Holaripörssi

Yleistä friba-läppää.

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Vastaa Viestiin
Tee8mu
Ching-King
Oikea nimi: Teemu Malmelin

Re: Holaripörssi

Viesti Kirjoittaja Tee8mu »

väännetään nyt sit sitä rautalankaa, kun ei mee poimikselle muuten jakeluun

kyseessähän oli siis TTT2011 #11, ei Tali #11...

nyt kalahti kyllä ihan sinne omiin koipiin tämä nokkeluusyritys.. :oops:
Viimeksi muokannut Tee8mu, Ke Marras 02, 2011 1:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jwinterh
Oikea nimi: Jani Winterhalter

Viesti Kirjoittaja jwinterh »

Heh... Ihan pakko VIELÄ vääntää siis TTT2011 11# = Tali #9 :mrgreen:
Miro™
Oikea nimi: Miro Turunen

Viesti Kirjoittaja Miro™ »

Kiitos tästä interventiosta. Muuten tämä ei kaiketi olisi päättynyt koskaan...
Tee8mu
Ching-King

jwinterh kirjoitti:Heh... Ihan pakko VIELÄ vääntää siis TTT2011 11# = Tali #9 :mrgreen:
mitä sä horiset... :wink:
Poimis
Oikea nimi: Sami Poimala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Poimis »

Tee8mu kirjoitti:väännetään nyt sit sitä rautalankaa, kun ei mee poimikselle muuten jakeluun
kyseessähän oli siis TTT2011 #11, ei Tali #11...
nyt kalahti kyllä ihan sinne omiin koipiin tämä nokkeluusyritys.. :oops:
Jos nyt joku ei tajunnu pienimuotoista ironian poikasta, niin ehkä tarkoituksena oli ottaa kantaa siihen, että julkiselle palstalle kirjoitettaessa olisi ehkä syytä käyttää sellaista kieltä, mitä julkinen yleisö osaa lukea.
Kivempaa fribaamista - http://fribakaveri.fi
Miro™
Oikea nimi: Miro Turunen

Viesti Kirjoittaja Miro™ »

Poimis kirjoitti:Jos nyt joku ei tajunnu pienimuotoista ironian poikasta, niin ehkä tarkoituksena oli ottaa kantaa siihen, että julkiselle palstalle kirjoitettaessa olisi ehkä syytä käyttää sellaista kieltä, mitä julkinen yleisö osaa lukea.
Toisaalta tarkkaavainen lukija olisi saattanut huomata olevansa frisbeeaiheisella keskustelufoorumilla. Ja tuskinpa kovin monelle tämä on osoittautunut niin haastavaksi sudokuksi kuin nyt nähtiin.
kaka
TT Hallitus
Oikea nimi: Mika Kauppila

Viesti Kirjoittaja kaka »

Tali Ice Bowlissa 9-väylä. Kohtalaisen sivutuulen takia heitin Rocilla. No, katsokaa itse:
http://www.youtube.com/watch?edit=vd&v=lFLd5PSQN80

Ramille iso kiitos kameroimisesta. Paitsi eka holarini, taisi olla myös ensimmäinen videoitu heittoni. Säästelin siihen, että on "urheiluruutu" paikalla.
Kanzo
Oikea nimi: Petteri Kantokari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kanzo »

Muahahaa! Oli vähän tuulista tänään Meikussa, vei kiekkoja minne sattui ja fiilis oli aika matalalla 14-väylän triplabogeyn jälkeen ja scoren näyttäessä viimeiselle eli 16-väylälle taapertaessa plus kuutosta. Kiroilin siinä tiillä että tämän päivän pelastaa enää holari... Tempaisin Teebirdin forella matkaan, katselin kaarta että nyt on muuten aika kohdallaan... ja sinne kilahti! :D

Metsä kaikui karjaisusta. :oops:

PS. Sattuipa sopivasti että tuli eilen vihdoinkin liityttyä Tallaajiin. k:-)=
Dizzy
huru-ukko
Oikea nimi: Anssi Sahri
Viesti:

Holaripörssi

Viesti Kirjoittaja Dizzy »

Meikun vitosella tuli viides. Hidas putteruannukka, joten sai nautiskella. Meni tää kuntohuippu vähän väärin, mutta menköön.
Rehellistä kotiinpäinvetoa vuodesta 1974
JanneRäsänen
Oikea nimi: Janne Räsänen

Viesti Kirjoittaja JanneRäsänen »

Dizzy kirjoitti:Meikun vitosella tuli viides. Hidas putteruannukka, joten sai nautiskella. Meni tää kuntohuippu vähän väärin, mutta menköön.
Koska kuntohuippu osui ohi ja toivottelin hyviä heittoja eilen, teen saman uudestaan Staminan jokaista rataa kohden. Että mä oon hyvä psyykkaaja, kun psyykkasin Markus Mäntylänkin Scandinavian Open 2010ssa heittämään holarin :-D Jumanskega, nythän mä hogasin, että mun ei tarttee enää psyykata kuin 8 lisäholaria ja olen psyykannut enemmän kuin olen itse heittänyt hehe. Jokaiselle staminalaiselle holari!
Deggael
Oikea nimi: Antti Turpeinen

Viesti Kirjoittaja Deggael »

Tulihan se sieltä r-(

Elämäni ensimmäinen holari kilahti todistajan läsnäollessa tänään Söderkullan radalla.

Väylä #10
Forella heitetty Blizzard Champion Destroyer lähti hyvässä lennossa kohti edessä häämöttävää kalliota, kattelin itse että jahas sinne meni sekin, mutta kiekko otti hyvät skipit kallion päältä ja sittenpä kilahti.

Kaveri totesi vierestä vaan 'Ei hel... se on korissa'.

Nyt on hyvä fiilis. :-#
TMS
Oikea nimi: Toni-Mikael Syrjänen

Viesti Kirjoittaja TMS »

Tali 5 väylällä kilahti tänään ja sisälle.. bonuksena vielä viiden väylän rahat itselle.. Kiitos: Jani, Antti, Jesse, Tomas :)
Tee8mu
Ching-King

TMS kirjoitti:Tali 5 väylällä kilahti tänään ja sisälle.. bonuksena vielä viiden väylän rahat itselle.. Kiitos: Jani, Antti, Jesse, Tomas :)
Kyllä holareita aina silloin tällöin tulee, ei siinä mitään ihmeellistä, mutta sen lisäksi vielä ajoituskin on tärkeää...

Ei ole montaa parempaa tilaisuuttaa kuin säkittää ykkösellä skineissä, varsinkin jos on monta väylää rahoja sisässä :D

Toivottavasti olit vielä poolin eka avaaja :lol: voi kuvitella jätkien vitutuksen siinä kohdassa :twisted:
Elsa
Oikea nimi: Elisa Holtari

Viesti Kirjoittaja Elsa »

Ihan oli pakko rekisteröityy tänne sivulle että pääsin kirjoittamaan että heitin ensimmäisen holarini Simpparin 4.s väylällä.. kiekkona luotto-leopardi :mrgreen:
JanneRäsänen
Oikea nimi: Janne Räsänen

Viesti Kirjoittaja JanneRäsänen »

Holarit ovat harvinaista herkkua kaikille ja vaikka en tiedäkään, miten harvinaista se on naisille, oletan sen olevan vielä kovempi suoritus kuin miehille keskiarvopituudet huomioiden. Siksi valtavat taputukset hienon suorituksen johdosta :-D
Vastaa Viestiin