Uusi alku, Talin viikkokisat 2005
Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus
-
frisbeezer
- Oikea nimi: Jussi Meresmaa
- Viesti:
Apua tarvitaan!
Tämä viesti on lähinnä Tallaajille:
Olen tulossa frisbeeauton kanssa Talin viikkokisoihin tulevana torstaina. Nyt tarvitsisin teidän apua: ensi sunnuntaina käydään Nokialla EM-kisojen kenraali keskusurheilupuiston radalla. Ongelma meillä on se, että radan korit eivät ole valmistuneet aikataulussa. Tarvitsemme 8 irtokoria (siis CHINGit käy). Suuri ja mahtava puheenjohtajanne -Markus taivaanlahja Stigzelius on jo luvannut omansa lainaksi.
Toivoisin tähän topic:iin niiden viestejä, jotka voisivat tuoda / toimittaa rakkaan CHING-korinsa mulle lainaan torstaina. Palautus joko tallaajien mukana sunnuntaina tai sovitusti erikseen.
7 koria uupuu.
Kiitos jo etukäteen.
Kauppias
Olen tulossa frisbeeauton kanssa Talin viikkokisoihin tulevana torstaina. Nyt tarvitsisin teidän apua: ensi sunnuntaina käydään Nokialla EM-kisojen kenraali keskusurheilupuiston radalla. Ongelma meillä on se, että radan korit eivät ole valmistuneet aikataulussa. Tarvitsemme 8 irtokoria (siis CHINGit käy). Suuri ja mahtava puheenjohtajanne -Markus taivaanlahja Stigzelius on jo luvannut omansa lainaksi.
Toivoisin tähän topic:iin niiden viestejä, jotka voisivat tuoda / toimittaa rakkaan CHING-korinsa mulle lainaan torstaina. Palautus joko tallaajien mukana sunnuntaina tai sovitusti erikseen.
7 koria uupuu.
Kiitos jo etukäteen.
Kauppias
- uzah
- Oikea nimi: Juuso Ketonen
- Viesti:
Mun chingi on jo valmiiksi Talissa joten kyllä sen voi sieltä matkaan ottaa
Epäonnistunut hyvä heitto on aina parempi kuin onnistunut huono heitto.
http://www.youtube.com/watch?v=BGpzGu9Yp6Y
http://www.youtube.com/watch?v=BGpzGu9Yp6Y
-
Anne
- Suomenmestari 2005, 2006 ja 2007
- Oikea nimi: Anne Matilainen
No niin. Olettekin varmaan jo odotelleet tuloksia. Sori. Nyt kuitenkin viikkokisojen 2.6.2005 tulokset löytyvät osoitteesta:
http://golf.exomi.com/dgt/ttvk_scorelist.php?ttvkid=57
Meitä oli siis kokonaista 63 pelaajaa!! Tamperelaiset tulivat taas joukolla ja paikalliset saapuivat kentälle sateenuhasta huolimatta.. Itse kisa käytiin lämpimässä ja tuulettomassa säässä. Tästä johtuen tai muuten vaan tuloksia paranneltiinkin useiden henkilöiden taholta roimasti.
Seuraavat henkilöt heittelivät kuitenkin kaikkein parhaiten ja saavat suorituksestaan kiekon:
1. Kangasniemi Mikko
2. Ketonen Juuso
3. Lintonen Samuli
4. Herranen Pentti
5. Erhiö Antero
6. Stoor Arttu ja jaettu
7. Fyhr Miko
7. Behm Petri
7. Juntunen Hannu
7. Määttä Touko
Ja kiekkojahan piti jakaa 9 kappaletta, mutta nyt listassa kymmenen nimeä.. Ratkaisemme sen niin, että kaikki edellämainitut saavat kiekkonsa. Sillä Jussi Meresmaa ystävällisesti luovutti aiemmin voittamansa kiekon kiertoon ja nyt päätän sen käyttää
Kiitos!
Tuloksien kirjaamisessa oli muutamien osalta laskuvirheitä.. Muistuttaisinkin, että lasketuttakaa tuloksenne jollain toisella poolissanne niin tulee se tulos laskettua todennäköisimmin oikein.
http://golf.exomi.com/dgt/ttvk_scorelist.php?ttvkid=57
Meitä oli siis kokonaista 63 pelaajaa!! Tamperelaiset tulivat taas joukolla ja paikalliset saapuivat kentälle sateenuhasta huolimatta.. Itse kisa käytiin lämpimässä ja tuulettomassa säässä. Tästä johtuen tai muuten vaan tuloksia paranneltiinkin useiden henkilöiden taholta roimasti.
Seuraavat henkilöt heittelivät kuitenkin kaikkein parhaiten ja saavat suorituksestaan kiekon:
1. Kangasniemi Mikko
2. Ketonen Juuso
3. Lintonen Samuli
4. Herranen Pentti
5. Erhiö Antero
6. Stoor Arttu ja jaettu
7. Fyhr Miko
7. Behm Petri
7. Juntunen Hannu
7. Määttä Touko
Ja kiekkojahan piti jakaa 9 kappaletta, mutta nyt listassa kymmenen nimeä.. Ratkaisemme sen niin, että kaikki edellämainitut saavat kiekkonsa. Sillä Jussi Meresmaa ystävällisesti luovutti aiemmin voittamansa kiekon kiertoon ja nyt päätän sen käyttää
Tuloksien kirjaamisessa oli muutamien osalta laskuvirheitä.. Muistuttaisinkin, että lasketuttakaa tuloksenne jollain toisella poolissanne niin tulee se tulos laskettua todennäköisimmin oikein.
Hmm. Minulla ainakin taisi olla yhden heitto sen välillä, minkä itse olin laskenut ja minkä DGT oli laskenut. Voihan tosiaan olla, että olen laskenut pieleen, mutta toisaalta myös tulosten kirjaamisessa DGT:hen on saattanut tapahtua fiba.Prinsessa A. kirjoitti:Tuloksien kirjaamisessa oli muutamien osalta laskuvirheitä.. Muistuttaisinkin, että lasketuttakaa tuloksenne jollain toisella poolissanne niin tulee se tulos laskettua todennäköisimmin oikein.
Koitin tarkastella DGT:ssä väyläkohtaisia tuloksiani tarkistaakseni, ovatko siellä väyläkohtaiset lukemani oikein, mutta vaikutti siltä, että väyläkohtaiset lukemat ovat jotenkin sekaisin DGT:ssä - esim. 18:lta ottamani 7 oli 10:n tai 11:n kohdalla - joten se tarkastelu ei oikein onnistunut. Lisäksi, kun aivan tarkkaan en enää muista ulkoa, mitä miltäkin väylältä tulikaan otettua, niin täytyy varmaan vielä tsekata tuo tulos sitten, kun seuraavan kerran saan originaalin pahvilapun kouraani.
- Pyry Petteri
- Oikea nimi: Petri Behm
- Antero
- Iso ja äänekäs
- Oikea nimi: Antero Erhiö
- Viesti:
Äh, selittelyn makua.vhesso kirjoitti: Hmm. Minulla ainakin taisi olla yhden heitto sen välillä, minkä itse olin laskenut ja minkä DGT oli laskenut. Voihan tosiaan olla, että olen laskenut pieleen, mutta toisaalta myös tulosten kirjaamisessa DGT:hen on saattanut tapahtua fiba.
Hävisit minulle ja sillä hyvä!
Koita harjoitella hieman tulevalla viikolla, niin EHKÄ pääset takaisin minun ohi ensi torstaina...
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
Hyvä kun tuo selvisi. Ajattelinkin, että mielestäni laskin tulokseni huolellisesti. Hienoa, että otit ja tarkistit asian. Kiitos!Faffe kirjoitti:tulosten syöttäjä ... on tehnyt virheen. Kiekkojen jako menee näköjään uusiksi.
Ei muuten tarvitse tämän takia kiekkojen alkuperäistä jakoa muuttaa. Tulokseni ei ollut sellainen, että se olisi kiekon arvoinen. Se, miksi nyt pari viikkoa keikun tasoituskisan kärkipäässä, johtuu vain siitä, että tasoitukseni on pompannut erään taannoisen perin penkin alle menneen viikkokisan ja etenkin sen 18-väylän tulokseni takia...
- Ja kuten huomasimme, oikeastaan olikin hyvä, että tulokseni näytti vähän aikaa turhan isolta: Sehän teki erään henkilön vähäksi aikaa HYVIN ONNELLISEKSI...