HFK - MM - TT - GD - BATS
Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus
Morjensta vaan!
Nyt täytyy heti myöntää hölmöilyn makua. Tänään tosiaan Antero Valtavan kanssa pidimme pitkän ja rakentavan puhelinpalaverin seuracupin tiimoilta. Antero varmaankin ehdotti mainitsemaansa kokous päivämäärää, mutta kauhukseni huomasin olevani duunissa silloin. Joten pakkautukaa autoon tai autoihin ja ajakaa tänne rajamäen liikuntapuistoon klo.18 tai 18.30, ja pidetään palaveri huoltorakannuksen kahvio tilassa. Jos se ei käy niin kokous täytyy siirtää seuraavaan viikkoon. Maanantaita lukuunottamatta voin tulla sinne pääkaupunkiseudulle kokoontumaan.
Sorry Antsa!
-väykkä-
Nyt täytyy heti myöntää hölmöilyn makua. Tänään tosiaan Antero Valtavan kanssa pidimme pitkän ja rakentavan puhelinpalaverin seuracupin tiimoilta. Antero varmaankin ehdotti mainitsemaansa kokous päivämäärää, mutta kauhukseni huomasin olevani duunissa silloin. Joten pakkautukaa autoon tai autoihin ja ajakaa tänne rajamäen liikuntapuistoon klo.18 tai 18.30, ja pidetään palaveri huoltorakannuksen kahvio tilassa. Jos se ei käy niin kokous täytyy siirtää seuraavaan viikkoon. Maanantaita lukuunottamatta voin tulla sinne pääkaupunkiseudulle kokoontumaan.
Sorry Antsa!
-väykkä-
-
Westside
- Oikea nimi: J. Penttilä
- Viesti:
Aika ja paikka ?
-- siivosin vanhoja viestejä/mainoksia pois 26.1.2007 --
Viimeksi muokannut Westside, Pe Tammi 26, 2007 21:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Anteron asettama uusi kokouspäivämäärä antaa minun ymmärtää, ettei maaseudun rauha kiinnosta stadilaisia. Mutta mulle käy kyseinen päivä, ja Mätkijöitäkin ajatellen ajankohta lienee hyvä, näin ainakin vois Jannen vastauksesta päätellä.
Mielestäni voitaisiin pitää kiinni tosta päivästä, kyllä varmaan joka seurasta joku henkilö kerkii mukaan. Koittakaa te siellä suuressa maailmassa päättää sopiva paikka, niin ilmestyn sinne.
Kevät tekee tuloaan!
-väykkä-
Mielestäni voitaisiin pitää kiinni tosta päivästä, kyllä varmaan joka seurasta joku henkilö kerkii mukaan. Koittakaa te siellä suuressa maailmassa päättää sopiva paikka, niin ilmestyn sinne.
Kevät tekee tuloaan!
-väykkä-
Paikka idis!!
Nyt mä keksin!!Tikkurilan assan vieressä rav.FD Camel ,yläkerta
Tilavia pöytiä 
- Antero
- Iso ja äänekäs
- Oikea nimi: Antero Erhiö
- Viesti:
Re: Paikka idis!!
Mulle sopii ihan hyvin tuo.Sande kirjoitti:Nyt mä keksin!!Tikkurilan assan vieressä rav.FD Camel ,yläkertaTilavia pöytiä
Olisiko kello 18.30 hyvä aika?
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012