Tuplakiekko
Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus
- Johnny Finland
- Oikea nimi: JS
Tuplakiekko
Oiskos tallaajissa kiinnostuneita? Minä ja Penttonen oltais paria vailla.
RE: DDC
Vois lähtee kokeileen, oon joskus pelannut muutamia kertoja. Talissa on kuulemma narutkin, mutta eivät ole olleet juuri käytössä. Laittakaa aikaa ja paikkaa tietoon, uskoisin että muitakin kiinnostuneita löytyy.
| Frisbeegolffia vuodesta 1985 |
- Johnny Finland
Tuplakiekkoa Siltamäessä Ma 4.7 14:00
Sovitaanko DDC:tä tulevana maanantaina 4.7 14:00 Siltamäessä? Voisitko vielä tarkentaa Siltamäen paikkaa, se lienee jossain uimahallin lähellä vai kuinka?
Ei sitten muuta kun ilmoituksia siitä ketkä lähtee mukaan. Kolmestaan pelaaminen on vaikeaa ja sehän kuulostaakin härskiltä.
Ei sitten muuta kun ilmoituksia siitä ketkä lähtee mukaan. Kolmestaan pelaaminen on vaikeaa ja sehän kuulostaakin härskiltä.
- Johnny Finland
En tule pelaamaan Tuplakiekkoa maanantaina
Pelaan Seppo Nieminen viikonlopun kiekkogolfia ja kroppa on jo 36 väylän kiskomisen jälkeen siinä kunnossa, että en voi varmasti pelata ensi viikon alussa tuplakiekkoa. Jos mainittua kättä ei tarvitse amputoida huomisen jälkeen, niin voisin kyllä tulla mukaan joskus toiste. Ensi viikolla olen kuitenkin puolestavälistä lähtien poissa maisemista. Piipon Ville oli kiinnostunut DDC:stä, mikäli joku uskaltaa ottaa vastaan Villen tappo-upseja. Ilmottele Ville tänne, jos lähdet paikkaamaan mua.
- Johnny Finland
- Poimis
- Oikea nimi: Sami Poimala
- Viesti:
Perutaan, meikä onnistu viikonloppuna hommaamaan itsensä kipeäksi 
Kivempaa fribaamista - http://fribakaveri.fi