Kiekkotilaus karkuteillä

Tänne voi yksityishenkilöt jättää myynti-, vaihto tai ostoilmoituksia vanhoista tai uusista kiekoista tai muusta frisbeesälästä

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

suzzu
Oikea nimi: Susanna Manner

Kiekkotilaus karkuteillä

Viesti Kirjoittaja suzzu »

Tilasin Sandbaggers- nimisestä lafkasta kiekkoja jenkkilästä kahteen eri otteeseen. Ensimmäinen tilaus saapui kahdessa viikossa ja sisälsi kaiken mitä pitikin. Toinen tilaus on ollut matkalla yli kaksi kuukautta eikä mitään mistään ole kuulunut, paitsi Visa-laskun muodossa, joka on hoidettu. (tilauksilla oli päivän ero postituksessa, vain se jälkimmäinen tilaus saapui). Olen yrittänyt pommittaa sähköpostitse kyseistä firmaa kahteen eri E-mail osoitteeseen (n. 10 postia olen lähettänyt), mutta kukaan ei vastaa. :cry:

Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta tai jotain hyviä neuvoja, jotta saisin kiekot kotiin ennen ensi kauden loppua? :x
tikkis
huru-ukko
Oikea nimi: Markus Stigzelius

Re: Kiekkotilaus karkuteillä

Viesti Kirjoittaja tikkis »

suzzu kirjoitti:Olen yrittänyt pommittaa sähköpostitse kyseistä firmaa kahteen eri E-mail osoitteeseen (n. 10 postia olen lähettänyt), mutta kukaan ei vastaa. :cry:
Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta tai jotain hyviä neuvoja, jotta saisin kiekot kotiin ennen ensi kauden loppua? :x
Kysy Luottokunnalta miten menetellä. Rahat sieltä takaisin. Visalta lähtee "rahat takas prkl"- kirje tuohon puljuun niin alkaa vastauksiakin tulemaan.
Näin uskoo ainakin yksi sinisilmäinen Visan vinguttaja. En oo kyllä koskaan huijareihin vielä törmännyt enkä usko, että tässäkään mikään suuri kusetus on käynnissä.

Ehkä jäbät on nimensämukaisesti lähteneet kiertää kisoja ja viemään huonompien pelaajien rahoja ja unohtaneet, että lafkassa pitäisi vastailla... :roll:

Kiitos avautumisesta... eipähän tarvi noilta mitään tilailla.
Pyry Petteri
Oikea nimi: Petri Behm

Viesti Kirjoittaja Pyry Petteri »

Itse olen tilaillut säänöllisesti amerikoista kaikkea hassua ja tilaukseni ovat pääsääntöisesti saapuneet 10 päivässä. Joskus harvoin tuotteiden saapuminen on kestänyt 2-3 kuukautta. Syynä hitaisiin toimituksiin on ollut se, että lähettäjä on valinnut kokemattomuuttaan tai voittoa maksimoidessaan edullisimman ja hitaimman lähetystavan.
Peikko
Oikea nimi: Niko Kotsalainen

Viesti Kirjoittaja Peikko »

Yhteydenotto Visaan niin johan alkaa tapahtua. Rahat palautetaan päivässä. Tarttee vain kirjoittaa mitä on tapahtunut:

Yleisesti ottaen tyyliin näin.

Tilattu tavaraa, ei tullut
Yhteydenottopyyntöihin ei vastata.

T. Nimimerkki kokemusta on.
Stamina 20xx --> Sitä odotellessa!!!
suzzu

Kiitos vastauksista! On hyvä tietää, ettei peli ole vielä menetetty :roll:
suzzu

Jihhuu!!!Heti kun kirjoitin tänne foorumiin niin alkoi tapahtua ja kiekot tulivat perille :lol: meni tosiaan vaan aika kauan tossa matkassa..
tikkis
huru-ukko
Oikea nimi: Markus Stigzelius

Viesti Kirjoittaja tikkis »

suzzu kirjoitti:Jihhuu!!!Heti kun kirjoitin tänne foorumiin niin alkoi tapahtua ja kiekot tulivat perille :lol:
Ihanaa! :-)
Peikko
Oikea nimi: Niko Kotsalainen

Viesti Kirjoittaja Peikko »

"Tallaajien foorumi pelastaa päivän jos toisenkin"

- Vanha Tallaaja sanonta
Vastaa Viestiin