Kiekkoasiaa

Yleistä friba-läppää.

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Vastaa Viestiin
Avatar
surrapurra
Site Admin
Viestit: 2925
Liittynyt: Ma Loka 21, 2002 1:06
Oikea nimi: Hannu Lappalainen
Paikkakunta: Helsinki

Kiekkoasiaa

Viesti Kirjoittaja surrapurra »

No pitäähän täällä nyt kiekkoasiaa olla, jos kerta palloasiaakin on. On toi avatarin vaihto taas eessä, vaikka meinasin jo jättää, mut ku tuli jo tossa 4-3 vaiheessa otettua esille, ni pitäähän se laittaa.
Avatar
Antero
Iso ja äänekäs
Viestit: 3927
Liittynyt: Ti Huhti 29, 2003 19:49
Oikea nimi: Antero Erhiö
Paikkakunta: Sporakiskojen varrella
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antero »

Moi.

Vastoin Hannun varoituksia, aion tänään katsoa ottelua Suomi - Latvia.
Saatanpa vielä joutua tekemään kanavasurffailuakin ottelun aikana, jos matsi on tylsää katseltavaa.
Ilmoitan sitten myöhemmin, jos Latvia teki maalin aina kun vaihdoin takaisin otteluun...

Jos Leijonat menevät ja häviävät tämän matsin, olisi se aivan sama jos Brasilian jalkapallo maajoukkue häviäisi maaottelun Suomea vastaan.
Silloin voi vain sanoa, että joukkueemme on täynnä vellihousuja.
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
Avatar
Antero
Iso ja äänekäs
Viestit: 3927
Liittynyt: Ti Huhti 29, 2003 19:49
Oikea nimi: Antero Erhiö
Paikkakunta: Sporakiskojen varrella
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antero »

Voi *SENSUROITU YLLÄPIDON TOIMESTA* mitä vellihousuja nuo Suomen oravat!

Taisi olla surkeinta peliä mitä olen miltään maajoukkueeltamme koskaan nähnyt. Aivan kamalaa, pelata nyt tasan 0-0 jotain Latviaa vastaan. Miten tuollaisia rusettiluistelijoita voi yleensä edes huippujääkiekkoilijoiksi kutsua?

Lähetetään seuraviin lätkän MM kisoihin naisten ringettejoukkue. :twisted:
Hekin pelaisivat varmaankin paremmin...
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
Avatar
uzah
Viestit: 1421
Liittynyt: La Marras 02, 2002 14:02
Oikea nimi: Juuso Ketonen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja uzah »

höpö höpö, suomi pelas kyllä huonosti mutta on ne huonomminki pelannu tän turnauksen aikana. Latvia pelas aikas hyvin oikeastaan.
Epäonnistunut hyvä heitto on aina parempi kuin onnistunut huono heitto.

http://www.youtube.com/watch?v=BGpzGu9Yp6Y
Vastaa Viestiin