Sivu 1/1
Viikkokisat Lauantaina 26.11. klo:11:00
Lähetetty: To Marras 24, 2011 8:37
Kirjoittaja Juhanuha
Noniin... Toivottavasti ihmiset huomaavat tämän kun ei ole otsikossa:
Lauantaina 26.11. pidetään viikkokisat ja ne alkavat klo 11:00. Ilmoittautuminen alkaa 10:20, about, ja päättyy 10:55.
Kaikki mukaan sillä saattaa olla että nämä ovat viimeiset lumettomat viikkokisat tänä vuonna. Ja kuten tapana on ollut sanoa, keli on AINA hyvä!
t. TD
Jani W.
Re: Lauantai 26.11.
Lähetetty: To Marras 24, 2011 12:57
Kirjoittaja Pekka H.
Ehdotan klo 10-11 alkamisaikaa.
Re: Lauantai 26.11.
Lähetetty: To Marras 24, 2011 17:14
Kirjoittaja IlmariStenwall
oon mukana jos vaan TD löytyy!
Re: Lauantai 26.11.
Lähetetty: To Marras 24, 2011 19:16
Kirjoittaja ram-eye
toivottavasti natsaa!
Re: Lauantai 26.11. klo 11:00
Lähetetty: Pe Marras 25, 2011 9:07
Kirjoittaja jwinterh
Noniin... Toivottavasti ihmiset huomaavat tämän kun ei ole otsikossa:
Lauantaina 26.11. pidetään viikkokisat ja ne alkavat klo 11:00. Ilmoittautuminen alkaa 10:20, about, ja päättyy 10:55.
Kaikki mukaan sillä saattaa olla että nämä ovat viimeiset lumettomat viikkokisat tänä vuonna. Ja kuten tapana on ollut sanoa, keli on AINA hyvä!
t. TD
Re: Lauantai 26.11.
Lähetetty: Pe Marras 25, 2011 12:16
Kirjoittaja Jesse
Loistavaa JW!
Ketjun aloittaja voi muokata otsikkoa, Juhanuha korjaa sinne alkamisaika klo 11.00 mukaan otsikkoon??
Re: Lauantai 26.11.
Lähetetty: Pe Marras 25, 2011 14:31
Kirjoittaja Laakeri
KaPu kirjoitti:Loistavaa JW!
Ketjun aloittaja voi muokata otsikkoa, Juhanuha korjaa sinne alkamisaika klo 11.00 mukaan otsikkoon??
Otsikko muokattu!
Re: Viikkokisat Lauantaina 26.11. klo:11:00
Lähetetty: Pe Marras 25, 2011 21:41
Kirjoittaja Juhanuha
Hyvä juttu, jos en herää kaatikselle pelaamaan niin tulenpa tänne, jos en herää tännekään niin sitten nukun

Re: Viikkokisat Lauantaina 26.11. klo:11:00
Lähetetty: La Marras 26, 2011 18:45
Kirjoittaja jwinterh
Lähes täydelliseen keliin lähti 32 kisaajaa. Yksi uusi kaveri taas mukaan ja pari jätti leikin kesken. Mikäs sitä on heitellessä marraskuussa kun ei ole lunta maassa...
Frisbeepointin lahjakorteille ylsivät:
1753 Turo Koivusilta
1754 Petteri Kantokari
1755 Jan Taubert
1756 Magnus Hulden
Tulokset:
http://dgt.golftulos.com/ttvk_scorelist ... ttvkid=304