jalka palloiluasioita
Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus
jalka palloiluasioita
- surrapurra
- Site Admin
- Oikea nimi: Hannu Lappalainen
- räppäri
- Oikea nimi: Mika Räty
- Viesti:
virtuaalijalkapallo ( http://www.hattrick.org ) on paljon mielenkiintoisempaa kuin "oikea" futaaminen.
Minä voisin kirjoittaa vaikka kuinka paljon ja pitkiä esseitä futiksesta. Mutta tuskin on tarpeen TT:n forumeita niillä täyttää, vaikka kivahan se muustakin kuin fribasta keskustella.
Netistä löytyy hyvä futiskeskustelu foorumi osoitteesta
www.soccernet.fi/forum/ siellä sitä on juttua, ja täytyy sanoa tolkuttoman vilkasta keskustelua ja vit...lua jokaisen makuun.
T: ARSENAL fani jo vuodesta 1961
Netistä löytyy hyvä futiskeskustelu foorumi osoitteesta
www.soccernet.fi/forum/ siellä sitä on juttua, ja täytyy sanoa tolkuttoman vilkasta keskustelua ja vit...lua jokaisen makuun.
T: ARSENAL fani jo vuodesta 1961
No joo jalkapallo ja maantiepyöräily ovat (frisbeegolfin jälkeen tietysti
) maailman hienoimmat lajit ei siitä sen enempää. Seuraan jonkinverran HJK:n ja ManU:n edesottamuksia, mutta en ole mikään fani. Suomalaisista pelaajista olen aikoinaan eniten diggaillut Ville Nylyndia ja ulkomaanelävistä Andy Colea ja Nasse-setää. Kun toi pyöräilykin tuli mainittua niin Kazakstanin oma poika Alexandr Vinokourov on kestosuosikki.
Mutta muutama vakio"flame bait" eli "asiaan"...
- Miksi Jari Litmanen on muka hyvä ?
- Miksei Real Madrid voita jatkuvasti kaikkia, kun niillä on paras jengi ?
- Miksei Suomessa jengi käy katsomassa futista ?
- Miksi Suomen maajoukkuetta valmentaa joku kansallisen tason Muurinen, kun koko muu jengi on kansainvälistä tasoa ?
Mutta muutama vakio"flame bait" eli "asiaan"...
- Miksi Jari Litmanen on muka hyvä ?
- Miksei Real Madrid voita jatkuvasti kaikkia, kun niillä on paras jengi ?
- Miksei Suomessa jengi käy katsomassa futista ?
- Miksi Suomen maajoukkuetta valmentaa joku kansallisen tason Muurinen, kun koko muu jengi on kansainvälistä tasoa ?
- Antero
- Iso ja äänekäs
- Oikea nimi: Antero Erhiö
- Viesti:
1: Jari Litmasella on aika hyvä pelinrakentajan silmä ja tarkka jalka syötettäessä pelikaverille. Hän omaa myös ominaisuuden "maalintekijä Jumalan armosta", mitä loistavilla jalkapalloilijoilla on. Lisäksi Litti on ainoa suomalainen, jolla on Mestarien liigan mestaruus taskussaan.mika kirjoitti: Mutta muutama vakio"flame bait" eli "asiaan"...
1. - Miksi Jari Litmanen on muka hyvä ?
2. - Miksei Real Madrid voita jatkuvasti kaikkia, kun niillä on paras jengi ?
3. - Miksei Suomessa jengi käy katsomassa futista ?
4. - Miksi Suomen maajoukkuetta valmentaa joku kansallisen tason Muurinen, kun koko muu jengi on kansainvälistä tasoa ?
Hänen ongelmansa on oikeastaan loukkaantumisherkkyys, eli hän on lasijalka.
2. Samaa yrittää nyt Chelsea. Mikään jengi ei voi voittaa joka otteluaan. Real on loistava jengi (siis 1000 kertaa parempi kuin esim. Arsenal
3. Suomi on jääkiekkomaa. Täällä ei pelata jalkapalloa vaan potkupalloa. Se on valitettavan totta, sillä suomen Veikkausliiga on aika heikkotasoinen noin kaikkinensa.
4. Hyvä kysymys. Ehkä suomalaiset urheilupäättäjät ovat niin isänmaallisia, että heille kelpaa vain suomalainen valmentaja?
Toinen syy voi olla jääräpäisyys. "Jos kerran ruotsalaisilla on Svennis, niin kyllä meilläkin on saman tason miehiä tusina".
Valitettavasti ei ole yhtäkään hänen tasoistaan valmentajaa.
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
International DNF
Siis tää on aivan uskomatonta. Mä luulin että Antero on vaan hieman keskitasoa surkeampi frisbeegolfaaja, mutta hän onkin näköjään jalitsun asiantuntija. Hyvin vastattu edellisiin kysymyksiin, lukuunottamatta mautonta Real Madridin ja Arsenalin vertailua.
Litti on, tai ainakin oli ainutlaatuinen futaaja. Uskomaton pelisilmä, häikäisevä tekniikka, eikä saanut palloa pois keneltäkään. Litillä on aina vapaa rooli, mihin ei kuulu minkäännäköistä puolustus velvoitetta. Mutta joka tapauksessa huippu alallaan, ja täydellistä pelaajaahan ei ole vielä syntynytkään.
Ja tähän loppuun Anterolle: Bayern ei todellakaan voita Champions liiga tällä kaudella, munattoman Arsun voittaminen ei vielä ole mikään tason mittari. Mutta jos BM pääsisi finaaliin asti, ja kohtaisi siellä spagetin purijat niin silloin oon Antero sun puolella.
Huomenna yle 24 klo 14.10 FA-cupin matsi Bolton(Jääskeläinen)- Arsenal
Meiltä puuttuu ainakin Cygan, Hoyte, van Persie, Bergkamp, Cambell, Edu, Gilberto, Henry
Vedonlyönti vihje paa talosi ja autosi Boltoniin
-väykkä-
Litti on, tai ainakin oli ainutlaatuinen futaaja. Uskomaton pelisilmä, häikäisevä tekniikka, eikä saanut palloa pois keneltäkään. Litillä on aina vapaa rooli, mihin ei kuulu minkäännäköistä puolustus velvoitetta. Mutta joka tapauksessa huippu alallaan, ja täydellistä pelaajaahan ei ole vielä syntynytkään.
Ja tähän loppuun Anterolle: Bayern ei todellakaan voita Champions liiga tällä kaudella, munattoman Arsun voittaminen ei vielä ole mikään tason mittari. Mutta jos BM pääsisi finaaliin asti, ja kohtaisi siellä spagetin purijat niin silloin oon Antero sun puolella.
Huomenna yle 24 klo 14.10 FA-cupin matsi Bolton(Jääskeläinen)- Arsenal
Meiltä puuttuu ainakin Cygan, Hoyte, van Persie, Bergkamp, Cambell, Edu, Gilberto, Henry
Vedonlyönti vihje paa talosi ja autosi Boltoniin
-väykkä-
- Antero
- Iso ja äänekäs
- Viesti:
Moi.
Kiitti Wäykkä kehuista.
... ja myös realistisesta katseesta frisbeegolfin tasottomuudestani.
Sunnuntaina Urheilukanavalta kello 18.35 tulee Schalke vs. Bayern. En nyt kirveelläkään muista kumpi on kotijoukkue, mutta Bundesligan kärkimatsi se kuitenkin on. Bayern tulee näyttämään (toivottavasti) närhen munat niille säälittäville Schalkelaisille, aivan kuten BM teki sille pienen ja mitättömän saarivaltion pääkaupungin kakkosjoukkueelle, mikä ihme sen jengin nimi nyt taas olikaan....
olisiko ollut Ursenal tai jotain... :
Ja mitä tulee Bayernin menestykseen Champions Leaguessa, niin he ovat ainakin mukana 8 parhaan joukossa.
HAHAHHHAAAAAA!
Kiitti Wäykkä kehuista.
Sunnuntaina Urheilukanavalta kello 18.35 tulee Schalke vs. Bayern. En nyt kirveelläkään muista kumpi on kotijoukkue, mutta Bundesligan kärkimatsi se kuitenkin on. Bayern tulee näyttämään (toivottavasti) närhen munat niille säälittäville Schalkelaisille, aivan kuten BM teki sille pienen ja mitättömän saarivaltion pääkaupungin kakkosjoukkueelle, mikä ihme sen jengin nimi nyt taas olikaan....
Ja mitä tulee Bayernin menestykseen Champions Leaguessa, niin he ovat ainakin mukana 8 parhaan joukossa.
045-132 2935
International DNF
International DNF
- Antero
- Iso ja äänekäs
- Viesti:
Unohdin tämän kommentin edellisestä.hyzer kirjoitti: Huomenna yle 24 klo 14.10 FA-cupin matsi Bolton(Jääskeläinen)- Arsenal
-väykkä-
Jos Arsenal ei voita jotain Boltonia (vaikka siellä pelaisi 100 Jääskeläistä), niin heidän pitäisi kyllä mennä Englannin kakkosliigaan hakemaan vauhtia koko ensi kaudeksi. On se Bolton kuitenkin aika surkea joukkue Englanninkin mittapuulla. Suomessa sen kiinnostus on lisääntynyt vain sen vuoksi, että Jääskeläinen pelaa siellä. Ihan kelvollinen maalivahti tuo Jääskeläinen, mutta ei mikään erinomainen, kuten Buffon, Kahn, Casillas, Baia... tms loistavat veskarit.
Nyt katsomaan Eurodekkaria, hyvää yötä.
045-132 2935
International DNF
International DNF
Boltonhan on tunnetusti vanhojen konkareiden viimeinen saareke, tai luola mihin ainakin Tarzan elokuvissa vanhat norsut menivät viimeisellä matkallaan. Mutta kun aavistaen viimeisten hetkien koittaneen ne vielä viime voimillaan tekevät joskus pahaa jälkeä vastustajistaan.
Julio Cesar, Bruno N`Gotty, Jay-Jay Okocha, Ivan Campo, Fernando Hierro, Gary Speed, El Hadji Diouf, Khalilou Fadiga omaavat tolkuttomasti kokemusta, ja kun vielä Jässi, Radhi Jaidi, Kevin Davies ja Vincent Candela ovat kohtuu kovia pelimiehiä niin olisin tyytyväinen jos Patrick Vieira pystyisi venymään edes tasuriin, ja sitä kautta uusinta otteluun Highburylle.
BM on tosiaan kaheksan joukossa, mutta vain voittajat muistetaan. Bayernille iso plussa siitä muutaman vuoden takaisesta finaali tappiosta Manulle, taidanpa katsoa videolta loppuhetket uudestaan. (ties kuinka monennen kerran.)
Tiedoksi muuten että olen tietysti Manun, Liverpoolin ja Chelsean vihaaja, mutta aina kun pelataan Euro cuppeja olen Englantilais joukkueiden puolella. Toivottavasti Newcastle voittaa UEFA cupin.
Mä oon muuten huomenna tulossa Taliin, mutta tällä kertaa Talin futis halliin potkii palloo. Saattaa olla että pistäydyn myös frisbeegolf pyhätössä, mutta ilman kiekkoja.
-väykkä-
Julio Cesar, Bruno N`Gotty, Jay-Jay Okocha, Ivan Campo, Fernando Hierro, Gary Speed, El Hadji Diouf, Khalilou Fadiga omaavat tolkuttomasti kokemusta, ja kun vielä Jässi, Radhi Jaidi, Kevin Davies ja Vincent Candela ovat kohtuu kovia pelimiehiä niin olisin tyytyväinen jos Patrick Vieira pystyisi venymään edes tasuriin, ja sitä kautta uusinta otteluun Highburylle.
BM on tosiaan kaheksan joukossa, mutta vain voittajat muistetaan. Bayernille iso plussa siitä muutaman vuoden takaisesta finaali tappiosta Manulle, taidanpa katsoa videolta loppuhetket uudestaan. (ties kuinka monennen kerran.)
Tiedoksi muuten että olen tietysti Manun, Liverpoolin ja Chelsean vihaaja, mutta aina kun pelataan Euro cuppeja olen Englantilais joukkueiden puolella. Toivottavasti Newcastle voittaa UEFA cupin.
Mä oon muuten huomenna tulossa Taliin, mutta tällä kertaa Talin futis halliin potkii palloo. Saattaa olla että pistäydyn myös frisbeegolf pyhätössä, mutta ilman kiekkoja.
-väykkä-
- Antero
- Iso ja äänekäs
- Viesti:
hyzer kirjoitti:Bayernille iso plussa siitä muutaman vuoden takaisesta finaali tappiosta Manulle, taidanpa katsoa videolta loppuhetket uudestaan. (ties kuinka monennen kerran.)
-väykkä-
Sitä samperin pätkää pitää tv:ssä kelata ees-taas joka hemmetin vuosi.
Pierluigi Collinan syytä koko homma. Antoi ihmeellisen paljon lisäaikaa ManUlle silloin.
Bayern tai oikeammin Hizfeld teki sen ultimate mogan, että otti Lothar Mätthausin kentältä pois noin 15 min ennen päätösvihellystä ja avasi puolustuksen ManUlle. Grrrrrrr, tuon muistuttamiseseta kosto elää
Ensi kerralla kun kohtaamme f-golf kentällä, niin silloin en anna sinun enää voittaa.
045-132 2935
International DNF
International DNF
Ihanaa että pystyin jollakin tavalla kaivertamaan sun sisintäs, eli osu ja uppos.
Olen kyllä ehdottomasti samaa mieltä Matthausin vaihto komennuksen seurauksista. Ja kun väitin että urheilussa vain voittajat muistetaan, niin olin jossain mielessä väärässä. Nimittäin Guffourin itkuun purskahtaminen Manun voittomaaliin jälkeen jää yhtä ikimuistoisesti verkkokalvolle, kuin Mietaan kuuluisa hiihto tappio silloin aikoinaan.
Matthaus oli aikoinaan mun suurimpia suosikki pelaajia aikoinaan. Olin katsomassa BM - PSV eurocupin peliä, minkä BM voitti 1-0 Lotharin rankkarimaalilla.
Tässä mun kaikkien aikojen joukkue( ei tarkoita sitä että olisivat maailman parhaat pelaajat)
Jennings
Dixon O`Leary Adams Cole
Platini Vieira Brady
Wright Macdonald Atik Ismail
-väykkä-
Olen kyllä ehdottomasti samaa mieltä Matthausin vaihto komennuksen seurauksista. Ja kun väitin että urheilussa vain voittajat muistetaan, niin olin jossain mielessä väärässä. Nimittäin Guffourin itkuun purskahtaminen Manun voittomaaliin jälkeen jää yhtä ikimuistoisesti verkkokalvolle, kuin Mietaan kuuluisa hiihto tappio silloin aikoinaan.
Matthaus oli aikoinaan mun suurimpia suosikki pelaajia aikoinaan. Olin katsomassa BM - PSV eurocupin peliä, minkä BM voitti 1-0 Lotharin rankkarimaalilla.
Tässä mun kaikkien aikojen joukkue( ei tarkoita sitä että olisivat maailman parhaat pelaajat)
Jennings
Dixon O`Leary Adams Cole
Platini Vieira Brady
Wright Macdonald Atik Ismail
-väykkä-