Katz kirjoitti:Discraft: One Disc Ace Race Talissa 29.10.2005
... Milloin
Lauantaina 29.10.2005 klo 12. Kilpailijoita pyydetään tulemaan paikalla viimeistään klo 11.30.
...
Tämä siis tarkoittaa, että pelaajakokous pidetään klo 11.30.
Upeassa aurinkoisessa syyssäässä päästiin pelaamaan. Tuuli hieman sotki asiaa, mutta sehän ei taas ole kenellekkään uutta Talissa pelattaessa.
Kisat on ohi ja tällä kerralla juhli seniorikaarti. Vaikka ensimmäisen kierroksen jälkeen potissa oli kiinni kolme henkilöä (Jukka H., Sami P. ja Aleksi H.) loisteliailla metalliosumilla, Jari väyrynen vei kisan pääpotin loisteliaalla hyssellä 4 väylällä tehdyllä toisen kierroksen ässällä (Ratakartta)
Tässä hieman kisatilastoa:
Osallistujia 13 kpl eli osallistuminen jäi hieman toivottua vaisummaksi.
Ässiä 1 kpl
Metalliosumia 4 kpl
Täydellisiä tai vähemmän täydellisiä huteja 445 kpl
Osallistujat:
1. Jukka Huuskonen
2. Sami Poimala
3. Petteri Kuittinen
4. Joni Suomi
5. Mikko Myöhänen
6. Ville Piippo
7. Petri Määränen
8. Aleksi Herranen
9. Calle Välkki
10. Jari väyrynen
11. Janne Penttilä
12. Jalle Stoor
13. Sami Lahtinen
Kiitokset kaikille osallistujille sekä Poimikselle kisojen järjestelyistä.
Miltä se yhden heiton perässä kulkeminen tuntui
Itselle tuli mieleen, että jos saisi yrittää esim. 3 kertaa sisään yhdellä väylällä, niin saisi enemmän heittoja peliin. Ässien määrä lisääntyisi varmasti muutenkin kuin lisääntyvien heittojen myötä, kun edellisestä yrityksestä saisi otettua oppia. Vai romuttaisiko tämä koko ässä-idean?
Nyt kun kakkukahveet on juotu ja syöty, sekä saunottu winner lippis päässä, niin kiitämpä järjestäjiä kivasta aurinkoisesta kisapäivästä.
Rata oli hyvin suunniteltu, kaikenlaisia heittoja piti kädestään päästää. Ja mun onneksi oli vielä yksi reikä, missä oli loistava paikka pommihyzerille. Normaalikisassahan olisin heittänyt reiän Extremellä kaksi kertaa holarin sillä reiällä, tänään meni eka kierros oikean kulman hakemiseen oudolla kiekolla.
Minä en vielä tuomitse kisakiekkoja, koska mun kaltaiselle yksipuoliselle hyzeri heittäjälle kiekko tuntui sopivan aika hyvin. Ens kesänä aion noihin keikkoihin perehtyä paremmin, enkä ihmettelisi vaikka kiekko kuuluisi uuden kisabägini vakio kalustoon Gazellejen seassa. Kotiin päästyäni kokeilin muutaman heiton palkintona ollutta Challenger tai mikä lie leka, ja se tuntui myös hyvältä. Ja koska kiekko näyttääkin hyvältä, niin se noussee mun lähestymis kiekoksi ensi vuonna. Joten ne tuskin tulee myyntiin.
Ja vaikka voitto menikin tällä erää seniili osastolle, niin oli hienoa että kisassa oli mukana useanpikin junnuheittäjä. Heissä on tulevaisuus.
KIITOS KAIKILLE MUKANA OLLEILLE!
Ja ensi kesänä kaikissa kisoissa minä ja Antero samaan poliin, niin että voin kävellä maastossa Anteron edellä päässäni lippis minkä takana lukee WINNER. Ei tartte niin paljon sitten höpöttää psyykkaus mielessä.