Tilastointi

Yleistä friba-läppää.

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Vastaa Viestiin
ra1p3
Oikea nimi: Mikko Ravimo

Tilastointi

Viesti Kirjoittaja ra1p3 »

Tilastothan on elämän suola, Millaisia tilastoja ja miten muut kiekkoilijat täällä pitävät?

Meidän porukka on ottanut käyttöön google-dokumenttien taulukot. Toimii varsin kätevästi jokainen voi käydä lisäämässä omat tuloksensa netissä ja koostesivustot rakennetaan automaattisesti. Tuloksia on helppo katsella ja spekulointi ja analyysikin helpottuu.

http://spreadsheets.google.com/pub?key= ... aQw&gid=38

Onkos muilla vastaavia virityksiä?
tikkis
huru-ukko
Oikea nimi: Markus Stigzelius

Viesti Kirjoittaja tikkis »

jogge
Oikea nimi: Jouko Toivonoja

Tilastointi / tulokset

Viesti Kirjoittaja jogge »

Olen itse käyttänyt tulosten seuraamiseen kännykällä käytettävää sovellusta, jolla voi lähettää tulokset nettipalveluun suoraan kentältä.

Tuloksia voi sitten myöhemmin analysoida taulukoista, graafeista, piirakoista yms yms. nettipalvelun kautta kunhan luo oman käyttäjäprofiilin.

Palvelu on ilmainen mutta haittapuolena on se, että tulokset säilyvät näkyvillä vain n.20pv jos ei osta lisenssiä (vaikka sekään ei tainnut juuri mitään maksaa). Itse en ole huomannut tarvitsevani kyllä koskaan niitä vanhoja tuloksia.
Palvelu on tarkoitettu "oikealle" golfille, mutta soveltuu erittäin hienosti myös frisbeegolfiin.

Netistä saa sovellukseen valmiita ratoja, ja esim. Talista löytyy useampikin versio. Tarkoittaa sitä, että PAR:it on valmiiksi tiedossa joten se osaa laskea suoraan +/- PAR.

Niin, ja sovellus on siis Wireless18, ja minulla ainakin toiminut hienosti. Edellyttää kännykästä tiedonsiirtoyhteyttä (määrällisesti tiedonsiirto todella pientä)
Tässä esimerkkinä yksi minun tuloskortti:
http://www.wireless18.com/scoreCard/vie ... 1982962988
(linkki ei siis toimi kuin n.20pv pelipäivästä eteenpäin)
Vastaa Viestiin