Uusi foorumi toimii

Virallinen totuus

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Vastaa Viestiin
Avatar
surrapurra
Site Admin
Viestit: 2925
Liittynyt: Ma Loka 21, 2002 1:06
Oikea nimi: Hannu Lappalainen
Paikkakunta: Helsinki

Uusi foorumi toimii

Viesti Kirjoittaja surrapurra »

Ilkka Huotarille iso käsi. Foorumi alkaa olla taas pystyssä.

Sähköpostilla viestittämäni loggautumisongelma johtui
Safarista, joten koskee vain Macin käyttäjiä (onkohan meitä lisäkseni yhtään :roll:)


T:ikkis jatkaa....

Joitakin viestiketjuja hukassa. Otsikko näkyy, mutta ketjun viimeinen viesti ainoastaan näkyvissä.

Suurimmalta osalta ok.
Avatar
surrapurra
Site Admin
Viestit: 2925
Liittynyt: Ma Loka 21, 2002 1:06
Oikea nimi: Hannu Lappalainen
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja surrapurra »

Niko hoiti suomenkielen takaisin. Hyvä Niko!

Avatarit ja aikaongelma jäljellä (eli foorumin kello on tunnin jäljessä; tiedostettu jo alkuajoista, mut en osaa korjaa).

-Hannu
Avatar
tikkis
huru-ukko
Viestit: 8022
Liittynyt: La Loka 19, 2002 16:59
Oikea nimi: Markus Stigzelius
Paikkakunta: Äijänpelto

Viesti Kirjoittaja tikkis »

surrapurra kirjoitti:Avatar-ongelma
-Hannu
Ratkaistu!
Avatar
surrapurra
Site Admin
Viestit: 2925
Liittynyt: Ma Loka 21, 2002 1:06
Oikea nimi: Hannu Lappalainen
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja surrapurra »

surrapurra kirjoitti:aikaongelma jäljellä
Ratkaistu.
Vastaa Viestiin