zanco kirjoitti:
Sopii plus pullo punkkua paremmasta kokonaiskisan totalista.
sopii
Il Caberlot
Ilmoita miten haluat toimittaa tämän minulle.
Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus
zanco kirjoitti:
Sopii plus pullo punkkua paremmasta kokonaiskisan totalista.
sopii
Bisoshofenit meni, mutta Vesilaitokselta ja Talista tuli Ch Rocit. Ts. Pointtiin poika, Pointtiin.Laakeri kirjoitti:Sä taidat tietää pelattavan radan, mutta sittehän tästä tulee vaan mielenkiintosempaa. Mä en sit juo olviaTop1 kirjoitti:OK. Rata ennen pöperöbreikkiä, parempi tulos = mäyriksen puolikas.Laakeri kirjoitti: Toivonen!!!!! Tarvis bissee vähän kyytipojaks
Sami vei tämän Talissa, tilanne taliin tultaessa oli 2-2...uzah kirjoitti:Kuhakoski - Ketonen. Piste per rata ja totalista kans piste. Kuhakoskella 10 heittoa hyvää per rata ja näin ollen Totalissa myös (ratojen määrä x 10)
Kyllä näin tehtiin.Tee8mu kirjoitti:Tällä kertaa Poimista vietiin kuin pässiä narussa.
Tee8mu kirjoitti:Voitot 4-1 + kokonaiskisa mulle.
Jontsa ei ollut messissä, joten kiekonjako:Poimis kirjoitti: Viime vuoden systeemihän oli:Jontsa messis? Jos Jontsa ei lähe, niin sit kunkin radan voittajalle 1 ja toinen loppupottiin, muuten sama.Poimis kirjoitti:Joka jätkä pistää kiekon tiskiin per rata. Kunkin radan voittaja saa kaksi kiekkoa ja yksi jää loppupottiin. Loppupotin kiekot jaetaan siten että yhteispisteissä paras saa 60% kiekoista (pyöristettynä lähimpään tasalukuun ylöspäin) ja kakkonen loput.
Mä kirjoitti:Mun laskujen mukaan Poimis voitti 2 rundia minä 2 rundia ja Johnny yhden. Lisäksi Poimikselle koko kisan potti.
Eikös tämä näin ole, hä?
Jos jollain eriäviä mielipiteitä, otetaan vastaan perustelujen kera.
No niin siis tämä pohjustuksena siihen, etten tajunnut tota sun loppupotti 60% lausahdusta. Loppupottihan menee kokonaisuudessaan voittajalle niinkuin viime vuonnakin.Johnny kirjoitti:Kyllä näin on! Hyvä Poimis!