Kiekkoasiaa
Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus
- surrapurra
- Site Admin
- Viestit: 2925
- Liittynyt: Ma Loka 21, 2002 1:06
- Oikea nimi: Hannu Lappalainen
- Paikkakunta: Helsinki
Kiekkoasiaa
No pitäähän täällä nyt kiekkoasiaa olla, jos kerta palloasiaakin on. On toi avatarin vaihto taas eessä, vaikka meinasin jo jättää, mut ku tuli jo tossa 4-3 vaiheessa otettua esille, ni pitäähän se laittaa.
- Antero
- Iso ja äänekäs
- Viestit: 3927
- Liittynyt: Ti Huhti 29, 2003 19:49
- Oikea nimi: Antero Erhiö
- Paikkakunta: Sporakiskojen varrella
- Viesti:
Moi.
Vastoin Hannun varoituksia, aion tänään katsoa ottelua Suomi - Latvia.
Saatanpa vielä joutua tekemään kanavasurffailuakin ottelun aikana, jos matsi on tylsää katseltavaa.
Ilmoitan sitten myöhemmin, jos Latvia teki maalin aina kun vaihdoin takaisin otteluun...
Jos Leijonat menevät ja häviävät tämän matsin, olisi se aivan sama jos Brasilian jalkapallo maajoukkue häviäisi maaottelun Suomea vastaan.
Silloin voi vain sanoa, että joukkueemme on täynnä vellihousuja.
Vastoin Hannun varoituksia, aion tänään katsoa ottelua Suomi - Latvia.
Saatanpa vielä joutua tekemään kanavasurffailuakin ottelun aikana, jos matsi on tylsää katseltavaa.
Ilmoitan sitten myöhemmin, jos Latvia teki maalin aina kun vaihdoin takaisin otteluun...
Jos Leijonat menevät ja häviävät tämän matsin, olisi se aivan sama jos Brasilian jalkapallo maajoukkue häviäisi maaottelun Suomea vastaan.
Silloin voi vain sanoa, että joukkueemme on täynnä vellihousuja.
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
- Antero
- Iso ja äänekäs
- Viestit: 3927
- Liittynyt: Ti Huhti 29, 2003 19:49
- Oikea nimi: Antero Erhiö
- Paikkakunta: Sporakiskojen varrella
- Viesti:
Voi *SENSUROITU YLLÄPIDON TOIMESTA* mitä vellihousuja nuo Suomen oravat!
Taisi olla surkeinta peliä mitä olen miltään maajoukkueeltamme koskaan nähnyt. Aivan kamalaa, pelata nyt tasan 0-0 jotain Latviaa vastaan. Miten tuollaisia rusettiluistelijoita voi yleensä edes huippujääkiekkoilijoiksi kutsua?
Lähetetään seuraviin lätkän MM kisoihin naisten ringettejoukkue.
Hekin pelaisivat varmaankin paremmin...
Taisi olla surkeinta peliä mitä olen miltään maajoukkueeltamme koskaan nähnyt. Aivan kamalaa, pelata nyt tasan 0-0 jotain Latviaa vastaan. Miten tuollaisia rusettiluistelijoita voi yleensä edes huippujääkiekkoilijoiksi kutsua?
Lähetetään seuraviin lätkän MM kisoihin naisten ringettejoukkue.
Hekin pelaisivat varmaankin paremmin...
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
- uzah
- Viestit: 1421
- Liittynyt: La Marras 02, 2002 14:02
- Oikea nimi: Juuso Ketonen
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
höpö höpö, suomi pelas kyllä huonosti mutta on ne huonomminki pelannu tän turnauksen aikana. Latvia pelas aikas hyvin oikeastaan.
Epäonnistunut hyvä heitto on aina parempi kuin onnistunut huono heitto.
http://www.youtube.com/watch?v=BGpzGu9Yp6Y
http://www.youtube.com/watch?v=BGpzGu9Yp6Y