DGC Talin Tallaajien suuruus!!!???
Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus
DGC Talin Tallaajien suuruus!!!???
Todettakoon jälleen kerran, että vaikka Antero monessakin asiassa väittää, TÄHÄN PYSTYY VAIN TALLAAJAT. Niin monessa muussakin seurassa ja paikkakunnalla tehdään hyvää frisbeegolf työtä.
Mutta tänään sain oivan näytteen Talilaisten huippuosaamisesta. Sain pelata loistavassa säässä, loistavalla radalla, loistavien Tallaajien seurassa kierroksen, mutta ennen kotiin lähtöä koin hämmästyttävän frisbee elämyksen. Taube myi mulle maailman hienoimman kiekon, eli KIEKKOSEN.
Tällaiseen Kekkosen aikakauden kasvattiin kiekko teki syvän vaikutuksen.
Ja sen kunniaksi kiekkonen koristaa peräkammarin seinää.
Nyt täytyy kyllä myöntää, TÄHÄN PYSTYY VAIN TALLAAJAT!!!
-väykkä-
PS. Kuka on keksinyt Kiekkosen?
Mutta tänään sain oivan näytteen Talilaisten huippuosaamisesta. Sain pelata loistavassa säässä, loistavalla radalla, loistavien Tallaajien seurassa kierroksen, mutta ennen kotiin lähtöä koin hämmästyttävän frisbee elämyksen. Taube myi mulle maailman hienoimman kiekon, eli KIEKKOSEN.
-väykkä-
- surrapurra
- Site Admin
- Oikea nimi: Hannu Lappalainen
Re: DGC Talin Tallaajien suuruus!!!???
Kröhömmm...hyzer kirjoitti: PS. Kuka on keksinyt Kiekkosen?
- surrapurra
- Site Admin
- Oikea nimi: Hannu Lappalainen
Mainittakoon nyt vielä, että aivan helpolla ei tää idea mennyt läpi, mutta tässä hommassa olin kyllä aika ehdoton. Toki monille se aukes hyvin suoraan, mutta ymmärrän tietty, että kaikille ei. Arvasin, että meille Kekkosen aikalaisille tää toimis ku kiekko koriin.
Täytyy myös myöntää että mulla oli kyl hieman oma chingi ojassa tän homman kaa, sillä olin mukana eräässä Kekkosdokkarissa, joka onkin sitten ihan oma juttunsa...
Täytyy myös myöntää että mulla oli kyl hieman oma chingi ojassa tän homman kaa, sillä olin mukana eräässä Kekkosdokkarissa, joka onkin sitten ihan oma juttunsa...
- hlehto
- Viestintävastaava
- Oikea nimi: Henry Lehto
- Viesti:
Ks. myös http://ukk.evvk.com/ (muistakaa laittaa äänet päälle)
- Johnny Finland
- Oikea nimi: JS
- Poimis
- Oikea nimi: Sami Poimala
- Viesti:
Upea on
vaan pystyykös sillä heittämäänkin? Mikä kiekko se on noin niinku oikeesti?
Kivempaa fribaamista - http://fribakaveri.fi
- tikkis
- huru-ukko
- Oikea nimi: Markus Stigzelius
Keskimatkan KIEKKOSIA löytyy seuraavina:spoimala kirjoitti:Upea onvaan pystyykös sillä heittämäänkin? Mikä kiekko se on noin niinku oikeesti?
Cobra DX Kiekkonen
Shark DX Kiekkonen
Spider DX Kiekkonen
Stingray DX Kiekkonen
Maksavat 10€/kpl ja tuotto menee Talin frisbegolfpuiston hyväksi.
Kaikki nuo kiekot soveltuvat aloittelijoille erittäin hyvin.
- Antero
- Iso ja äänekäs
- Oikea nimi: Antero Erhiö
- Viesti:
Re: DGC Talin Tallaajien suuruus!!!???
No enkös ollutkin T A A S oikeassa? Saatan ehkä hieman hehkuttaa Tallaajia aina silloin tällöin, mutta teen sen vain koska olen niin ylpeä TT:n jäsenyydestäni.hyzer kirjoitti:Todettakoon jälleen kerran, että vaikka Antero monessakin asiassa väittää, TÄHÄN PYSTYY VAIN TALLAAJAT. Niin monessa muussakin seurassa ja paikkakunnalla tehdään hyvää frisbeegolf työtä.
-väykkä-
En ole muuten koskaan väittänyt, etteikö muualla tehtäisi hyvää työtä lajimme eteen.
Tallaajien suuri hienous on siinäkin, että meillä on niin monta aktiivista eri alan osaajaa. On luovuutta, taitoa toteuttaa ja fyysistä voimaa sekä osaava markkinointi + myynti. Mitä muuta voit vielä f-golf seuralta toivoa?
Pelaajia on moneen eri junaan, eli 2004 Suomen mestarista alkaen perävaunun pitäjään (arvaa kuka?) ja kauniita/älykkäitä/taitavia naispelaajia junnuista puhumattakaan.
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012