Uusi alku, Talin viikkokisat 2005

Yleistä friba-läppää.

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Vastaa Viestiin
Antti
Oikea nimi: Antti Holopainen

Viesti Kirjoittaja Antti »

Kiitokset onnitteluista....

Ja Sami, oikeassa olet, linkki oli väärin. Ei enää järki tuohon aikaan mennyt oikeita ratoja... tai no milloinkahan se menis.

Holarikiekon poimin jo kassiin.
frisbeezer
Oikea nimi: Jussi Meresmaa
Viesti:

Apua tarvitaan!

Viesti Kirjoittaja frisbeezer »

Tämä viesti on lähinnä Tallaajille:

Olen tulossa frisbeeauton kanssa Talin viikkokisoihin tulevana torstaina. Nyt tarvitsisin teidän apua: ensi sunnuntaina käydään Nokialla EM-kisojen kenraali keskusurheilupuiston radalla. Ongelma meillä on se, että radan korit eivät ole valmistuneet aikataulussa. Tarvitsemme 8 irtokoria (siis CHINGit käy). Suuri ja mahtava puheenjohtajanne -Markus taivaanlahja Stigzelius on jo luvannut omansa lainaksi.

Toivoisin tähän topic:iin niiden viestejä, jotka voisivat tuoda / toimittaa rakkaan CHING-korinsa mulle lainaan torstaina. Palautus joko tallaajien mukana sunnuntaina tai sovitusti erikseen.

7 koria uupuu.

Kiitos jo etukäteen.

Kauppias
Rebe
TT Hold'em mestari
Oikea nimi: Renni Honkanen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rebe »

Mä voisin tuoda, vaan millähän sen muistais?

Nostapa Jussi tätä topicia ylemmäs vielä torstaina.
Dizzy
huru-ukko
Oikea nimi: Anssi Sahri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dizzy »

Mä tuon
Rehellistä kotiinpäinvetoa vuodesta 1974
tikkis
huru-ukko
Oikea nimi: Markus Stigzelius

Viesti Kirjoittaja tikkis »

Munkin Chingi on tulossa torstaiksi (Eiks je Anne?)
uzah
Oikea nimi: Juuso Ketonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja uzah »

Mun chingi on jo valmiiksi Talissa joten kyllä sen voi sieltä matkaan ottaa
Epäonnistunut hyvä heitto on aina parempi kuin onnistunut huono heitto.

http://www.youtube.com/watch?v=BGpzGu9Yp6Y
massa
Oikea nimi: Matti Piipponen

Viesti Kirjoittaja massa »

Mun Chingi on klubitalolla Staminan jäljiltä, ainakin pitäis olla... Have you seen my Zing, kuten erästäkin juomaa mainostetaan...

Jos se on siellä, ni saa lainata.
Anne
Suomenmestari 2005, 2006 ja 2007
Oikea nimi: Anne Matilainen

Viesti Kirjoittaja Anne »

Tikkiksen kori tulee Taliin torstaina. ( Ja kiitos lainasta, vaik ei harjoittelu vienytkään voittoon :))
Zapaske
Oikea nimi: Jani Markkanen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zapaske »

Tuon Torstaina Taliin Chingin
RantaP
Oikea nimi: Petteri Rantamäki

Viesti Kirjoittaja RantaP »

Mä tuon myös chingini
Anne
Suomenmestari 2005, 2006 ja 2007
Oikea nimi: Anne Matilainen

Viesti Kirjoittaja Anne »

No niin. Olettekin varmaan jo odotelleet tuloksia. Sori. Nyt kuitenkin viikkokisojen 2.6.2005 tulokset löytyvät osoitteesta:

http://golf.exomi.com/dgt/ttvk_scorelist.php?ttvkid=57

Meitä oli siis kokonaista 63 pelaajaa!! Tamperelaiset tulivat taas joukolla ja paikalliset saapuivat kentälle sateenuhasta huolimatta.. Itse kisa käytiin lämpimässä ja tuulettomassa säässä. Tästä johtuen tai muuten vaan tuloksia paranneltiinkin useiden henkilöiden taholta roimasti.

Seuraavat henkilöt heittelivät kuitenkin kaikkein parhaiten ja saavat suorituksestaan kiekon:

1. Kangasniemi Mikko
2. Ketonen Juuso
3. Lintonen Samuli
4. Herranen Pentti
5. Erhiö Antero
6. Stoor Arttu ja jaettu
7. Fyhr Miko
7. Behm Petri
7. Juntunen Hannu
7. Määttä Touko

Ja kiekkojahan piti jakaa 9 kappaletta, mutta nyt listassa kymmenen nimeä.. Ratkaisemme sen niin, että kaikki edellämainitut saavat kiekkonsa. Sillä Jussi Meresmaa ystävällisesti luovutti aiemmin voittamansa kiekon kiertoon ja nyt päätän sen käyttää :) Kiitos!

Tuloksien kirjaamisessa oli muutamien osalta laskuvirheitä.. Muistuttaisinkin, että lasketuttakaa tuloksenne jollain toisella poolissanne niin tulee se tulos laskettua todennäköisimmin oikein.
vhesso
Oikea nimi: Vesa Hesso

Viesti Kirjoittaja vhesso »

Prinsessa A. kirjoitti:Tuloksien kirjaamisessa oli muutamien osalta laskuvirheitä.. Muistuttaisinkin, että lasketuttakaa tuloksenne jollain toisella poolissanne niin tulee se tulos laskettua todennäköisimmin oikein.
Hmm. Minulla ainakin taisi olla yhden heitto sen välillä, minkä itse olin laskenut ja minkä DGT oli laskenut. Voihan tosiaan olla, että olen laskenut pieleen, mutta toisaalta myös tulosten kirjaamisessa DGT:hen on saattanut tapahtua fiba.

Koitin tarkastella DGT:ssä väyläkohtaisia tuloksiani tarkistaakseni, ovatko siellä väyläkohtaiset lukemani oikein, mutta vaikutti siltä, että väyläkohtaiset lukemat ovat jotenkin sekaisin DGT:ssä - esim. 18:lta ottamani 7 oli 10:n tai 11:n kohdalla - joten se tarkastelu ei oikein onnistunut. Lisäksi, kun aivan tarkkaan en enää muista ulkoa, mitä miltäkin väylältä tulikaan otettua, niin täytyy varmaan vielä tsekata tuo tulos sitten, kun seuraavan kerran saan originaalin pahvilapun kouraani.
Pyry Petteri
Oikea nimi: Petri Behm

Viesti Kirjoittaja Pyry Petteri »

Hmm. Huolimaton tulosten syöttäjä eli minä on tehnyt virheen. Kiekkojen jako menee näköjään uusiksi. :oops:
Antero
Iso ja äänekäs
Oikea nimi: Antero Erhiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antero »

vhesso kirjoitti: Hmm. Minulla ainakin taisi olla yhden heitto sen välillä, minkä itse olin laskenut ja minkä DGT oli laskenut. Voihan tosiaan olla, että olen laskenut pieleen, mutta toisaalta myös tulosten kirjaamisessa DGT:hen on saattanut tapahtua fiba.
Äh, selittelyn makua.
Hävisit minulle ja sillä hyvä! :twisted:

Koita harjoitella hieman tulevalla viikolla, niin EHKÄ pääset takaisin minun ohi ensi torstaina... :wink:
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
vhesso
Oikea nimi: Vesa Hesso

Viesti Kirjoittaja vhesso »

Faffe kirjoitti:tulosten syöttäjä ... on tehnyt virheen. Kiekkojen jako menee näköjään uusiksi.
Hyvä kun tuo selvisi. Ajattelinkin, että mielestäni laskin tulokseni huolellisesti. Hienoa, että otit ja tarkistit asian. Kiitos! :)

Ei muuten tarvitse tämän takia kiekkojen alkuperäistä jakoa muuttaa. Tulokseni ei ollut sellainen, että se olisi kiekon arvoinen. Se, miksi nyt pari viikkoa keikun tasoituskisan kärkipäässä, johtuu vain siitä, että tasoitukseni on pompannut erään taannoisen perin penkin alle menneen viikkokisan ja etenkin sen 18-väylän tulokseni takia... :oops:

- Ja kuten huomasimme, oikeastaan olikin hyvä, että tulokseni näytti vähän aikaa turhan isolta: Sehän teki erään henkilön vähäksi aikaa HYVIN ONNELLISEKSI... :twisted:
Vastaa Viestiin