Sivu 1/1

Viikkokisat 29.10

Lähetetty: To Loka 27, 2011 21:09
Kirjoittaja PM
29.10 pidetään viikkokisat klo.11.00! Ilmo aukeaa n:10.30 Tervetuloa!

Re: Viikkokisat 29.10

Lähetetty: Ti Marras 01, 2011 19:45
Kirjoittaja Laakeri
Tulosten julkaisussa ongelmia. Oliko pelaamassa Ilmari Stenwall? On ainakin 6 kisaa pelannu, mutta meidän järjestelmästä ei häntä löydy. Kun asia selviää voittajat julkistetaan samantien!

Re: Viikkokisat 29.10

Lähetetty: Ti Marras 01, 2011 20:08
Kirjoittaja PM
Laakeri kirjoitti:Tulosten julkaisussa ongelmia. Oliko pelaamassa Ilmari Stenwall? On ainakin 6 kisaa pelannu, mutta meidän järjestelmästä ei häntä löydy. Kun asia selviää voittajat julkistetaan samantien!
Muistini mukaan oli pelaamassa! Taisto Lappalainen voisi varmistaa tän keissin?

Re: Viikkokisat 29.10

Lähetetty: Ti Marras 01, 2011 21:34
Kirjoittaja Jesse
Laakeri kirjoitti:Oliko pelaamassa Ilmari Stenwall?
..vai Stenulf Ilmoni? heitti 68.

Re: Viikkokisat 29.10

Lähetetty: Ke Marras 02, 2011 19:08
Kirjoittaja Laakeri
Lauantain kilpailun voittajat ovat selvillä ja listalla komeilee myös yksi hole in one. Ville Piippo teki sen taas väylällä numero 2 k:-)=

Voittajat:
1740 Kuhakoski Sami
1741 Lappalainen Taisto
1742 Rovio Suvi
1743 Mantila John
1744 Ville Piippo "hole in one"

ps. Kiitos Jesse oikaisusta!

Tuloksia voi katsella http://dgt.golftulos.com/ mukana myös yksi bittiurheilia, älkää antako häiritä 8)

Re: Viikkokisat 29.10

Lähetetty: To Marras 03, 2011 18:45
Kirjoittaja IlmariStenwall
mita mun tulos taas olla poissa!!! :shock:

Re: Viikkokisat 29.10

Lähetetty: To Marras 03, 2011 21:05
Kirjoittaja uzah
IlmariStenwall kirjoitti:mita mun tulos taas olla poissa!!! :shock:
:lol:

Re: Viikkokisat 29.10

Lähetetty: To Marras 03, 2011 21:50
Kirjoittaja Laakeri
IlmariStenwall kirjoitti:mita mun tulos taas olla poissa!!! :shock:
No ei sinne nyt ihan kaikkea kehtaa laittaa :-#