26.05.06 Postipuun koulun retkipäivä

Yleistä friba-läppää.

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Vastaa Viestiin
Antero
Iso ja äänekäs
Oikea nimi: Antero Erhiö
Viesti:

26.05.06 Postipuun koulun retkipäivä

Viesti Kirjoittaja Antero »

Moi.

Minulle tuli tänään tällainen ilmoitussoitto ja sittenmmin myös sama kirjallisena:

"Hei! Perjantaina 26.05.06 Postipuun koulu, noin 300 henkeä yhteensä, on menossa retkelle Talin frisbeegolfradalle. Olemme siellä noin klo 9-12. Terveisin Aira Ryynänen-Ahvensalmi."

Soitan Airalle vielä ja puhun roskaamisen estämisestä ja siitä, etteivät ne lapsukaiset katko oksia tai tee muuta vastaavaa tuhoa radalle.
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
kalle
Oikea nimi: Kalle Kärki

Viesti Kirjoittaja kalle »

ihan kiva n.17 henkeä per väylä... :lol:
zaia
TT:n puheenjohtaja
Oikea nimi: Saija Lehto

Re: 26.05.06 Postipuun koulun retkipäivä

Viesti Kirjoittaja zaia »

Antero kirjoitti:Minulle tuli tänään tällainen ilmoitussoitto ja sittenmmin myös sama kirjallisena:

"Hei! Perjantaina 26.05.06 Postipuun koulu, noin 300 henkeä yhteensä, on menossa retkelle Talin frisbeegolfradalle.

Jestas, onpas niitä paljon! Nyt kannattaisi viedä sitten ilmoituslappusia niiden visiitistä koirakouluttajille ja puistoon ympäriinsä, ettei sinne kukaan edes yritä mennä samaan aikaan ja osaavat ulkoilijatkin varoa..

Onkohan ne ihan varmoja siellä koulun päässä että kaikki pitää viedä kerralta Talin huipulle ja ovatko ne menossa ihmettelemään itse lajia vaiko ympäristöä sinänsä, vai piknikille tms.?
Antero
Iso ja äänekäs
Oikea nimi: Antero Erhiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antero »

Laitoin tällaisen s-postin:

"Tervehdys.

Pyydän tiedottamaan koululaisille, että Talin radalta ei saa katkaista yhtäkään oksaa tai muuten vahingoittaa mitään kasvillisuutta, mikä voi olla heittojen tai muun toiminnan tiellä.
Lajiimme olennaisena osana on puustosta ja kasvustosta muodostuvat esteet. Talin frisbeegolfrata on tarkoituksella hyvin vaikea ja haluamme pitää sen myös sellaisena.

Pyydän vielä, että pyritte huolehtimaan ettei rataa roskata.

Olen tiedottanut Talin Tallaajien internetfoorumissa tapahtumastanne, joten toivotan Teille oikein miellyttävää aikaa kentällämme.

Ystävällisin terveisin
Antero Erhiö 050-555 8351
Talin Tallaajat ry"
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
surrapurra
Site Admin
Oikea nimi: Hannu Lappalainen

Re: 26.05.06 Postipuun koulun retkipäivä

Viesti Kirjoittaja surrapurra »

zaia kirjoitti:Onkohan ne ihan varmoja siellä koulun päässä että kaikki pitää viedä kerralta Talin huipulle ja ovatko ne menossa ihmettelemään itse lajia vaiko ympäristöä sinänsä, vai piknikille tms.?
Tää ois kyllä tosiaan mukava tietää. Siis tässä kyllä on taas osoitus frisbeegolffin hienoudesta. Eipä olis Postipuunkoululle tullut varmaan mieleenkään mennä viettämään retkipäiväänsä tavalliselle pallogolfradalle. Toisaalta jos ne meinaa siellä ruveta heittelemään, ni sit on tietty huomioitava samat vaaratekijät, kuin pallogolffissakin. No ei se kiekko nyt ehkä ihan yhtä kovaa lennä, mut kyllä silläkin pahaa jälkeä saa aikaseks, jos tommonen lössi lävähtää paikalle ja sit se frisbeegolffin hienous unohtuu helposti.
- Jos hyppäät laskuvarjolla, eikä se aukea, ja ystäväsi ovat katselemassa, - niin voisi olla hauska temppu, jos esittäisit uintiliikkeitä -
Vastaa Viestiin