:
Viisikymppiset miehet itkivät ääneen, vollottivat oikein tosissaan kuin pikkutytöt. Hah! siinä meillä tosimiehiä.

Portugali pudotti Englannin viime MM-kisoissakin, joten pääsin taas kuittailemaan tosi faneille. Heitä * "vähänkö ottaa pattiin" * varmaankin eniten se, että Saksa on heitä aina hieman parempi... :lol: :twisted:

Sitä se on edelleen ja varmaankin myös tulevaisuudessa.

Mitä muuten Englanti tekee EM-karsinnoissa, sillä eihän se pikku saari kuulu edes Eurooppaan? :wink: Ei ainakaan asenteiden tai fudiksen osalta.
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
hyzer
Viestit: 375
Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 11:17
Oikea nimi: Jari Väyrynen

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Huh-huh! Aika väsynyttä englanti inho läppää, ei tohon ole mitään lisäämistä. Englanti töppäsi paikkansa kisoihin, ja sillä selvä.
Olin eilen Espanja ottelua katsomassa, palloliiton vip-kutsuttuna. Peli sinänsä oli sellaista väsynyttä neppailua.
Mutta pelin jälkeen pääsin juttelemaan Antti Niemen kanssa valioliiga tunnelmista. Ja vaikka molkke olikin hyvin symppiksen ja fiksun oloinen kaveri, niin yksi lause mättäsi. Antti ei usko Arsenalin mestaruuteen. Myönsi joukkueen aloittaneen hyvin, ja pelaavan todella hienoa peliä, mutta on sitä mieltä, että Manu menee pitkässä juoksussa ohi, ja mestaruuteen.
Vaihdoin muutaman sanan myös Arsenalin Cech Fabregasin kanssa, lupasi että tykkimiehet voittavat Boltonin lauantaina. Muutaman kuvan siinä otin, ja tyttärelleni Vilmalle Cechiltä nimmarin sain.
Onneksi lauantaina jatkuu VALIOLIIGA!!!!!
Ensi viikon vietän Berliinissä, ikävä kyllä Herthalla ei ole peliä sinä aikana.

-väykkä-
letiss
Viestit: 111
Liittynyt: Ti Elo 28, 2007 9:08
Oikea nimi: jouni leskinen

Viesti Kirjoittaja letiss »

Antero kirjoitti:Hähähhäääääää!
Venäjä voitti Englannin maaottelussa 2-1. Hyvä!

Toivottavasti Englanti rypee oikein kunnolla eikä pääse EM-lopputurnaukseen ollenkaan. Se tekisi hyvää niille ja niiden hännystelijöilleen. :twisted: :wink:
Vain suuret ja mielenkiintoiset jengit herättävät intohimoja molempiin
suuntiin. Vain merkityksellisten jengien nimet mainitaan lauluissa
ja kannatuksissa.

Saksa, hajuton, mauton, väritön. Miten siitä kukaan jaksaisi
edes kiinnostua ?
Vastaa Viestiin