Stamina kuvaa ja videoita

Yleistä friba-läppää.

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Vastaa Viestiin
Avatar
Dizzy
huru-ukko
Viestit: 3514
Liittynyt: Ke Marras 05, 2003 10:27
Oikea nimi: Anssi Sahri
Paikkakunta: Viikki
Viesti:

Stamina kuvaa ja videoita

Viesti Kirjoittaja Dizzy »

Tällä ketjulla on kaksi tarkoitusta.

2: Lahjakortin voi saada, kun Auttaa AV-Ihmettä. Joka vuosi tulee jonkin sortin videota bussissa. Hyvällä tuurilla nämä jopa liittyvät käytävään kamppailuun. Jotta näin tapahtuisi, pitää saada kuvamateriaalia kilpailijoista. Osasta löytyy, osan voi jopa julkaista ja osasta puuttuu. Siispä toimi näin:

- Lähetä meiliä pj(at)tallaajat.org. Laita joko liitteeksi kuva jostain Staminan kilpailijasta ja mielellään nimi mukaan. TAI laita linkki jossain webissä olevaan kuvaan jostain kilpailijasta ja nimi mukaan.
- Me palkitsemme parhaan kuvan lähettäneen. Kannattaa nyt pistää niitä paljastuksia kavereista, kun kaverit tekevät sen kuitenkin sinusta.
- Hyvällä tuurilla annamme jossain välissä Stamina kisailijoille digitaalisia muistoja takaisin.

Erityisesti haluaisin nähdä erityisen hauskoja kuvia kaikista. Tosin nyt pitäisi myös saada ihan naama aikaan kaikista.

1: Kun muisti on mennyt ja elämä hakusessa, voi lauantain jälkeen tähän ketjuun laittaa todisteita Staminasta jotta päästään takaisin kartalle
Rehellistä kotiinpäinvetoa vuodesta 1974
Juhanuha
Viestit: 304
Liittynyt: Ti Elo 09, 2011 11:49
Oikea nimi: Juha Kytö
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stamina kuvaa ja videoita

Viesti Kirjoittaja Juhanuha »

Annan topicille kolmannen tarkoituksen.

Pistän Staminasta paikan päältä fribanettiin tulosta ja tunnelmapäivitystä sitä myötä kun vain itse kykenen ja kerkeän (kuulemma jotain nakkeja luvassa).

Vaikka kuvat laitetaan julki hyvällä maulla, niin silti voi olla joku joka ei halua naamaansa "julkisuuteen". Ilmoitathan minulle jos et halua päätyä maailman kuumimmalle nettisaitille niin jätetään sinut pois julkaistavista kuvista :)

Ja jos joku ei minua tunnista niin olen se hölmönnäkönen pitkätukka viininpunasessa hupparissa.
Avatar
Dizzy
huru-ukko
Viestit: 3514
Liittynyt: Ke Marras 05, 2003 10:27
Oikea nimi: Anssi Sahri
Paikkakunta: Viikki
Viesti:

Re: Stamina kuvaa ja videoita

Viesti Kirjoittaja Dizzy »

Juhanuha kirjoitti:olen se hölmönnäkönen pitkätukka
Huh, johan helpotti. Näitä ei Staminassa juuri ole pyörinytkään
Rehellistä kotiinpäinvetoa vuodesta 1974
letiss
Viestit: 111
Liittynyt: Ti Elo 28, 2007 9:08
Oikea nimi: jouni leskinen

Re: Stamina kuvaa ja videoita

Viesti Kirjoittaja letiss »

Dizzy kirjoitti:
Juhanuha kirjoitti:olen se hölmönnäkönen pitkätukka
Huh, johan helpotti. Näitä ei Staminassa juuri ole pyörinytkään
Ja kori on ihan siinä puun takana, se tulee kyllä vastaan kun lähet vaan tonne suuntaan....
Vastaa Viestiin