Joukkuegolfin SM-kisat 17.-18.9. Talissa

Yleistä friba-läppää.

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Antero
Iso ja äänekäs
Oikea nimi: Antero Erhiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antero »

hyzer kirjoitti: Pelottavan vahvalta vaikuttaa myös TT: pelaahan jengissä tosihyviä heittäjiä, ja Antero.
-väykkä-
:evil: :evil: :evil: :lol:
Ja minua siis pidetään fribapiirien pahimpana nälviäjänä...
Kyllä se iso W:kin osaa. :lol: :lol:

Pelaatko muuten itse joukkuekisassa, vai onko taas jokin tekosyy jäädä landelle?
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
ilikka
Oikea nimi: Ilkka Tamminen

Viesti Kirjoittaja ilikka »

Olis kiva tietää, millä rei´illä Talissa pelataan? Täällä maalla asuvana ja huonosti Talin radan tuntevana voisi edes kartasta katsella miltä ne pelattavat reiät näyttävät ja pitstää pienet mielikuvaharjoittelut pystyyn ennen kuin lauantai-aamuna pääsee itse tapahtumapaikalle.

Poimikselle voin kertoa, että hallitseva suomenmestari Tinde oli ainakin sitä mieltä, että nyt on tarpeeksi pelattu tälle kaudelle ja expit, sentinellit ja omegat pidetään naftaliinissa kevääseen saakka.
JLindberg
Oikea nimi: Jussi Lindberg

Viesti Kirjoittaja JLindberg »

No niin, ilmoittautuminen on päättynyt. 17 joukkuetta.
8 joukkueen alkulohkossa 7 alkusarjan kierrosta ja 9 joukkueen lohkossa 8 kierrosta ja huilauskierros, johtuen parittomasta määrästä. Todennäköisesti ainakin isomman lohkon alkupelejä jää vielä sunnuntai-aamulle, joten aikataulua on muutettu tältä osin.

Koko rata käytössä sillä joka kierroksella 16 aloitusreikää.

Tallaajat järjestävät kisapaikalle kahvion, jossa myynnissä pientä purtaavaa. Tulossa pitkät päivät, joten varatkaa eväitä mukaan tai käyttäkää kahvion antimia. Lounastauot sopivassa välissä kierroksia.

Muistutan vielä aikaisemmassa viestissäni mainostamaani Fosforien Kivennäisten iltaohjelmaa lauantaille.
Joksa
Oikea nimi: Marko Jokimäki

rata

Viesti Kirjoittaja Joksa »

Ja rata on varmaankin ilman OB-alueita joukkuekisassa?
Voi mennä joiltain hermot jossain vaiheessa lauantai-iltaa, kun on koko ajan ob:lla :D
Ruotsin kuningas on kauhee apina, mut sen muija; kuningatar oli aikoinaan aika hyvännäköinen kinkku
ilikka
Oikea nimi: Ilkka Tamminen

Viesti Kirjoittaja ilikka »

Kai sä nyt muistat, ettei talvella oo OB:ta :D
hehtaarikäsi
Oikea nimi: Jan Taubert

Viesti Kirjoittaja hehtaarikäsi »

Antero kirjoitti:
Pelaatko muuten itse joukkuekisassa, vai onko taas jokin tekosyy jäädä landelle?
DGC Bats 2
Ville Alestalo, Tomi Luostarinen, Joonas Kuitunen, Jukka Pyhältö, Jari Väyrynen
hyzer
Oikea nimi: Jari Väyrynen

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Äläs nyt Antero innostu liikaa kehumaan mun nälvimistaitoja, saatika vertaamaan omaan ylivertaisuuteesi.
Minäkun ajattelin että teitin joukkueessa on 4 tosihyvää, ja vielä lisäksi Antero Suuri, siis suurista suurin. Sillä tapaa jenginnehän on varteenotettava mestarisuosikki. SE on niinkuin verrattavissa esim. Ilkka ja Pojat jengiin, että on niinkuin 4 tosihyvää poikaa ja niitten lisäks Ilkka.

Oothan sä kuitenkin kattonut kisasivuilta joukkueiden kokoonpanot, ja huomannut minun mahtuneen Batsien kakkosjoukkueeseen. Ja kyllä mä olen ylihuomenna sinne kaupungin humuun tulossa, vaikka vähän pelottaa ja jännittää.

EIKÄ MAALLE JÄÄMISEEN TARVITA MITÄÄN TEKOSYITÄ, KOSKA MAALLA ON MUKAVAA!!!!!!!!!!

-väykkä-
Poimis
Oikea nimi: Sami Poimala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Poimis »

ilikka kirjoitti: Poimikselle voin kertoa, että hallitseva suomenmestari Tinde oli ainakin sitä mieltä, että nyt on tarpeeksi pelattu tälle kaudelle ja expit, sentinellit ja omegat pidetään naftaliinissa kevääseen saakka.
Aijjuu, lahjattomat treenaa.
Kivempaa fribaamista - http://fribakaveri.fi
Magnus
Propagandaministeri
Oikea nimi: Magnus Huldén

Viesti Kirjoittaja Magnus »

hyzer kirjoitti:
EIKÄ MAALLE JÄÄMISEEN TARVITA MITÄÄN TEKOSYITÄ, KOSKA MAALLA ON MUKAVAA!!!!!!!!!!

-väykkä-
Onko tuo Mikko Alataloa?
hyzer

Nimenomaan M.Alatalo ja siniset lasit.
hyzer

Joku ihmetteli missä Tinde, Tommi, Kauppias jne on kun ei joukkuekisaan tule. Heillä on pitkäkausi takana, eikä joukkuekisat heitä niin valtavasti kai innosta. Paitsi kauppiasta joka ainakin lauantaina on tulossa kiekkokiskansa kanssa.
Mutta enemmän mää ihmettelen miksei moninkertainen joukkuesuomenmestari Janne Hanska Penttilä ole kisassa mukana.

-väykkä-
uzah
Oikea nimi: Juuso Ketonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja uzah »

PM kirjoitti::lol:mitä väyliä pelataan :?: 8)
ilikka kirjoitti:Olis kiva tietää, millä rei´illä Talissa pelataan?
JLindberg kirjoitti: Koko rata käytössä sillä joka kierroksella 16 aloitusreikää.
Okei olen nyt hieman hidasta sorttia mutta mitä tämä kaikki tarkoittaa? Sivuilla kerrotaan että pelataan 7 väylää per ottelu mutta jos on 16 aloitus reikää niin mun logiikka loppuu kesken. Eihän me ehdittä missää tapauksessa pelaa kokorataa 7 kertaa lauantaina eikä edes sunnuntaina. Eli siis tästä päätelmäkysymys on: pelataanko joka ottelussa satunnaiset 7 väylää? Eli siis lähtö tiiltä seitsemän seuraavaa?
Epäonnistunut hyvä heitto on aina parempi kuin onnistunut huono heitto.

http://www.youtube.com/watch?v=BGpzGu9Yp6Y
Joksa
Oikea nimi: Marko Jokimäki

Päättely

Viesti Kirjoittaja Joksa »

Wau, mikä päättelyketju...pääsit siinä ihan itse oikeaan päätelmään...
Ruotsin kuningas on kauhee apina, mut sen muija; kuningatar oli aikoinaan aika hyvännäköinen kinkku
Antero
Iso ja äänekäs
Oikea nimi: Antero Erhiö
Viesti:

Re: Päättely

Viesti Kirjoittaja Antero »

Joksa kirjoitti:Wau, mikä päättelyketju...pääsit siinä ihan itse oikeaan päätelmään...
Älä Joksa mollaa Juusoa.

Juusolla on nimittäin aika paljon korkeampi ÄO kuin monella muulla. :wink:
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
Mini-Nieminen
Oikea nimi: Jaani Länsiö

Systeemi

Viesti Kirjoittaja Mini-Nieminen »

Pelataan vastapariaan vastaan ottelu, jossa reiän voittaja ottaa pisteen. Se, pelaaja, joka johtaa voitetuissa rei'issä seitsemän pelatun reiän jälkeen, voittaa ottelun. Ottelu voi päättyä jo esim. neljän reiän jälkeen, jos toinen pelaaja on ottanut tavoittamattoman 4-0 johdon. Tällöin ottelu tuomitaan päättyneeksi. Siis max. 7 reikää, ja peräkkäistä.
Vastaa Viestiin