Sivu 1/1

Viikkokisat 19.11?

Lähetetty: Pe Marras 18, 2011 18:35
Kirjoittaja Kanzo
Missäs mennään? Vai pitääkö tosiaan jäädä himaan imuroimaan? :shock:

Re: Viikkokisat 19.11?

Lähetetty: Pe Marras 18, 2011 21:45
Kirjoittaja kalamies
Ei oo viikkokisoja, vaan on frisbeepointin synttärikisa, parikisan muodossa.

Re: Viikkokisat 19.11?

Lähetetty: Pe Marras 18, 2011 22:07
Kirjoittaja Kanzo
Parikisa, mikä parikisa??? Vaimoko tässä pitää hälyyttää mukaan kisaan heti huomenna aamusta?!! yr:-(


:roll:



Höh, nukkukoon tuo. Minä ainaskin menen Meikkuun heittämään rataenkan. Nähdään keväällä. :wink:

Re: Viikkokisat 19.11?

Lähetetty: Pe Marras 18, 2011 22:15
Kirjoittaja kalamies