Soft Magnet valmistus lopetetaan ?

Yleistä friba-läppää.

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Vastaa Viestiin
tikkis
huru-ukko
Oikea nimi: Markus Stigzelius

Soft Magnet valmistus lopetetaan ?

Viesti Kirjoittaja tikkis »

Olen nyt kuullut ainakin kymmenen tyypin suusta, että Soft Magnetin valmistus lopetetaan.

Eihän Discraft voi sellaista minulle tehdä. :roll: Pelkästään minun ostamillani kiekoilla se pulju pyörii seuraavat kymmenen vuotta.

Mistä siis varmistus lopetukselle? Ainakin discgolfsweden.se kertoo, että Z-Magnet lopetetaan. Z:n lopetus taas ei heilauta ketään ja mitään mihinkään suuntaan. Z-Magnetin ainoa käyttöpaikka on LED BELLY -kilpailut.

Miten on kiekkotrokarit? Täytyykö tehdä parin setin tilaus?

05-01-18 - Discraft
Discraft meddelar att de tyvärr kommer att sluta tillverka följande discar:
Elite-X MRX, X-APX, X-X2 and X-Cyclone 2, samt
Elite-Z Hawk, Z-Magnet, Z-X2 and Z-Xtra.

Man kommer samtidigt släppa en antal nya modeller, först ut blir Pro-D Crush som vi berättat om tidigare. X-Crush blir inte alls av, en mycket begränsad test-serie av discen visar att den fungerar dåligt i X-plasten.

Inte långt borta är också en ny driver och en midrange, släpps under februari eller mars om allt löper på väl.

KS/ Editerad 050120
SkeZ
Oikea nimi: Jere Pohjankoski

EEiiii

Viesti Kirjoittaja SkeZ »

Jos huhu tosiaan pitää paikkansa, niin pitää kyllä tilata Soft Magnetteja välittömästi lisää varastoon.

Eihän ne voi lopettaa maailman parhaan putterin valmistamista. :?
Dizzy
huru-ukko
Oikea nimi: Anssi Sahri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dizzy »

Mun lähteet rapakon takaa raportoivat, että suurin syy kiekon valmistuksen lopettamiseen on sen suurimman puolestapuhujan, eli meitin taivaallisen möhlärin ,OB kuninkaan, mega kova PRO, kaikkiin kisoihin kutsutun Puheenjohtajamme peliesitykset. Olivat meinaan ajatelleet vaihtaa kiekon nimeksi Soft Stigzelius ainoan käyttäjänsä mukaan, mutta kun kuulivat huhuja puheenjohtajan nykykunnosta keskeyttivät valmistuksen kokonaan.

Tosin nyt näyttää kiekolla olevan toinenkin käyttäjä, niin taidan alkaa vähän epäilemään lähteitäni.
Rehellistä kotiinpäinvetoa vuodesta 1974
tikkis
huru-ukko
Oikea nimi: Markus Stigzelius

Viesti Kirjoittaja tikkis »

Dizzy kirjoitti:Mun lähteet rapakon takaa raportoivat, että suurin syy kiekon valmistuksen lopettamiseen on sen suurimman puolestapuhujan, eli meitin taivaallisen möhlärin ,OB kuninkaan, mega kova PRO, kaikkiin kisoihin kutsutun Puheenjohtajamme peliesitykset. Olivat meinaan ajatelleet vaihtaa kiekon nimeksi Soft Stigzelius ainoan käyttäjänsä mukaan, mutta kun kuulivat huhuja puheenjohtajan nykykunnosta keskeyttivät valmistuksen kokonaan.
Widdu Staminassa nähdään Super Soft-kirjanpitäjä. Mulle on siitä kisasta tulossa hyvä satsi kaikkee ;-)
SkeZ
Oikea nimi: Jere Pohjankoski

Viesti Kirjoittaja SkeZ »

Dizzy kirjoitti:Tosin nyt näyttää kiekolla olevan toinenkin käyttäjä, niin taidan alkaa vähän epäilemään lähteitäni.
Kyllä meitä Soft Magnet pelaajia on enemmänkin. :)
Ensimmäistä Aviariani lukuun ottamatta olen aina käyttänyt Soft Magnettia. Muut putterit ei vaan tunnu oikeilta.
Joksa
Oikea nimi: Marko Jokimäki

Viesti Kirjoittaja Joksa »

Olisitte onnellisia; nyt teidänkin putti tulee puolet paremmaksi :wink:
Vastaa Viestiin