Talin viikkokisat

Yleistä friba-läppää.

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Vastaa Viestiin
Avatar
hehtaarikäsi
Viestit: 1929
Liittynyt: To Tammi 23, 2003 12:26
Oikea nimi: Jan Taubert
Paikkakunta: Helsinki

Re: 9.9.2004

Viesti Kirjoittaja hehtaarikäsi »

16.9. tulokset osoitteessa http://golf.exomi.com/dgt/

Ja myöhässä, kuten aina...
Avatar
moezer
Tulosvastaava
Viestit: 260
Liittynyt: Ti Tammi 07, 2003 14:59
Oikea nimi: Heikki Mäkinen
Paikkakunta: Espoo

kt

Viesti Kirjoittaja moezer »

Eiliset tulokset DGT:ssä, kahdessa kortissa harrastettu väärinlaskentaa mutta kun kiekot meni kuitenkin oikeille miehille niin en lähtenyt rankaisemaan pisteillä (Mika P ja Hannu L voisivat kuitenkin vetäistä vähintään 20 avemariaa synnistä vapautuakseen)

http://golf.exomi.com/dgt/ttvk_scorelist.php?ttvkid=47

"Kesän viimeiseen (oletettavasti) tasoituskisaan kerääntyi paikalle 27 heittäjän innnokas joukkio, mukana vielä yksi uusikin yrittäjä. Vallitsevaan säätyppiin verrattuna hieno sää innosti pelaajat lähes hurmioon, ja tasoituskisassa vanhat keskiarvot olivat paperia, alle 10 heiton parannuksella pääsi täpärästi viimeisille pistesijoille. Ainoastaan kaksi kädetöntä kiekkomiestä ei yltänyt omalle tasolleen.

Parhaat absoluuttiset tulokset meni TT omille miehille eli Kalle K 55, Jan T 56 ja Kalle N 56.

Tasoituskisan kärki ja kiekolla palkitut:
Seppo Kuikka (-20!)
Jani Jakka
Marko Turunen
Antero Erhiö (voitto SD:ssä Petri Behmistä)"
Viimeksi muokannut moezer, Pe Syys 24, 2004 12:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
moezer
Tulosvastaava
Viestit: 260
Liittynyt: Ti Tammi 07, 2003 14:59
Oikea nimi: Heikki Mäkinen
Paikkakunta: Espoo

3

Viesti Kirjoittaja moezer »

Anteeksipyynnöt Janille, tarkempi analyysi paljasti että tulos oli oikein laskettu, luin kolmosväyän kolmosen viitoseksi kun edellisen kierroksen OB ympyrä tuli juuri sopivasti sen päälle.
Avatar
surrapurra
Site Admin
Viestit: 2925
Liittynyt: Ma Loka 21, 2002 1:06
Oikea nimi: Hannu Lappalainen
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja surrapurra »

Minä taasen häpeän ja pyydän anteeksi. Ei selityksiä. Sen lisäksi, että olin kädetön, olin myös laskutaidoton :oops:

Olin juuri aloittamassa AveMarioita, kun päätinkin hyvittää asian toisella tapaa. Aloin digitoimaan TaliOpennauhoja sisään koneeseen. Tässä menee kuitenkin hieman enemmän aikaa kuin 20:ssä avemariassa. 6 tuntia nauhaa, yhden olen nyt saanut sisälle ja editoinnit päälle ni kyllä siinä ajan saa kulumaan kummasti :D
Vastaa Viestiin