Sivu 1/1

Talin viikkokisat 2011

Lähetetty: Ke Huhti 20, 2011 20:43
Kirjoittaja ollipponen
Vuoden 2011 torstaiviikkokisat pyörähtävät jälleen käyntiin. Ensimmäinen kisa 21.4. ja viimeinen 8.9.2011.

Kisa on tasoituksellinen, eli eniten omaa tasoitustaan parantavat voittavat kiekkoja.


Ilmoittautumiset klo 17.50 mennessä, kisa käyntiin klo 18.00.


Helpota omaa ja järjestäjien elämää ja osta kausikortti:

Kesäkausikortti
- TT:n aikuisjäsen 25 €
- TT:n juniorijäsen 15 €
- Seuraan kuulumattomat 35 €

Kausikortti maksetaan TT: tilille, Handelsbanken 313130-1167410. Kirjoita kohtaan "viesti maksun saajalle": Kausikortti, nimesi

Muuten osallistumismaksu 2 € / kisa. Varaathan tasarahan.


Tasoitussysteemi seuraava:

- yksi tulos niin se on luonnollisesti tasoitus
- jos 2-3 tulosta niin huonoin pois ja keskiarvo lopuista, tarkoittaa siis käytännössä että jos kaksi niin parempi tulos on suoraan tasoitus
- jos 4-7 tulosta niin kaksi huonointa pois ja ja keskiarvo lopuista
- jos takana 8 kisaa tai enemmän: katsotaan kahdeksan tuoreinta tulosta, joista kolme huonointa pois ja sitten keskiarvo lopuista viidestä


Osallistujat vs. palkintokiekkojen määrä

01 - 13 = 1
14 - 20 = 2
21 - 27 = 3
28 - 34 = 4
35 - 41 = 5
42 - 48 = 6
49 - 55 = 7
56 - 62 = 8
63 - 72 = 9

Palkintokiekko = 10euron hyvitys hankinnasta @ Frisbeepoint.


TULOKSET http://dgt.golftulos.com/

Re: Talin viikkokisat 2011, alkaen 21.4.

Lähetetty: To Huhti 21, 2011 14:04
Kirjoittaja kaka
ollipponen kirjoitti:Ilmoittautumiset klo 17.50 mennessä, kisa käyntiin klo 18.00.
Mainittakoon, että tänä vuonna ilmoittautuminen päättyy oikeasti 17.50. Ole paikalla ajoissa.