Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta tai jotain hyviä neuvoja, jotta saisin kiekot kotiin ennen ensi kauden loppua?
Kiekkotilaus karkuteillä
Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus
- suzzu
- Oikea nimi: Susanna Manner
Kiekkotilaus karkuteillä
Tilasin Sandbaggers- nimisestä lafkasta kiekkoja jenkkilästä kahteen eri otteeseen. Ensimmäinen tilaus saapui kahdessa viikossa ja sisälsi kaiken mitä pitikin. Toinen tilaus on ollut matkalla yli kaksi kuukautta eikä mitään mistään ole kuulunut, paitsi Visa-laskun muodossa, joka on hoidettu. (tilauksilla oli päivän ero postituksessa, vain se jälkimmäinen tilaus saapui). Olen yrittänyt pommittaa sähköpostitse kyseistä firmaa kahteen eri E-mail osoitteeseen (n. 10 postia olen lähettänyt), mutta kukaan ei vastaa.
Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta tai jotain hyviä neuvoja, jotta saisin kiekot kotiin ennen ensi kauden loppua?
- tikkis
- huru-ukko
- Oikea nimi: Markus Stigzelius
Re: Kiekkotilaus karkuteillä
Kysy Luottokunnalta miten menetellä. Rahat sieltä takaisin. Visalta lähtee "rahat takas prkl"- kirje tuohon puljuun niin alkaa vastauksiakin tulemaan.suzzu kirjoitti:Olen yrittänyt pommittaa sähköpostitse kyseistä firmaa kahteen eri E-mail osoitteeseen (n. 10 postia olen lähettänyt), mutta kukaan ei vastaa.![]()
Näin uskoo ainakin yksi sinisilmäinen Visan vinguttaja. En oo kyllä koskaan huijareihin vielä törmännyt enkä usko, että tässäkään mikään suuri kusetus on käynnissä.
Ehkä jäbät on nimensämukaisesti lähteneet kiertää kisoja ja viemään huonompien pelaajien rahoja ja unohtaneet, että lafkassa pitäisi vastailla...
Kiitos avautumisesta... eipähän tarvi noilta mitään tilailla.
- Pyry Petteri
- Oikea nimi: Petri Behm
Itse olen tilaillut säänöllisesti amerikoista kaikkea hassua ja tilaukseni ovat pääsääntöisesti saapuneet 10 päivässä. Joskus harvoin tuotteiden saapuminen on kestänyt 2-3 kuukautta. Syynä hitaisiin toimituksiin on ollut se, että lähettäjä on valinnut kokemattomuuttaan tai voittoa maksimoidessaan edullisimman ja hitaimman lähetystavan.