Käytettyjen kiekkojen keräys turvapaikanhakijoille

Yleistä friba-läppää.

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Vastaa Viestiin
Avatar
Antero
Iso ja äänekäs
Viestit: 3927
Liittynyt: Ti Huhti 29, 2003 19:49
Oikea nimi: Antero Erhiö
Paikkakunta: Sporakiskojen varrella
Viesti:

Käytettyjen kiekkojen keräys turvapaikanhakijoille

Viesti Kirjoittaja Antero »

Terve kaikki.

Olen mukana ensi viikolla Kirkkonummen Evitskogin turvapaikanhakijoiden vastaanottokeskuksessa SPR:n organisoimassa ystävätoiminnassa.
Tarkoitukseni on kerätä yhteensä 150 kpl käytettyä tai uutta putteria/midaria ja toimittaa ne Evitskogiin turvapaikanhakijoiden käyttöön.

Lisäksi tarkoitus on järjestää heille F-golfin opetusta ja tapahtumia lajin parissa, ainakin Kirkkonummen Volsin radalla paikallisten harrastajien kanssa.

Nyt sinulla on mahdollisuus auttaa turvapaikanhakijoiden kotoutumisessa ja lahjoittaa sellaiset putterit/midarit, joilla et heitä tai ovat muuten ylimääräisiä.

Kerään yksitishenkilönä itse, minulle voi laittaa yv:nä tai vastata tähän alle halukkuutensa osallistua.

Ystävällisesti
Antero Erhiö
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
Avatar
IlmariStenwall
Viestit: 72
Liittynyt: To Marras 03, 2011 18:24
Oikea nimi: Stenulf Ilmoni

Re: Käytettyjen kiekkojen keräys turvapaikanhakijoille

Viesti Kirjoittaja IlmariStenwall »

Hyvä Antero, much respect!!

Mietin itse asiassa itse juuri tätä samaa asiaa, mutten saanut sormea perseestä ja ryhdyttyä toimeen. Osasyy on etten pysty vielä pitkään aikaan, leikatun olkapään takia, heittämään (ja täten näyttämään muille mallia). Kiitos kuitenkin sinulle että tämän teet!

Voiko esim taliin joku päivä tuoda kiekkoja. Olen sairaslomalla joten melkein milloin vain käy!
Sadonkorjuu World Champion 2012

Älä usko kaikkea mitä ajattelet!
Avatar
Antero
Iso ja äänekäs
Viestit: 3927
Liittynyt: Ti Huhti 29, 2003 19:49
Oikea nimi: Antero Erhiö
Paikkakunta: Sporakiskojen varrella
Viesti:

Re: Käytettyjen kiekkojen keräys turvapaikanhakijoille

Viesti Kirjoittaja Antero »

Moi.

Tai oikeastaan laittakaa minulle viestiinne (yv tai tänne kuten Stena) puhelinnumero, niin teen noutokierroksen pääkaupunkiseudulla.
Taliin voi toki tuoda, mutta ensin sinne pitää laittaa keräyslaatikko, ettei mene sekaisin muiden kiekkojen kanssa.
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
Avatar
hilarius
TT Hallitus
Viestit: 261
Liittynyt: Ti Elo 14, 2012 21:23
Oikea nimi: Juho Hautala

Re: Käytettyjen kiekkojen keräys turvapaikanhakijoille

Viesti Kirjoittaja hilarius »

Sunnuntaina 20.9. olisi Talissa kiekkokirppistä. Mahdotonta etukäteen sanoa, millä volyymillä jengi on silloin liikkeellä, mutta tuo voisi olla hyvä paikka tiedustella myös halukkaita lahjoittajia.

http://www.tallaajat.org/foorumi/viewto ... =51&t=6452
https://www.facebook.com/events/443778279158298/
Avatar
kaka
TT Hallitus
Viestit: 295
Liittynyt: Ke Kesä 18, 2008 7:53
Oikea nimi: Mika Kauppila
Paikkakunta: Vandal

Re: Käytettyjen kiekkojen keräys turvapaikanhakijoille

Viesti Kirjoittaja kaka »

Jos ehdin tänään Taliin, laitan kopille jonkun laatikon tätä varten.

Keräyksestä voisi varmaan laittaa ilmoituksen TT:N FB-ryhmään ja muualle oleellisiin paikkoihin.
Avatar
Antero
Iso ja äänekäs
Viestit: 3927
Liittynyt: Ti Huhti 29, 2003 19:49
Oikea nimi: Antero Erhiö
Paikkakunta: Sporakiskojen varrella
Viesti:

Re: Käytettyjen kiekkojen keräys turvapaikanhakijoille

Viesti Kirjoittaja Antero »

kaka kirjoitti:Jos ehdin tänään Taliin, laitan kopille jonkun laatikon tätä varten.

Keräyksestä voisi varmaan laittaa ilmoituksen TT:N FB-ryhmään ja muualle oleellisiin paikkoihin.
Olen ilmoittanut tästä liiton foorumilla, täällä ja FB:n Tallaajat ryhmässä sekä tietty omalla seinälläni.
Kiva jos voit sen laatikon sinne hommata.
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
Avatar
ollipponen
Viestit: 1690
Liittynyt: Ti Touko 11, 2004 9:48
Oikea nimi: olli lipponen

Re: Käytettyjen kiekkojen keräys turvapaikanhakijoille

Viesti Kirjoittaja ollipponen »

Hienoa!
Viimeksi muokannut ollipponen, Ke Syys 30, 2015 13:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Radan ympärys täynnä nuorukaisia kaljoineen rettelöimässä.
Menkää nuoret töihin.
Ei muovikiekkoa heittämällä menestytä elämässä."
Avatar
ollipponen
Viestit: 1690
Liittynyt: Ti Touko 11, 2004 9:48
Oikea nimi: olli lipponen

Re: Käytettyjen kiekkojen keräys turvapaikanhakijoille

Viesti Kirjoittaja ollipponen »

"When a ball dreams.."

Keräys jatkuu pika-aikataululla ja kopittelukiekoilla!

Silminnäkijähavainnot kertovat että paremman puutteessa turvapaikanhakijoiden on nähty kopittelevan golf-kiekoilla ja potkupalloilevan.
Useimmat tämän foorumin lukijoista varmasti allekirjoittavat, että kiekon liidon ihastelu ja kaverin kanssa kopittelu ovat jossei nyt inhimillisiä perustarpeita, niin ainakin elämänlaatua merkittävästi parantavia aktiviteetteja.

Tuo siis kaapinpohjalta ylimääräiset mutta käyttökelpoiset kopittelukiekot lauantaina (3.10. TTT) Taliin, niin minä/Antero toimitetaan niitä vastaanottokeskuksiin ja hätämajoituksiin jotka eivät ole onnekkaasti frisbeegolf-ratojen kupeessa.
Mielestäni virallinen Ultimate-pannu ei ole sivullistenkaan puolesta paras mahdollinen, vaan snadisti kevyemmät kivempia (j-star, sky pro, malibu, ddc, guts, 100e, kyl te tiiätte), mutta tää on toki makuasia.
Ei kuitenkaan mitään lentokyvytöntä huoltsikkalelu- tai hillopurkinkansiosastoa; tuo vain kiekkoja joita itse haluaisit heittää ja ottaa kiinni.

Kiitos.
"Radan ympärys täynnä nuorukaisia kaljoineen rettelöimässä.
Menkää nuoret töihin.
Ei muovikiekkoa heittämällä menestytä elämässä."
Vastaa Viestiin