Jääkiekkoa ja kaikkea siihen liittyvää

Yleistä friba-läppää.

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Vastaa Viestiin
Antero
Iso ja äänekäs
Oikea nimi: Antero Erhiö
Viesti:

Jääkiekkoa ja kaikkea siihen liittyvää

Viesti Kirjoittaja Antero »

Moi.

Kun kerran fudiksellakin on tällä palstalla oma keskustelunsa, niin avataanpa tänne tällainen.

Katsoin tuossa hieman tämän päiväistä matsia Suomi - Kanada huomaten kauhukseni jälleen kerran historian toistavan itseään.
Minun ei pitäisi siis katsoa Suomen matseja ollenkaan, sillä aina kun tulen katsomaan miten pärjätään, niin vastustaja tekee maalin. :?
Niin nytkin. Katsoin toiselta kanavalta Bundesligan fudista ja risteilin aina silloin tällöin katsomaan tulosta kun taas tuli 2-2 tasoitus ja 1-2 kavennuksestakin tuli hidastus kun edellisen kerran surffasin sinne.

Ruotsi on kunnostautunut Suomen kaadossa useinkin kun olen surffaillut muilla kanavilla ja tullut aina välillä katsomaan missä mennään.
(Kuten varmaankin huomaatte, niin lätkä ei ole tärkein penkkiurheilulajini).

Mitäs mieltä olette Suomen peliesityksistä tähän asti?

Pitäisikö mielestänne jääkiekon MM-kisoja (MM tässä tapauksessa ei tarkoita Meilahden Mätkijöitä :D ) järjestää joka vuosi vai harvemmin?
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
surrapurra
Site Admin
Oikea nimi: Hannu Lappalainen

Re: Jääkiekkoa ja kaikkea siihen liittyvää

Viesti Kirjoittaja surrapurra »

Antero kirjoitti:Moi.

Kun kerran fudiksellakin on tällä palstalla oma keskustelunsa, niin avataanpa tänne tällainen.
Katsoppa tonne pari otsikkoa alaspäin :P
Antero kirjoitti: Katsoin tuossa hieman tämän päiväistä matsia Suomi - Kanada huomaten kauhukseni jälleen kerran historian toistavan itseään.
Minun ei pitäisi siis katsoa Suomen matseja ollenkaan, sillä aina kun tulen katsomaan miten pärjätään, niin vastustaja tekee maalin. :?
Siis sinäkö sen teitkin. Siis minä olen jo useaan otteeseen avannut tv:n kesken ottelun ja aina Suomi tekee juuri silloin maalin. Tänäänkin kaikki olisi siis mennyt ihan hyvin, mutta sitten sinä menit vaihtamaan kanavaa. Kyllä se on nyt niin, että Latviapelissä sinä Antero et saa avata televisiota ollenkaan. Sitä peliä kun ei oo enää varaa hävitä :P
Antero kirjoitti: Mitäs mieltä olette Suomen peliesityksistä tähän asti?
Suomi pelaa just niin hyvin kuin vaan voi. Tasapeli USA:ta ja Kanadaa vastaan on jo mahtava suoritus. Kyllähän noita viime hetken paniikkitilanteita aina välillä tulee, mutta ei ne onneks oo lähellekkään niin huolestuttavia kuin Suomen fudisjoukkueella.
Antero kirjoitti: Pitäisikö mielestänne jääkiekon MM-kisoja (MM tässä tapauksessa ei tarkoita Meilahden Mätkijöitä :D ) järjestää joka vuosi vai harvemmin?
Ihan sama. Kyllä tässä näinkin saa ihan kivaa jännitystä aikaiseksi, mutta eipä tuo minua haittais vaikka pidettäis kerran kahessa tai kerran neljässä vuodessakin.
Vastaa Viestiin