Moi,
Onkos kisoja, kun on nuo talkoot?
Itse olen koko viikonlopun ylitöissä, mutta jos on kisat niin ajattelin siinä välissä livahtaa pelaamaan ja sen jälkeen takas töihin. Nyt kuitenkin huomasin nuo talkoot huomenna.
Kisat14.4???
Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, jwinterh, Hallitus
- Poimis
- Oikea nimi: Sami Poimala
- Viesti:
Re: Kisat14.4???
Mikä kysymys se tollanen? Lauantaina tullaan taliin, oli kisat tahi talkoot!Katz kirjoitti:Moi,
Itse olen koko viikonlopun ylitöissä, mutta jos on kisat niin ajattelin siinä välissä livahtaa pelaamaan ja sen jälkeen takas töihin. Nyt kuitenkin huomasin nuo talkoot huomenna.
Kivempaa fribaamista - http://fribakaveri.fi
-
Katz
- Oikea nimi: Jukka Huuskonen
Juu ei! Työn lomasta voisin vielä kisoihin livahtaa välissä, mutta talkoisiin en kyllä taida jaksaa...Poimis kirjoitti:Mikä kysymys se tollanen? Lauantaina tullaan taliin, oli kisat tahi talkoot!Katz kirjoitti:Moi,
Juu juu, oon laiska ja itsekäs paskiainen...

- Antero
- Iso ja äänekäs
- Oikea nimi: Antero Erhiö
- Viesti:
Ei tuo pidä paikkaansa. Olet ollut niin monessa firmagolfissa vetäjänä, että jos nyt lintsaa yhdet talkoot, niin entäs sitten.Katz kirjoitti: Juu juu, oon laiska ja itsekäs paskiainen...
Tällä lausunnolla ei sitten ole mitään tekemistä sen kanssa, etten itsekään pääse huomenna talkoisiin huhkimaan. Tulen kyllä paikalle, mutta lapsukaiseni kanssa --> syömään tietty.
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
- tikkis
- huru-ukko
- Oikea nimi: Markus Stigzelius
Lapsi hommiin ja Antero karsimaan yläoksia.Antero kirjoitti:Tulen kyllä paikalle, mutta lapsukaiseni kanssa --> syömään tietty.