Talin viikkokisat 2011

"Mitä! En mä vitosta heittänyt eilen" Tänne purnaukset, kehut, infot ja muut viikkokisa-asiat

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, jwinterh, Hallitus

Avatar
ollipponen
Viestit: 1690
Liittynyt: Ti Touko 11, 2004 9:48
Oikea nimi: olli lipponen

Talin viikkokisat 2011

Viesti Kirjoittaja ollipponen »

Vuoden 2011 torstaiviikkokisat pyörähtävät jälleen käyntiin. Ensimmäinen kisa 21.4. ja viimeinen 8.9.2011.

Kisa on tasoituksellinen, eli eniten omaa tasoitustaan parantavat voittavat kiekkoja.


Ilmoittautumiset klo 17.50 mennessä, kisa käyntiin klo 18.00.


Helpota omaa ja järjestäjien elämää ja osta kausikortti:

Kesäkausikortti
- TT:n aikuisjäsen 25 €
- TT:n juniorijäsen 15 €
- Seuraan kuulumattomat 35 €

Kausikortti maksetaan TT: tilille, Handelsbanken 313130-1167410. Kirjoita kohtaan "viesti maksun saajalle": Kausikortti, nimesi

Muuten osallistumismaksu 2 € / kisa. Varaathan tasarahan.


Tasoitussysteemi seuraava:

- yksi tulos niin se on luonnollisesti tasoitus
- jos 2-3 tulosta niin huonoin pois ja keskiarvo lopuista, tarkoittaa siis käytännössä että jos kaksi niin parempi tulos on suoraan tasoitus
- jos 4-7 tulosta niin kaksi huonointa pois ja ja keskiarvo lopuista
- jos takana 8 kisaa tai enemmän: katsotaan kahdeksan tuoreinta tulosta, joista kolme huonointa pois ja sitten keskiarvo lopuista viidestä


Osallistujat vs. palkintokiekkojen määrä

01 - 13 = 1
14 - 20 = 2
21 - 27 = 3
28 - 34 = 4
35 - 41 = 5
42 - 48 = 6
49 - 55 = 7
56 - 62 = 8
63 - 72 = 9

Palkintokiekko = 10euron hyvitys hankinnasta @ Frisbeepoint.


TULOKSET http://dgt.golftulos.com/
"Radan ympärys täynnä nuorukaisia kaljoineen rettelöimässä.
Menkää nuoret töihin.
Ei muovikiekkoa heittämällä menestytä elämässä."
Avatar
kaka
TT Hallitus
Viestit: 295
Liittynyt: Ke Kesä 18, 2008 7:53
Oikea nimi: Mika Kauppila
Paikkakunta: Vandal

Re: Talin viikkokisat 2011, alkaen 21.4.

Viesti Kirjoittaja kaka »

ollipponen kirjoitti:Ilmoittautumiset klo 17.50 mennessä, kisa käyntiin klo 18.00.
Mainittakoon, että tänä vuonna ilmoittautuminen päättyy oikeasti 17.50. Ole paikalla ajoissa.
Vastaa Viestiin