Väylä 13 kori

Rataan liittyvä keskustelu.

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Vastaa Viestiin
Enbuska
Viestit: 7
Liittynyt: Ti Heinä 09, 2013 12:06
Oikea nimi: Sauli Enbuska

Väylä 13 kori

Viesti Kirjoittaja Enbuska »

13 kori koki tänään rankkoja ja on revitty maasta irti.
Kori on aika heikosti kiinni ja saattaa kaatua jos sitä työntää.

Asialla oli 2 hemmetin tyhmän oloista anabolahiirtä jotka olivat kaksistaan tyhjentäneet viinilaatikon tätä väylää ennen...
Vaihdoin pari sanaa ohi mennessäni ihan ystävälliseen sävyyn ja neuvoin seuraavalle väylälle jnejnejne, mutta kun itse olin siirtynyt seuraavalle väylälle niin pojat päättivät tyhjentää testosteronejaan syyttömään koriin. Itse ilkivaltaa en nähnyt, mutta hirveä kilinä sieltä kuului ja pooli jonka sain kiinni seuraavalla väylällä kertoi nähneensä heidän potkivan väylän 12 koria.

Metsän jälkeen kun tultiin takaisin niin kori oli sen 20 senttiä ylempänä ja tosiaan tosi heikosti pystyssä.

Asiasta ilmoitettiin ohi ajavalle poliisille ja he olivatkin henkilöitä aiemmin jututtaneet, mutta asia ei tuntunut heitä kiinnostavan paskan vertaa.

Jos joltain löytyy pistolapiota tms. niin pistä viestiä tämän jatkeeksi ja lähden mielelläni auttamaan korin uudelleen istutuksessa.
..The Beast
Viestit: 76
Liittynyt: Ma Helmi 09, 2009 23:58
Oikea nimi: Erkko Luoma
Paikkakunta: Vantaa

Re: Väylä 13 kori

Viesti Kirjoittaja ..The Beast »

"Asiasta ilmoitettiin ohi ajavalle poliisille ja he olivatkin henkilöitä aiemmin jututtaneet, mutta asia ei tuntunut heitä kiinnostavan paskan vertaa."

Tästähän voisi kysellä poliisien esimieheltä, että puuttuuko heiltä kyky vai halu tehdä töitä. Itselläni ainakin verojen maksu halu tipahti taas hieman tällaisten uutisten jälkeen. Rahat voisi käyttää sellaisen asian hankkimiseen jota kaikki kunnioittaa.
Vastaa Viestiin