Oman kokemuksen mukaan toi ei voi pitää mitenkään paikkaansa. Olikohan se edes Antero jonka kanssa pelasit ?hyzer kirjoitti:Antero ei puhunut kierroksen aikana sanaakaan
Wäykkä Suuri vs Antero Valtava
Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus
- Antero
- Iso ja äänekäs
- Oikea nimi: Antero Erhiö
- Viesti:
Ei se pidäkään.mika kirjoitti:Oman kokemuksen mukaan toi ei voi pitää mitenkään paikkaansa. Olikohan se edes Antero jonka kanssa pelasit ?hyzer kirjoitti:Antero ei puhunut kierroksen aikana sanaakaan
Hölötin kuitenkin vähemmän kuin normaalisti, sillä ajattelin hieman keskittyä.
Taisi tappio (siis yhden heiton voitto) ottaa koville yhdelle Batsin EM-toivolle.
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
Nyt on tappion karvaat kalkit huuhdottu Nokian lämpimiin vesiin. Tosin tappion koin sielläkin, kun heti alkumetreillä mun DGC BATS brodeerauksella varustettu kylpypyyhe pöllittiin.
Olen nyt kuitenkin kuin uusi mies, ja terveellä itsetunnolla odotan seuraavaa Anteron kohtaamista. Ja kuten Antero jo Talissa mainitsi niin kunniavelka on kunniavelka, joten tarjoan ylisuurelle kunnon hampparit kaikilla mausteilla.
Huomasitko A että olisimme aika hyvin tuloksillamme pärjänneet viikonlopun kisassakin, tasaisella pelillä olisimme sijoittuneet 45 parhaan sakkiin.
Kuvat muuten onnistui ihan hyvin, ne kaikki neljä.
-väykkä-
Olen nyt kuitenkin kuin uusi mies, ja terveellä itsetunnolla odotan seuraavaa Anteron kohtaamista. Ja kuten Antero jo Talissa mainitsi niin kunniavelka on kunniavelka, joten tarjoan ylisuurelle kunnon hampparit kaikilla mausteilla.
Huomasitko A että olisimme aika hyvin tuloksillamme pärjänneet viikonlopun kisassakin, tasaisella pelillä olisimme sijoittuneet 45 parhaan sakkiin.
Kuvat muuten onnistui ihan hyvin, ne kaikki neljä.
-väykkä-