Kisaehdotus

Yleistä friba-läppää.

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Vastaa Viestiin
thavdog
Oikea nimi: Ville Rantamaula

Kisaehdotus

Viesti Kirjoittaja thavdog »

Kuva

Nyt se tulee: J-a-a-n-i L-ä-n-s-i-ö Open frisbeegolfkisa!

Upeat palkinnot! Voittajalle hapan sitruuna ja peränpitäjille suolaa
haavoihin!

Kisa pelataa SFL:n virallisten sääntöjen mukaisesti seuraavin
"J-a-a-n-i L-ä-n-s-i-ö Open" lisäyksin.

Pelaajan syyllistyessä kisan aikana allalueteltujen
lisäsääntörikkomuksiin, seuraa rikkeeseen syyllistuneen pelaajan
välitön hylkäys kisoista. Tämä saattaa kuulostaa ankaralta, mutta
koska mainitut rikkomukset sotivat räikeästä "pelin henkeä" vastaan,
on tiukka linja nähty tässä ehdottoman tarpeelliseksi:

Lisäsääntö I:
Pelaajan heittäessä väylällä par tuloksen, hän unohtaa kuuluvasti
sadatella heittojensa kehnoutta kanssapelaajilleen.

Lisäsääntö II:
Pelaajan heittäessä väylällä yli parin, pelaaja ei muista antaa
kiekkokassillensa mojovaa potkua äänekkään kiroilun saattelemana.

Lisäsääntö III:
Pelaajan heittäessä birdien, pelaajan naamalle ilmestyy hymy tai
muu iloiseen mielentilaan viittava piirre.

Lisäsääntö IV:
Epäonnistunut puttaus; kts. Lisäsääntö II soveltaen.

Yleisohjeita:
Turhanpäiväinen hilpeily ja hölötys on kisan aikana kielletty; kaikki
välttämätön kommunikointi kanssapelaajien välillä onkin tapahtuva
mieluiten sarkasmin ja ironian mahdollistamin keinoin.

Kisapäivän aikana tiedossa myös kivoja kisoja! Kuka potkii
kiekkokassinsa pisimmälle?

Huhujen mukaan Maestro itse olisi pyhää kiukkua puhistessaan saattanut
täyden kiekkokassinsa 27 metrin ilmalentoon! Moista potkuavoimaa
kadehtivat jo Bundesliigan manageritkin!

Tule siis sinäkin mukaan näyttämään muille hapanta naamaa koko päivän!

Täältä löydät mielipahaa ja melankolia joka menoon, olit sitten
aikuinen jöröttäjä tai kiukutteleva kakara!

Muistakaa motto: salattu ilo, on aito ilo!

P.S. Sorry, Jaani. Oli tänään tylsä päivä töissä :roll:
Mini-Nieminen
Oikea nimi: Jaani Länsiö

Viesti Kirjoittaja Mini-Nieminen »

Olen pahoillani puolestasi, jos kaikista maailman ihmisistä minä olen se, johon purat turhautumista ja pahoinvointiasi. Sulla taitaa olla syvälle juurtunut viha mua kohtaan.

Koeta päästä siitä yli, niin sun ei tarvitse mustamaalata mua julkisesti enää toiste.
Olihan se paikka paikoin ihan hauska, mutta vähän halvalla ja huonolla maulla menee...
Järjestä, Ville, toi kisa, tai ihan mikä vain kisa, edes joskus...

Kyllä taas tuli motivaatiota järjestää kisoja ja olla mukana kehittämässä frisbeetoimintaa Suomessa. Ja tämä on se palaute, jota saa kun vähän tekee työtä toiminnan edistämiseksi ja viitsii nähdä vaivaa, jotta frisbeeharrastajilla riittäisi kisoja.

Otan vastaan rakentavaa kritiikkiä oikein mielelläni ja se on ainoa keino parantaa suoritusta niin kisan järjestäjänä kuin hallituksen jäsenenäkin, tämä ei ollut rakentavaa kritiikkiä.

Joka tapauksessa käytiin Mikon kanssa Meilahdessa vähän lapioimassa heittopaikkoja, jotta lämpimän tullessa sitten sulaisivat nopeammin...
thavdog

Mini-Nieminen kirjoitti:Olen pahoillani puolestasi, jos kaikista maailman ihmisistä minä olen se, johon purat turhautumista ja pahoinvointiasi. Sulla taitaa olla syvälle juurtunut viha mua kohtaan.
No, voi hyvänen aika, Jaani. En vihaa sinua. Täytyy tunnustaa, että jossain mielessä jopa ihailen teikäläistä!
Mini-Nieminen kirjoitti: Koeta päästä siitä yli, niin sun ei tarvitse mustamaalata mua julkisesti enää toiste.
Olihan se paikka paikoin ihan hauska, mutta vähän halvalla ja huonolla maulla menee...
Järjestä, Ville, toi kisa, tai ihan mikä vain kisa, edes joskus...
Olet oikeassa, että tossa oli huonoa makua mukana, eikä ihmistä jota ei edes tunne kuin hyvin etäisesti sais vitsailla vähän kyseenalaisilla konsteilla.
Mini-Nieminen kirjoitti: Kyllä taas tuli motivaatiota järjestää kisoja ja olla mukana kehittämässä frisbeetoimintaa Suomessa. Ja tämä on se palaute, jota saa kun vähän tekee työtä toiminnan edistämiseksi ja viitsii nähdä vaivaa, jotta frisbeeharrastajilla riittäisi kisoja.
Tarkoitus oli vääntää vitsiä sinusta pelaajana. Se vähä mitä sinua olen nähnyt kisoissa, niin olet vaikuttanut hyvin suorasanaiselta ja estottomalta tyypilta - niin hyvässä kuin pahassakin mielessä.

Eli jos tulkitset (ja niin kai tän mut läpän voiskin tulkita; my bad), että tässä kritisoisin tai naureskelen sille duunille mitä olet tehnyt kisojen järjestämiseen eteen ja/tai SFL:ssä, niin siitä väärinkäsityksestä ekstra pahoitteluni. :(

Ymmärräthän, että tarkoitus oli siis vääntää vitsiä siitä, että olet pelikentillä - pelaajan ominaisuudessa - riemastuttavan erikoinen tapaus?
Mini-Nieminen kirjoitti: Otan vastaan rakentavaa kritiikkiä oikein mielelläni ja se on ainoa keino parantaa suoritusta niin kisan järjestäjänä kuin hallituksen jäsenenäkin, tämä ei ollut rakentavaa kritiikkiä.
Ei niin - tämä oli silkkaa paskanjauhantaa. Toivottavasti edes jossain mielessä jotakuta hauskuuttanutta; itseäni toki, mutta meikäläisen huumorintaju nyt on välillä toiselta planeetalta.

Jos tossa jutussa nyt joku kriitikin kärki on, niin yritin tökkiä sen siihen suuntaan, että miten suhteettoman ankarasti tunnut arvostelevan omia pelisuorituksiasi. Olet taitava fribaaja, ja tietty taitava pelaaja saakin vaatia itseltään paljon, mutta miten paljon?

Ja eihän se mulle tietysti paljoa kuulu, miten arvostat omaa pelaamistasi, mutta kun se ei aina pelikentillä tahdo pysyä omana tietonasi.

Tavallaanhan oman itsensä suhteettoman ankara julkinen sättimisen näyttäytyy herkästi implisiittisenä brassailuna tyyliin: "Oikeeasti mä oon tosi hyvä pelaaja, ja kun mun peli nyt yskähtelee, ja peli kulkee tänään vähän keskinkertaisemmalla tasolla, niin mua ottaa se niin kovasti päähän, kun mä oikeesti oon niin paljon parempi pelaaja".

Tämä nyt oli se ainoa oikeutus, minkä perusteella uskalsin vääntää sinusta vitsiä. Ei siis vitsailua siitä, että teet pyytetöntä ja usein kiittämätöntä työtä kisojen eteen. Tajuutko?
Mini-Niemienen kirjoitti: Joka tapauksessa käytiin Mikon kanssa Meilahdessa vähän lapioimassa heittopaikkoja, jotta lämpimän tullessa sitten sulaisivat nopeammin...
Jep. Propsit ja kiitokset kaikesta duunista mitä oot tehny fribailun eteen.
Anteeksi vielä aiheutetusta mielipahasta ja kieroutuneesta huumorintajustani :(

Mini-Nieminen

Kun tässä ihan pientä ja hauskaa kisaa yrittää järkätä ja samaan aikaan joku vääntää vitsiä foorumille, että "Jaani Länsiö Open" -paskat palkinnot, paskat kisat ja paska jätkä jne. niin jotenkin sen vitsin yhdistää kisan järjestämiseen.

Yleisenä elämänohjeena: jos sulla on huoli MUN pelaamisesta ja miten MÄ käsittelen MUN pelaamista, niin sanoisitko siitä mulle ihan henk.koht?
Mieluummin niin, kuin postaamalla pilakuvia foorumille...
thavdog

Mini-Nieminen kirjoitti:Kun tässä ihan pientä ja hauskaa kisaa yrittää järkätä ja samaan aikaan joku vääntää vitsiä foorumille, että "Jaani Länsiö Open" -paskat palkinnot, paskat kisat ja paska jätkä jne. niin jotenkin sen vitsin yhdistää kisan järjestämiseen.
Meikäläiseltä huonon huumorin lisäksi vielä huono ajoitus, kun tuon noin ilmeisesti saattoi toisiinsa yhdistää. No, jos se nyt mitään selittää, niin en ollut tietoinen, että sulla on nyt kisajärjestely käynnissä.

Noloa kysyä näin jälkikäteen, mutta mikä tuo kisa on, johon tuossa yllä viittaat, jota olet siis järjestämässä lähiaikoina? Liekö myös turvallista olettaa, että mua ei tilata sinne häppeninkiin kierrosten väliajalle standupkoomikoksi porukkaa piristämään? :wink:
Mini-Nieminen kirjoitti: Yleisenä elämänohjeena: jos sulla on huoli MUN pelaamisesta ja miten MÄ käsittelen MUN pelaamista, niin sanoisitko siitä mulle ihan henk.koht?
Mieluummin niin, kuin postaamalla pilakuvia foorumille...
Yes Sir, I stand corrected, Sir!

Mini-Nieminen

Kaikki ovat tervetulleita pelaamaan Hard AVIAR's kilpailua 25.3 Meilahden frisbeegolfradalle.

Pelivälineinä ainoastaan putterit. Tarkoituksena on vähän opettaa itseään heittämään kiekkoa, jota ei muuten niin paljon käytä avauksiin.
Oppii nääs tekniikkaa samalla.

Aikataulu: Ilmoittautuminen päättyy 9.30

Pelaajakokous 9.45

Peli alkaa 10.00

Pelataan 2x14 ja 6 rei'än finaali. Tietenkin välissä käydään syömässä.

Kärsii 3 euroa. Hyvä meininki!

Palkinnot: Puttereita, lohdutuspalkintokin viimeiselle.

TD: Jaani Länsiö ja ATD: Miko "putteri" Fyhr
monster
DGCT
Oikea nimi: ville piippo

Re: Kisaehdotus

Viesti Kirjoittaja monster »

Kisapäivän aikana tiedossa myös kivoja kisoja! Kuka potkii
kiekkokassinsa pisimmälle?

Huhujen mukaan Maestro itse olisi pyhää kiukkua puhistessaan saattanut
täyden kiekkokassinsa 27 metrin ilmalentoon! Moista potkuavoimaa
kadehtivat jo Bundesliigan manageritkin!

mä rikoin ton tuloksen jo viime vuonna skellefteåssa semeissä:):) Tommi Vesala voi vaik todistaa:)
Jani
Oikea nimi: Jani Nevantausta

Viesti Kirjoittaja Jani »

Ja minä kun olen luullut, että Oulussa yllyit hurjiin suorituksiin!
Poimis
Oikea nimi: Sami Poimala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Poimis »

Aika vakuuttava eka viesti monsterilta foorumille :D
Kivempaa fribaamista - http://fribakaveri.fi
KURKO
Oikea nimi: Jani Karonen

Hard AVIAR's 25.3 tulokset?

Viesti Kirjoittaja KURKO »

Onko jossain nähtävissä kisan tuloksia? Kilpailun idea on munsta tosi hyvä ja sitä voisikin soveltaa esim. kerran kesässä kussakin viikkokisassa.

Oliko osallistuneilla jotain kommentteja kisasta? Ilma oli ainakin hyvä.
| Frisbeegolffia vuodesta 1985 |
Dizzy
huru-ukko
Oikea nimi: Anssi Sahri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dizzy »

Liiton foorumilta ne tuloslistat löytyy. Aika TT - painotteinen kärkikasti :wink:
Rehellistä kotiinpäinvetoa vuodesta 1974
Vastaa Viestiin