Sivu 1/1
Viikkokisat La 24.9.2011
Lähetetty: To Syys 22, 2011 14:22
Kirjoittaja jwinterh
Jatketaan syyskisojen putkea ja laitetaan kisat pystyyn. Kisat alkavat 11:00 ja ilmoittautuminen aukeaa viimeistään 10:30. Sulkeutuu 10:55 tai kun kisa täynnä (72 pelaajaa). Normi 2€ ilmoittautuminen jne.
Ja keli on aina hyvä!!

Re: Viikkokisat La 24.9.2011
Lähetetty: Su Syys 25, 2011 19:03
Kirjoittaja jwinterh
12 Kisaajaa joista yksi uusi kaveri. Ennen kisaa ollut kuuro yritti pelästyttää kisaajia mutta onneksi kukaan ei denffannut. Loppurundilla meinaa paistoi aurinko, ja 'pienehkö' tuuli tuiversi.
Voittajaksi selvisi ja lahjakortin ansaitsi:
1724 Tuomas Javanainen
Kiitoksen mukana olleille
tulokset:
http://dgt.golftulos.com