Pohjan Pojan prototyypin julkinen testaus 1.11.2009

Yleistä friba-läppää.

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Avatar
Mini-Nieminen
Viestit: 266
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2003 17:29
Oikea nimi: Jaani Länsiö
Paikkakunta: Haaga

Viesti Kirjoittaja Mini-Nieminen »

Joo, mä tykkään lesoilla, kun oon niin sairaan kova.

Se, että sanoin syyksi kiekon hitautta, on hieman harhaanjohtavaa. Tarkoitin sitä, että kiekon rimmi on sen verran kapea ja toisaalta paksun oloinen, että en osannut vain heittää sitä niin, kuin yleensä heitän alivakaata draiveria. Kiekko tosin teki ilmaliikkeet myös niin hitaasti, että jotenkin intuitio ei luottanut siihen, että se hyssestä vielä kääntäisi yli, ja ehkä siksikin sen heittäminen oli hankalaa. Ehkä en vain heittänyt sitä tarpeeksi hyserissä. Ali-vakaa Wraidkin lentää kikkailemalla ihan kivasti, mutta Pohjan Poikaa en siis vain osannut heittää. Ei ole mun kiekkoni.

Riuhtomalla lentää pitemmälle, kun osaa riuhtoa oikein. Jos tekniikka hajoaa riuhtomalla, niin tilanne on toinen. Tiedät itekin :)

Mulla ei ole MITÄÄN intressejä buustata tämän kiekon myyntiä, enkä totisesti näe Teebirdissä paljonkaan kehumista itse, joten enpä tuota lausetta kovinkaan positiivisena näe.
noukka
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 19:48
Oikea nimi: Jorma Nousiainen
Paikkakunta: Hanko

Viesti Kirjoittaja noukka »

Luettiinko promotilaisuudessa runoja ? Soitettiinko siellä joku fanfaari ?

Froikkarit on tehnyt Paranoidin suomeks ja eka säkeistö menee muistaakseni jotenkin " Pohjan poika tahdon olla sankari jylhän kuusiston ". Toihan sopis kiekolle omaksi nimikko biisiksi varsinkin, jos se toimii hyvin metsässä. :D
Avatar
PM
Viestit: 717
Liittynyt: To Marras 18, 2004 16:23
Oikea nimi: PETRI MÄÄRÄNEN
Paikkakunta: Tikkurila

Viesti Kirjoittaja PM »

:wink: Älkää nyt enään edottako noita kiekkojen nimiä,Tuonelan joutsen
tulee ja kostaa!! :shock:
Kaikki muu on turhaa paitsi putti!!
Vastaa Viestiin