Tee8mu kirjoitti:väännetään nyt sit sitä rautalankaa, kun ei mee poimikselle muuten jakeluun
kyseessähän oli siis TTT2011 #11, ei Tali #11...
nyt kalahti kyllä ihan sinne omiin koipiin tämä nokkeluusyritys..
Jos nyt joku ei tajunnu pienimuotoista ironian poikasta, niin ehkä tarkoituksena oli ottaa kantaa siihen, että julkiselle palstalle kirjoitettaessa olisi ehkä syytä käyttää sellaista kieltä, mitä julkinen yleisö osaa lukea.
Poimis kirjoitti:Jos nyt joku ei tajunnu pienimuotoista ironian poikasta, niin ehkä tarkoituksena oli ottaa kantaa siihen, että julkiselle palstalle kirjoitettaessa olisi ehkä syytä käyttää sellaista kieltä, mitä julkinen yleisö osaa lukea.
Toisaalta tarkkaavainen lukija olisi saattanut huomata olevansa frisbeeaiheisella keskustelufoorumilla. Ja tuskinpa kovin monelle tämä on osoittautunut niin haastavaksi sudokuksi kuin nyt nähtiin.
Ramille iso kiitos kameroimisesta. Paitsi eka holarini, taisi olla myös ensimmäinen videoitu heittoni. Säästelin siihen, että on "urheiluruutu" paikalla.
Muahahaa! Oli vähän tuulista tänään Meikussa, vei kiekkoja minne sattui ja fiilis oli aika matalalla 14-väylän triplabogeyn jälkeen ja scoren näyttäessä viimeiselle eli 16-väylälle taapertaessa plus kuutosta. Kiroilin siinä tiillä että tämän päivän pelastaa enää holari... Tempaisin Teebirdin forella matkaan, katselin kaarta että nyt on muuten aika kohdallaan... ja sinne kilahti!
Metsä kaikui karjaisusta.
PS. Sattuipa sopivasti että tuli eilen vihdoinkin liityttyä Tallaajiin.
Dizzy kirjoitti:Meikun vitosella tuli viides. Hidas putteruannukka, joten sai nautiskella. Meni tää kuntohuippu vähän väärin, mutta menköön.
Koska kuntohuippu osui ohi ja toivottelin hyviä heittoja eilen, teen saman uudestaan Staminan jokaista rataa kohden. Että mä oon hyvä psyykkaaja, kun psyykkasin Markus Mäntylänkin Scandinavian Open 2010ssa heittämään holarin Jumanskega, nythän mä hogasin, että mun ei tarttee enää psyykata kuin 8 lisäholaria ja olen psyykannut enemmän kuin olen itse heittänyt hehe. Jokaiselle staminalaiselle holari!
Elämäni ensimmäinen holari kilahti todistajan läsnäollessa tänään Söderkullan radalla.
Väylä #10
Forella heitetty Blizzard Champion Destroyer lähti hyvässä lennossa kohti edessä häämöttävää kalliota, kattelin itse että jahas sinne meni sekin, mutta kiekko otti hyvät skipit kallion päältä ja sittenpä kilahti.
Kaveri totesi vierestä vaan 'Ei hel... se on korissa'.
Ihan oli pakko rekisteröityy tänne sivulle että pääsin kirjoittamaan että heitin ensimmäisen holarini Simpparin 4.s väylällä.. kiekkona luotto-leopardi
Holarit ovat harvinaista herkkua kaikille ja vaikka en tiedäkään, miten harvinaista se on naisille, oletan sen olevan vielä kovempi suoritus kuin miehille keskiarvopituudet huomioiden. Siksi valtavat taputukset hienon suorituksen johdosta