Moi.
Tässäpä väyläkohtaiset tuloksemme:
Antero Väykkä
1. 5 5 (ob)
2. 3 4
3. 3 4
4. 3 3
5. 5 4
6. 5 4
7. 3 3
8. 7 7
9. 3 4
10. 4 5
11. 3 3
12. 5 3
13. 3 3
14. 3 3
15. 4 4
16. 4 3
17. 5 4
18. 5 6 (ob)
Tot: 73 72
Väylällä 1 oma-avaukseni lensi melkein kakkosen korille

, siis ihan potaska heitto. Olin aivan varma, että V näyttää minulle kaapin paikan heti avauksessa.
V heitti puuhun heh heh ja sai "naru ob:n", eli kiekko roikkui narusta korkealla yli 3m korkeudesta. Piti keihästää se sieltä pois.
Minä "onnistuin" heittämään kohti seuraavaa ryteikköä ja siitä vielä kaksi hukkaheittoa ennen puttia, joka meni sisään.
V heitti lähestymisheiton kerrassaan loistavasti 5m päähän korista, mutta kämmäsi putin ja sai kuitenkin saman surkean vitosen, minkä minäkin.
Väylä 2:
Heitin hienon avauksen noin 20m päähän korista, lähestyin ja puttasin sisään.
V heitti vähemmän hienon avauksen puun kautta toiseen puuhun (todettakoon, että se näytti ihan hyvältä heitolta ennen ekaa puuta...heh), siitä heikohkon lähstymisen puuhun, siitä korin juureen ja sitten sisään.
Olin ottanut vastustajaltani luulot pois kahden väylän jälkeen.
Väylä 3:
Minun avaukseni jäi noin 4m lyhyemmäksi kuin V:n, mutta lähestyin korin juureen ja puttasin sisään.
V lähestyi huonommin ja puttasi kerran ylärautaan ennen pussittamista.
Johdin jo kahdella heitolla

(Hyvä TT, kalpene Bats

)
Väylä 4:
Heitin 4m päähän korista, mutta eka putti oli ns. "ylimielisyysputti" ja meni ohi...

Kyllä hatutti. Siitä sitten sisään.
V heitti aivan liian korkean avauksen. Kiekko lensi pitkälle vasemmalle, lähes viitosen tee paikalle. Sieltä hieno lähestyminen korin juureen ja sitten sisään. Tuolla lähestymisellään V näytti, että kyllä hänkin osaa.
Väylä 5:
Molemmat heitettiin kelvollinen avaus. Minun oli lyhyempi - kori oli näkyvissä ja tarvitsin lyhyehkön hyssen. Heitin ja hops, kiekko ei hyssettänyt ja lensi metsään. Sieltä tsägäheitolla takaisin väylälle (meni puun kautta, olisi voinut jäädä siihen juureenkin). Sitten pieni ohi puttaus ja sitten sisään. Tuloksenani surkea viitonen.
V:n avauksen jälkeen lähestyminen meni oikealle leveäksi, sieltä puttiyritys jäi yritykseksi ja sitten sisään. V oli kuitenkin tyytyväinen, sillä sai minua yhdellä kiinni.
Väylä 6:
Taas avaus molemmilla kelvollinen. Lähestyminen piti suorittaa annukkaheitolla ja valitsin kiekon väärin (ei heittäjässä voi olla mitään vikaa) - otin Aviarin. Kiskasin kiekon 30m korista oikealle. Siitä lähstyminen juureen ja sitten sisään.
V:n annukka onnistui huomattavasti paremmin ja seuraava puttikin, joten taas V voitti minut yhdellä. Peli oli taas tasan.
Väylä 7:
Molemmat heitimme avauksemme oikealle leveäksi. Lähes identtiset lähestymiset ja putit sisään. Peli edelleen tasan. (mitä kauemmin näin, sitä varmemmin voitan vedon

)
Väylä 8:
En suoraan sanoen muista ihan kaikkia heittoja. Molemmat saatiin tulokseksi 7, mikä ei todellakaan tyydyttänyt kumpaakaan.
Minulla epäonnistui taas se viides heitto, eli heitin vasemman puoliseen mäntymetsään tosi ikävään paikkaan. Siitä heitin riskillä kohti koria sellaisen oksakatoksen läpi - hirveällä tsägällä suoraan korille. Pelastin itselleni sen seiskan, olisi voinut olla paljon järkyttävämpikin tulos.
V heitteli muutaman heiton puusta puuhun ja sai siis myös seiskan.
Väylä 9:
Molempien avaukset siihen "lukon" alkuun ihan väylälle. V heitti aika keskelle, minä jouduin heittämään kahden puun välistä vasemmalta V:n psyykatessa minua heittämään päin puuta... heh. (kuinka ilkeitä ihmiset voivatkaan toisilleen olla

). Heitin lähestymiseni melkein täydellisesti, melkein kuitenkin vain, sillä se jäi korista 1m. Siitä sitten sisään ja kolmonen kirjanpitoon.
V lähestyi liian kovaa heittäen vasemmalle yli. Sieltä putti alarautaan ja sitten sisään. Olin taas voitolla yhden heiton, eli ei muuta kuin soitto Tikkikselle, että laittaa väliaikatiedot tänne ylös.
Siinä sattui laskijalle matemaattinen virhe, sillä väliaikatuloksemme oli minulla 37 ja V:llä 38 eikä niinkuin Tikkikselle ilmoitimme.
Väykkää taisi hieman pänniä... heh heh heh, mikäs sen mukavampaa.
Väylä 10:
Jo heti alussa V kertoi tämän väylän olevan hänelle vaikea. Sen hän todisti heittämällä avauksensa lähipuuhun minun avaukseni liidellessä kauniisti yli hankisen greenin. Lähestyin kelvollisella annukalla ja pussitin vasta tokalla putilla. V ei tainnut onnistua ihan niin hyvin, sillä hän onnsitui heittämään lähestymisensä ikävään paikkaan keskiosan puistikkoon aika lähelle erästä usein kirottua mäntyä. Johdin taas kahdella heitolla.
Nyt joudun antamaan atk-vuoron vaimolleni, joten jatkan myöhemmin.