Virallinen totuus
Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus
-
surrapurra
- Site Admin
- Viestit: 2925
- Liittynyt: Ma Loka 21, 2002 1:06
- Oikea nimi: Hannu Lappalainen
- Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja surrapurra »
Ilkka Huotarille iso käsi. Foorumi alkaa olla taas pystyssä.
Sähköpostilla viestittämäni loggautumisongelma johtui
Safarista, joten koskee vain Macin käyttäjiä (onkohan meitä lisäkseni yhtään

)
T:ikkis jatkaa....
Joitakin viestiketjuja hukassa. Otsikko näkyy, mutta ketjun viimeinen viesti ainoastaan näkyvissä.
Suurimmalta osalta ok.
-
surrapurra
- Site Admin
- Viestit: 2925
- Liittynyt: Ma Loka 21, 2002 1:06
- Oikea nimi: Hannu Lappalainen
- Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja surrapurra »
Niko hoiti suomenkielen takaisin. Hyvä Niko!
Avatarit ja aikaongelma jäljellä (eli foorumin kello on tunnin jäljessä; tiedostettu jo alkuajoista, mut en osaa korjaa).
-Hannu
-
tikkis
- huru-ukko
- Viestit: 8022
- Liittynyt: La Loka 19, 2002 16:59
- Oikea nimi: Markus Stigzelius
- Paikkakunta: Äijänpelto
Viesti
Kirjoittaja tikkis »
surrapurra kirjoitti:Avatar-ongelma
-Hannu
Ratkaistu!
-
surrapurra
- Site Admin
- Viestit: 2925
- Liittynyt: Ma Loka 21, 2002 1:06
- Oikea nimi: Hannu Lappalainen
- Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja surrapurra »
surrapurra kirjoitti:aikaongelma jäljellä
Ratkaistu.