Helsinki Frisbeegolf Open 3.-4.9.

Yleistä friba-läppää.

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

VeZQu
Oikea nimi: Vesa Isokaluuuu

Viesti Kirjoittaja VeZQu »

Juu kiitos järjestäjille kisasta ja rata oli hyvä ei ollut ob:lla pilattu, vaikka tulihan niitä kisassa heitettyä 13kpl :D
Dizzy
huru-ukko
Oikea nimi: Anssi Sahri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dizzy »

Joo, pitäähän sitä tästäkin suunnasta vähän kiitellä.

Homma toimi ja rata oli oikein mukava. Sinällänsä loistava kisarata, että sillä pelatessaan ei oikein voinut syyttää ketään muuta kuin itseään. Sääli vain, koska olisin kovasti tarvinnut jonkun muun jota syyttää.

Jotta ei hairahduta tästä friba-scenen yleisestä tyylistä liikaa, niin ihan vähän motkotan.

Väylä 5. Kiva väylä ja tuli kolhittua lyhtypylvästä. Mulla silti henkilökohtaisesti tekee kauhean vaikeaa heittää avauksia, jos toisella laidalla on lastentarha jonne ei sisään näe. Siellä kun niitä taaperoita kuiteskin leikkii. Jos ei ole ihan loistavaa luottoa omaan heittoon niin sitten sitä tulee vähän varmisteltua sinne vasempaan laitaan. Kun itselläni on pari nappulaa kotona, niin tulee oltua niiden lajitovereiden kanssa suht varovainen.

Kiitoksen Jaanille jengeineen, sekä Lindbergin klaanille. Kiva oli pelata
Rehellistä kotiinpäinvetoa vuodesta 1974
Eppu
Oikea nimi: Kimmo Parkkinen

Viesti Kirjoittaja Eppu »

No johan on aikoihin eletty. Tallaajat täällä omalla foorumillaan kehuu HFK:n jengiä. Ehkäpä Helsinkiin mahtuu sittenkin useampi fg-seura :)

Varsin iloinen olen siitä, että HFK on saanut järjestelyihin muitakin kuin Jussin ja Samin. Minä kun olen luullut, että noista HFK:n järkälemäisistä bodaaja-junnuista ois lähinnä vain järjestysmiehen hommiin tai aurinkovarjoiksi, mutta väärässä olin :roll:

Ehkäpä minäkin voisin jo lakata junnuttelemasta :wink:
Mini-Nieminen
Oikea nimi: Jaani Länsiö

aihe

Viesti Kirjoittaja Mini-Nieminen »

Onhan tuota ennenkin järkätty:Epun, Lillin ja Limpureitten kanssa järjestettiin vuonna 2003 muistaakseni Talissa HFGO:ia. Olin silloin vetämässä OB-naruja ja muissa järjestelyhommissa. Vuonna 2004 samaa puuhaa ja nyt samaa puuhaa, vähän isommalla vastuulla tosin.

Nämä muut järkäleet on vasta pari vuotta roudannut koreja. Ja sen kyllä huomaa, että paljon on roudattu. Aika isoja ovat!
Eppu
Oikea nimi: Kimmo Parkkinen

Viesti Kirjoittaja Eppu »

SUURET vastuunkantajat, se on hyvä
JLindberg
Oikea nimi: Jussi Lindberg

Viesti Kirjoittaja JLindberg »

SM-sarjan lopulliset pisteet päivitetty sarjan sivuille. Linkki alla

http://www.frisbeeliitto.com/sm2005/sm2005.htm
Asu
Oikea nimi: Tony Asumaniemi

Viesti Kirjoittaja Asu »

Nyyh junnujen ja senioreiden loppupisteet ei näy ainakaan mulla :shock: Kiitos kisasta järjestäjille hyvät kisat.
Jonsu
Oikea nimi: Joonas Hynönen

!!!!!

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

Noi sm-pisteet on junnujen osalta ihan päin persuksii, vesa isokallion pitäis olla toinen ja arvidin kolmas.
Ei vesku voi saada hesan kisan kolmannesta sijasta vähempää pisteit ku arvid 4 sijast...
370162
Oikea nimi: Janne Hakanen

Viesti Kirjoittaja 370162 »

Laskin pisteet PDGA:n sivuilta löytyneiden tulosten perusteella ja siellä Arvid on ennen Veskua. Jos asia oli toisinpäin, niin en siitä tiennyt, vaan luotin sokeasti sivuilta löytyneeseen järjestykseen. Jos järjestys oli toisinpäin, niin pisteet korjataan. Selvitän asian Lindbergin Jussin kanssa.

Sarjavastaava J Hakanen
JLindberg

Pahoittelemme tapahtunutta. Suuri ja mahtava PDGA sotkee nyt jo myös meidän pistelaskut. Sinne lähteneessä raportissa Isokallio oli kyllä 3. ja Arvid neljäs. Korjaamme pisteet.
JLindberg

Tässä junioreiden SM-sarjan oikeat pisteet:

Juniorit WO EEO OO HFO TOT
1 Ville Alestalo 92 100 57 92 284
2 Vesa Isokallio 19 60 100 85 245
3 Arvid Lönnberg 76 85 78 239
4 Marcus Råberg 52 92 72 216
5 Andreas Danielsson 85 50 65 200
Vastaa Viestiin