Vuoden frisbee urheilija & pelaajatarinoita
Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus
Vanhan kommentti
Mukavaa saada nuoren pelaajan tarina mukaan, juttu oli mainio. Varsinkin pappa Hynösen ennakkoluulo lajia kohtaan sai mut nauramaan hysteerisesti. Joonas toi julki myös kovat tavoitteensa, eikä ne ole kaukaa haettua. Lahjoja kun löytyy, ja siihenkun lisätään kova treeni, niin vanhat parrat saavat olla tarkkoina lähitulevaisuudessa. Vielä jos Joonas kertoisi, miksi junnusarja on " perseestä " niin liiton hallitus voisi miettiä muutoksia. Toivottavasti syynä ei ole rahapalkkioiden puuttuminen.
Keskustelu jatkukoon!
-väykkä-
Keskustelu jatkukoon!
-väykkä-
-
Jonsu
- Oikea nimi: Joonas Hynönen
Junnu sarja
Tämähän on oma mielipiteeni raha ei ole syy vaikka palkinnot ovatkin olleet suhteellisen huonot, tällä tarkotan että hyvä kun omat on saanut voitosta takas. Mutta suurin syy on se että aina kun oli sm-kisa tuntui samalta kuin olisi viikkokisat kun aina samat äijät kärjessä aina viis rajamäkeläistä ei saanut sellasta fiilinkiä päälle. Toisin kuin avoimessa tulee pelattua paljon eri pelaajien kanssa.
Ehkä toi perseestä oli väärä sana tohon paikkaan, en mä tarkota sitä että junnu sarja ois huonosti toteutettu. Se on hyvin toteutettu ymmärätte että ei se aina niin kiva oo pelata samojen äijien kanssa, kun yleensä samoissa pooleissa rajamäen ulkopuolelta vain yks pelaaja.
Em-kisojen tavoitteet on niin kovat että en niitä viitti edes tässä sanoa,
mutta omaan tekemiseen on kova luotto. Reenaaminen alkaa toden teolla maaliskuussa.
Ehkä toi perseestä oli väärä sana tohon paikkaan, en mä tarkota sitä että junnu sarja ois huonosti toteutettu. Se on hyvin toteutettu ymmärätte että ei se aina niin kiva oo pelata samojen äijien kanssa, kun yleensä samoissa pooleissa rajamäen ulkopuolelta vain yks pelaaja.
Em-kisojen tavoitteet on niin kovat että en niitä viitti edes tässä sanoa,
mutta omaan tekemiseen on kova luotto. Reenaaminen alkaa toden teolla maaliskuussa.
Tali
Tein tänään sen mitä en olis ikinä uskonut. Menin heittää rundin Talissa keskellä päivää, keskellä talvea. Tosin keli oli parempi kuin joskus kesällä.
MIKSI: Päätin ottaa selvää, että olenko niin huonossa iskussa kuin Meikun kisa osoitti. En ole, vaan vielä huonommassa.
MIKÄ MEININKI: Kävin ensin fysioterapeutin kanssa punttiksella, sitten ajo taliin. Lämmittely putteja, ja lähestymisheittoja. Sitten kisaamaan itseäni vastaan. Yritin keskittyä joka heittoon, ja luin vielä tiiaus paikalla olevista mainioista kylteistä ohjeet tuleviin draiveihin. Mutta syteen meni.
TULOS: 1 = 5 ob, 2=3 3=4ob 4=4 5=3 6=3 7=4 8=7 9=4
10=4 11=4 12=5 13=3 14=4ob 15=3 16=5 17=4 18=4
lopputulos siis 74
MISSÄ VIKA: Kunto on ihan perästä, ylipaino rassaa. Jalat ja selkä huusivat hoosiannaa 12 reiän jälkeen. Draivit lähtee mihin sattuu, sektori on valtaisa. Ja talissahan ne sektorit eivät kauhian leviät ole. Lähestymisheitot lähestyvät kaikkea muuta kuin koria, ja puttiahan mulla ei varsinaisesti edes ole.
Tällä menoo en EM-kisoissa pysty ketään papparaista haastamaan millään tapaa. en edes paskan jauhamisessa, koska poolissa todennäköisesti puhutaan lontoota, eskilstunaa, flaamia jne, ja minä kun en ole lukenut kun pitkän belgian.
Kisoihin on onneksi vielä pitkä aika, joten treenaamalla heittoja. ja käymällä kansanopiston laajoja kielikursseja, saatan minäkin ylpeänä kantaa bägiäni Tampereen ja Nokian väliä.
TALIN RATA: Täytyy sanoa nyt, että rata on aivan helkutin hieno. Aivan loistavassa kunnossa. Mutta kun olen suomalainen niin täytyy jotain toivomisen varaa jättää, ja muuten vaan motkottaa. Reikä 11 olis maailman hienoin jos te arvoisat Tallaajat viittisitte piikkaa se helkutin asfaltti pois. ja kaivaa tien paikalle joki. Mieluummin vuolaasti virtaavan, että kiekon sinne heitettyään, ei sitä sen koommin näkisi.
Reikä 10 on ollut aina radan ja yksi suomen pahimmista inhokeistani. Mua alkaa vitut.... heti tiille tultuani. Se ei tarkoita että reikä olisi teknisesti, tai taktisesti huono, mutta mun eväät eivät riitä kyseisellä reiällä mihinkään.
HUH-HUH tulipa avauduttua, kiva että on tämmöinen nettipsykiatrin vastaanotto, missä voi purkaa patoutumiaan.
-väykkä-
MIKSI: Päätin ottaa selvää, että olenko niin huonossa iskussa kuin Meikun kisa osoitti. En ole, vaan vielä huonommassa.
MIKÄ MEININKI: Kävin ensin fysioterapeutin kanssa punttiksella, sitten ajo taliin. Lämmittely putteja, ja lähestymisheittoja. Sitten kisaamaan itseäni vastaan. Yritin keskittyä joka heittoon, ja luin vielä tiiaus paikalla olevista mainioista kylteistä ohjeet tuleviin draiveihin. Mutta syteen meni.
TULOS: 1 = 5 ob, 2=3 3=4ob 4=4 5=3 6=3 7=4 8=7 9=4
lopputulos siis 74
MISSÄ VIKA: Kunto on ihan perästä, ylipaino rassaa. Jalat ja selkä huusivat hoosiannaa 12 reiän jälkeen. Draivit lähtee mihin sattuu, sektori on valtaisa. Ja talissahan ne sektorit eivät kauhian leviät ole. Lähestymisheitot lähestyvät kaikkea muuta kuin koria, ja puttiahan mulla ei varsinaisesti edes ole.
Tällä menoo en EM-kisoissa pysty ketään papparaista haastamaan millään tapaa. en edes paskan jauhamisessa, koska poolissa todennäköisesti puhutaan lontoota, eskilstunaa, flaamia jne, ja minä kun en ole lukenut kun pitkän belgian.
Kisoihin on onneksi vielä pitkä aika, joten treenaamalla heittoja. ja käymällä kansanopiston laajoja kielikursseja, saatan minäkin ylpeänä kantaa bägiäni Tampereen ja Nokian väliä.
TALIN RATA: Täytyy sanoa nyt, että rata on aivan helkutin hieno. Aivan loistavassa kunnossa. Mutta kun olen suomalainen niin täytyy jotain toivomisen varaa jättää, ja muuten vaan motkottaa. Reikä 11 olis maailman hienoin jos te arvoisat Tallaajat viittisitte piikkaa se helkutin asfaltti pois. ja kaivaa tien paikalle joki. Mieluummin vuolaasti virtaavan, että kiekon sinne heitettyään, ei sitä sen koommin näkisi.
Reikä 10 on ollut aina radan ja yksi suomen pahimmista inhokeistani. Mua alkaa vitut.... heti tiille tultuani. Se ei tarkoita että reikä olisi teknisesti, tai taktisesti huono, mutta mun eväät eivät riitä kyseisellä reiällä mihinkään.
HUH-HUH tulipa avauduttua, kiva että on tämmöinen nettipsykiatrin vastaanotto, missä voi purkaa patoutumiaan.
-väykkä-
- Dizzy
- huru-ukko
- Oikea nimi: Anssi Sahri
- Viesti:
Vai on Tali rankaissut Väykkää
Tali on kumminkin siitä ihana rata, että siellä voi kierroksen tuhota, vaikka heitto olisikin kohdallaan. Väylästä riippuen ne virhemarginaalit ovat välillä aika pikkuiset.
Niitäkin päiviä tosin tulee, jolloin Talin huojuvat puut auttavat sitä heikosti lähtenyttä heittoa oikeaan suuntaan.
Se mikä tuosta Tali - tarinasta jäi mieleen oli tuo inhokki väylä nro: 10
Viime kesänä, kun Taliin saapui golffareita ympäri Suomen maan, niin useimmat valitukset sai kuulla juuri tuosta 10 väylästä: Tästä puuttuu idea, tässä ei ole väylää heittää....
Itse en oikein sitä ymmärrä. 10:ssä on kuitenkin noita variaatioita, miten sen avaa aika paljon. Osa on sopiva tälläiselle olemattoman käden haltijalle. Toisaalta myös eläimen raivolla avauksensa repivät kyllä löytävät ihan heille sopivat reitit. 10 oli minun suuri suosikki kun lajia aloittelin, ja vieläkin siitä kovasti pidän.
Vai vielä suurimpia inhokkeja Suomen väylistä. Että siis painii esim. samassa sarjassa kuin minulla Meikun 6
Kertokaas nyt joku, onko siellä joku paha karma, joka saa sitä väylää inhoamaan, vai onko se vaan onnistumisen elämysten puuttuminen.
Pikku juttu, mutta paistoi silmään.
Anssi
Tali on kumminkin siitä ihana rata, että siellä voi kierroksen tuhota, vaikka heitto olisikin kohdallaan. Väylästä riippuen ne virhemarginaalit ovat välillä aika pikkuiset.
Niitäkin päiviä tosin tulee, jolloin Talin huojuvat puut auttavat sitä heikosti lähtenyttä heittoa oikeaan suuntaan.
Se mikä tuosta Tali - tarinasta jäi mieleen oli tuo inhokki väylä nro: 10
Viime kesänä, kun Taliin saapui golffareita ympäri Suomen maan, niin useimmat valitukset sai kuulla juuri tuosta 10 väylästä: Tästä puuttuu idea, tässä ei ole väylää heittää....
Itse en oikein sitä ymmärrä. 10:ssä on kuitenkin noita variaatioita, miten sen avaa aika paljon. Osa on sopiva tälläiselle olemattoman käden haltijalle. Toisaalta myös eläimen raivolla avauksensa repivät kyllä löytävät ihan heille sopivat reitit. 10 oli minun suuri suosikki kun lajia aloittelin, ja vieläkin siitä kovasti pidän.
Vai vielä suurimpia inhokkeja Suomen väylistä. Että siis painii esim. samassa sarjassa kuin minulla Meikun 6
Kertokaas nyt joku, onko siellä joku paha karma, joka saa sitä väylää inhoamaan, vai onko se vaan onnistumisen elämysten puuttuminen.
Pikku juttu, mutta paistoi silmään.
Anssi
Kymppi on helposti bogie tai birdie, ja väylän idea on siinä, että se on poikkeuksellinen. Ihme kyllä parhaat pelaajat napsivat siitäkin kakkosia. Pidän kymppiä erittäin haasteellisena, mutta minulla lienee aina valmiiksi lannistunut olo sinne tullessa.
Minua on auttanut forettamisen haaste. Mutta luulisin, että väylä voi olla jopa helpompi läysäkätisille, siillä heidän pituusheittonsa feidaa just sopivasti korille. Toisaalta voishan sitä itsekin harkita jotain superylivakaata putteria
18 väylään pitääkin mahtua jotain erikoisuuksia - monipuolisuus on valttia - on viimeinen sanani, toistaiseksi
Minua on auttanut forettamisen haaste. Mutta luulisin, että väylä voi olla jopa helpompi läysäkätisille, siillä heidän pituusheittonsa feidaa just sopivasti korille. Toisaalta voishan sitä itsekin harkita jotain superylivakaata putteria
18 väylään pitääkin mahtua jotain erikoisuuksia - monipuolisuus on valttia - on viimeinen sanani, toistaiseksi
Inhokit!
Vastaan omalta osaltani Anssin kysymykseen, miten reikä saa inhokki statuksen.
Talin 10 reikä: En väitä reikää huonoksi, onhan siinä tosiaan mahdollisuuksia useammallakin tavalla tavoittaa kori. Silloinkun reikä oli ekaa kesää käytössä, heitin ylivakaalla kiekolla korkean annukka heiton, mikä lopussa kivasti kaartui korille, tai ainakin putti etäisyydelle. Sitten jossain kisassa heitto pysyikin annukkana loppuun asti ja kiekko oli syvällä ryteikössä, kaukana korista. Seuraavalla kerralla kokeilin uutta vaihtoehtoa huonolla tuloksella, ja sen jälkeen olen vaihdellut taktiikkaa jatkuvasti, kunnes olen ajautunut täydelliseen umpisolmuun enkä enää tiedä mitä tekisin ja millä heittäisin. Propleemihan on korvien välissä, johon varmasti auttaisi puolen tunnin treeni kyseisellä väylällä.
Meikun kutosen heitin alkuaikoina hyzerinä, kohtuullisin tuloksin. Nykyään heitän suoraan siitä pienestä aukosta, yleensä heikolla menestyksellä. Upsihan olis yliveto sille reiälle, mutta ainakaan mun olkapää ei kestä sellaista repäisySUMMASUMMAARUM on ainakin mun tapauksessa: vinttini on näissä asioissa se heikoin lenkki.
Tähän loppuun listaan muutaman reiän mitkä ovat päässeet mun inhokki listalle.
TALI 10
EPILÄ FINNISH OPEN 15
MEILAHTI kiinteä 5
YYTERI se jyrkkä, lyhyt alamäki reikä
Talin reikää lukuunottamatta reiät ovat helppoja ns.pakkokakkosia. ja varsinkin meikku tosi hieno muttakun mä en ikinä saa niistä kakkosia. Se syö miestä, ja pikkuhiljaa niistä on kehittyneet painajaiset mun frisbee uralleni.
-väykkä-
Talin 10 reikä: En väitä reikää huonoksi, onhan siinä tosiaan mahdollisuuksia useammallakin tavalla tavoittaa kori. Silloinkun reikä oli ekaa kesää käytössä, heitin ylivakaalla kiekolla korkean annukka heiton, mikä lopussa kivasti kaartui korille, tai ainakin putti etäisyydelle. Sitten jossain kisassa heitto pysyikin annukkana loppuun asti ja kiekko oli syvällä ryteikössä, kaukana korista. Seuraavalla kerralla kokeilin uutta vaihtoehtoa huonolla tuloksella, ja sen jälkeen olen vaihdellut taktiikkaa jatkuvasti, kunnes olen ajautunut täydelliseen umpisolmuun enkä enää tiedä mitä tekisin ja millä heittäisin. Propleemihan on korvien välissä, johon varmasti auttaisi puolen tunnin treeni kyseisellä väylällä.
Meikun kutosen heitin alkuaikoina hyzerinä, kohtuullisin tuloksin. Nykyään heitän suoraan siitä pienestä aukosta, yleensä heikolla menestyksellä. Upsihan olis yliveto sille reiälle, mutta ainakaan mun olkapää ei kestä sellaista repäisySUMMASUMMAARUM on ainakin mun tapauksessa: vinttini on näissä asioissa se heikoin lenkki.
Tähän loppuun listaan muutaman reiän mitkä ovat päässeet mun inhokki listalle.
TALI 10
EPILÄ FINNISH OPEN 15
MEILAHTI kiinteä 5
YYTERI se jyrkkä, lyhyt alamäki reikä
Talin reikää lukuunottamatta reiät ovat helppoja ns.pakkokakkosia. ja varsinkin meikku tosi hieno muttakun mä en ikinä saa niistä kakkosia. Se syö miestä, ja pikkuhiljaa niistä on kehittyneet painajaiset mun frisbee uralleni.
-väykkä-
Mulle taas Talin kymppi on ollut aina jonkinlainen kehittymisen mittari, koska sen voi heittää fiiliksen ja tuulen mukaan niin monella tavalla. Siitä voi amatöörikin (tai paska heittäjä, kuten puheenjohtaja yleensä sanoo) saada monella tavalla kakkosen.
- todella alivakaalla kiekolla (stingray) avaamalla on aina "satavarma" (juupajuu) kolmonen tarjolla kunhan ei ekoihin puihin heitä
- ainakin Moezerin olen nähnyt upsittavan koko keskipusikon yli, mutta oma käsi ei riitä
- forettajana olen pas... öö amatööri, mutta korkealla forella mäkin olen päässyt yrittämään kakkosta
- yleisin tapa on kai lievästi alivakaa kiekko joka lopussa feidaa suoraan korille (ainakin leopardia tuntuu kori suorastaan imevän
)
- todella alivakaalla kiekolla (stingray) avaamalla on aina "satavarma" (juupajuu) kolmonen tarjolla kunhan ei ekoihin puihin heitä
- ainakin Moezerin olen nähnyt upsittavan koko keskipusikon yli, mutta oma käsi ei riitä
- forettajana olen pas... öö amatööri, mutta korkealla forella mäkin olen päässyt yrittämään kakkosta
- yleisin tapa on kai lievästi alivakaa kiekko joka lopussa feidaa suoraan korille (ainakin leopardia tuntuu kori suorastaan imevän
- Antero
- Iso ja äänekäs
- Oikea nimi: Antero Erhiö
- Viesti:
Re: Tali
Kiva kun viitsit avautua.hyzer kirjoitti: TULOS: 1 = 5 ob, 2=3 3=4ob 4=4 5=3 6=3 7=4 8=7 9=4
lopputulos siis 74
Koska olen tällainen suorasanainen mulk... ööh siis henkilö, niin ajattelin hieman kommentoida.
Mä haluun äkkiä 3 vuotta ikää lisää, jotta pääsen senioriksi. Ei tarvitsisi olla aina vika...
74 on kyllä ihan rehellisesti sanottuna ihan kökkö tulos, varsinkin kun heittäjänä on noinkin kokenut kaveri. Häviäisit mullekin ja se olisi jo aika häpeä...
Miten oot onnisunut heittämään ykkösellä ob:lle?
Lähtisin mielelläni kanssasi heittämään, mutta koska olet sanonut ettet heittele koskaan kevyin mielin vaan kilpailet aina, niin se voi olla hieman vaikeaa.
Minä kun en oikeastaan koskaan ota edes kisaa kilpailun kannalta. Heitän ainoastaan siksi, että se on kivaa.
Mut voitaisiin kyllä kokeilla tässä joku päivä josko heittäisit paremmin kuin minä? Epäilen sitä kyllä aika vahvasti...
Tarvitsen selälleni (ja läskeilleni) liikuntaa ja lupaan tarjota sinulle Mikon Kiskalla tai muualla kahvin ja pullan, jos häviän sinulle 4 heitolla tai sen yli.
Otan tasoitusta konkarilta tuon 3 heittoa jos se passaa?
Pyrin myös pitämään hattuiluni edes jollain tapaa aisoissa, mutta ei sitä voi ihan kokonaan lopettaa. Jos nimittäin en pälpätä kierroksella, niin silloin keskityn ja silloin heitän keskimäärin 6 heittoa paremman kierroksen Talissa. Se on kyllä aika harvinaista...
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
International DNF
- hlehto
- Viestintävastaava
- Oikea nimi: Henry Lehto
- Viesti:
Jaa. Minusta kun tuo reikä (lyhyenä versiona) on yksi harvoja reikiä, jonka voi backhandilla menestyksekkäästi avata käytännössä ihan millä tahansa kiekolla, mikä laukusta löytyy. Jokaiselle kiekolle löytyy ainakin joku mahdollinen lentorata, oli se sitten pitkä annukka, jyrkkä ässä tai loiva ässä.mika kirjoitti:- yleisin tapa on kai lievästi alivakaa kiekko joka lopussa feidaa suoraan korille (ainakin leopardia tuntuu kori suorastaan imevän :lol: )
...ja vielä kun siinä on forelle ja upsillekin ihan sopiva lentorata tarjolla, niin siinä voi tehdä käytännössä ihan mitä vaan haluaa.
Niin just - käytännössä millä vaan. Puhuin vain omasta heittämisestäni, eli minä heitän yleensä leopardilla.hlehto kirjoitti:Jaa. Minusta kun tuo reikä (lyhyenä versiona) on yksi harvoja reikiä, jonka voi backhandilla menestyksekkäästi avata käytännössä ihan millä tahansa kiekolla, mikä laukusta löytyy. Jokaiselle kiekolle löytyy ainakin joku mahdollinen lentorata, oli se sitten pitkä annukka, jyrkkä ässä tai loiva ässä.mika kirjoitti:- yleisin tapa on kai lievästi alivakaa kiekko joka lopussa feidaa suoraan korille (ainakin leopardia tuntuu kori suorastaan imevän)
...ja vielä kun siinä on forelle ja upsillekin ihan sopiva lentorata tarjolla, niin siinä voi tehdä käytännössä ihan mitä vaan haluaa.
Voi Anteroinen!
1. Menimpä päästämään sammakon suustani, kun nostin 10 reiän vaikeuden näin pöydälle. Mutta hienoa ,että se sai näinkin aktiivisen keskustelun aikaiseksi. Eppu käytti hienoa sanaa, lannistunut, se sopii mullekin reiälle tullessani.
2. Kyllä mä tiedän olevani huonossa kunnossa, ja tiedostan avuttomuuteni varsinkin talin radalla. Mutta että Anterokin alkaa jo mua haastamaan nin huh-huh. Mä aikoinaan hävisin muutamat pizzat sille yhelle Porilaistuneelle Tallaajalle, mutta ei sitä tarkoita että mä Antero sulle häviin, vaikka kuinka olet talispesialisti.
3. Sovitaanko näin julkisesti, että jos häviät 4 tai enemmän heittoa tarjoat Mikon kiskalla pullan ja teen tai limun. Ja jos mä en voita sua vähintään neljällä heitolla, niin tarjoan sulle samassa paikassa esim. valitsemasi grilli sapuskan ja juoman ( kahvi, limu,olut ) Jotta tää ei näyttäis niin totiselta, laittaisin hymyilevän hymiön tähän perään, mutta kun en osaa.
4. Otetaisiinko tämä haaste kierros kuitenkin vasta keväällä, kun näyttää toi talvi pukkaavan päälle, enkä ole mikään hankikiekkoilun ystävä enää.
5. Mitä tulee ihmetykseesi mun ykkösen ob:hen, johtuu se siitä että pidin sitä oikealla merkattua ob linjaa väyrynen vastaan väyrynen kisassa voimassa. Eli avaus heitto kääntyi alas rinteeseen.
-väykkä-
2. Kyllä mä tiedän olevani huonossa kunnossa, ja tiedostan avuttomuuteni varsinkin talin radalla. Mutta että Anterokin alkaa jo mua haastamaan nin huh-huh. Mä aikoinaan hävisin muutamat pizzat sille yhelle Porilaistuneelle Tallaajalle, mutta ei sitä tarkoita että mä Antero sulle häviin, vaikka kuinka olet talispesialisti.
3. Sovitaanko näin julkisesti, että jos häviät 4 tai enemmän heittoa tarjoat Mikon kiskalla pullan ja teen tai limun. Ja jos mä en voita sua vähintään neljällä heitolla, niin tarjoan sulle samassa paikassa esim. valitsemasi grilli sapuskan ja juoman ( kahvi, limu,olut ) Jotta tää ei näyttäis niin totiselta, laittaisin hymyilevän hymiön tähän perään, mutta kun en osaa.
4. Otetaisiinko tämä haaste kierros kuitenkin vasta keväällä, kun näyttää toi talvi pukkaavan päälle, enkä ole mikään hankikiekkoilun ystävä enää.
5. Mitä tulee ihmetykseesi mun ykkösen ob:hen, johtuu se siitä että pidin sitä oikealla merkattua ob linjaa väyrynen vastaan väyrynen kisassa voimassa. Eli avaus heitto kääntyi alas rinteeseen.
-väykkä-
- Antero
- Iso ja äänekäs
- Oikea nimi: Antero Erhiö
- Viesti:
Re: Voi Anteroinen!
hyzer kirjoitti: 2. Kyllä mä tiedän olevani huonossa kunnossa, ja tiedostan avuttomuuteni varsinkin talin radalla. Mutta että Anterokin alkaa jo mua haastamaan nin huh-huh..., mutta ei sitä tarkoita että mä Antero sulle häviin, vaikka kuinka olet talispesialisti.
-väykkä-
Kevääseen on pitkä aika. Saat itsesi niin hyvään kuntoon muutamassa kuukaudessa, ettei minulla ole silloin enää realistista mahdollisuutta voittaa sinua millään kentällä.
En tosin usko niihin mahdollisuuksiin nytkään, mutta oli se silti kivaa lukea vastauksesi sisältö, eli taisi mennä pupu pöksyyn?
Eli vastaukseni kohtaan 4 on kieltävä.
Pelataan siis joko lähitulevaisuudessa kahdestaan, tai sitten ei pelata ollenkaan. Jos pelataan, niin kierretään Tali kertaalleen yhdessä ja jutellaan mukavia. Kierroksen jälkeen mennään Mikon kiskalle syömään jomman kumman piikkiin pieni, mutta erittäin ravitseva välipala. Näin meistä kumpikaan ei pääse liikaa laihtumaan... heh.
045-132 2935
International DNF
International DNF
- tikkis
- huru-ukko
- Oikea nimi: Markus Stigzelius
Kuten sanoo ja tarkoittaa sillä ovelasti itseäänmika kirjoitti:(tai paska heittäjä, kuten puheenjohtaja yleensä sanoo) korille (ainakin leopardia tuntuu kori suorastaan imevän)
Leopardi on tosiaan vallan verraton kiekko Talin kympille. Siitä vaan pienessä pakottajassa mäntyjen yli ja voilá taas tulee kakkonen.