Jonsu kirjoitti:Juu ja forssel tekee kaks maalia tulee vaihosta sisään 67 minuutin kohalla.
Nyt toivon chelsean voittoa ekan kerran koska vihdoin forssel is back in business.
Mä luulen, että päättyy 3-2 forssel tulee sisään 0-2 tilanteessa ja tekee 89 minuutilla voittomaalin.
Ensinnäkin:
Mikael Forssel on täysin yliarvostettu pelaaja (siis Suomessa yliarvostettu).
Jos hän olisi niin loistava, niin häntä EI olisi vuokrattu jonnekin Mönnchengladbachiin tai Birminghamiin, jotka ovat molemma aika Ö tasolla Chelseaan verrattuna. Nyt on ollut loukkaantunut, mutta kuitenkin.
Toiseksi:
Siis Forssel tulee ilmeisesti 1-2 tilanteessa sisään ja tekee voittomaalin?
Jos näin käy, niin toivottavasti todellakin. Se tarkoittaa sitä, että Bayern on tehnyt 2 vierasmaalia ja on todennäköinen jatkoonmenijä. Kotona tulee Chelsean miehille kovaa kyytiä.
Rehellisesti odotan Chelsean pelaavan itselleen voiton tänään, sillä se on kuitenkin todella kova kotijoukkue ja heidän stadioninsa on varsinkin saksalaiselle joukkueelle oikea hornankattila. Odotan kuitenkin Bayernilta hyvää peliä ja ainakin yhtä vierasmaalia. Bayern johtaa Bundesligaa samoin kuin Chelsea on käytännössä jo Englannin mestari. Kovaa vääntöä on luvassa joka tapauksessa.
Ja vaikka minä taidan olla ainoa täällä joka toivoo Bayernin voittavan, niin onneksi Tv:n kommentaattorikin toivoo sitä. Onneksi Suomen fudiksessa vaikuttaa ainakin 1 suuri persoona, joka kannattaa saksalaista fudista - nimittäin Pasi Rautiainen.