Ennenkun Antero ja Vesa ehtii kotiin, niin kerron Anteron heittäneen 4 alle parin tänään Rajamäen kiinteän radan, Tämä siksi, että kaikkihan me tiedetään Anteron olevan niin vaatimattoman ettei se kuitenkaan näin julkisuudessa alkaisi tuloksellaan repostelemaan. Vesan tuloksia en muista mutta kyllä hänkin mut voitti, että näin kohtelias isäntä täällä maaseudun radalla häärii!!
Kolme kierrosta heitettiin, ja paksusta lumikinoksesta riippumatta Antsa jaksoi hyvin pelata. Ja voimia riitti vielä paikallisessa pizzeriassa riehumiseen, norsutuolien puutteeseen hermostunut Herra A pisti, tai paremminkin istui säpäleiksi yhden jakkaran. Pizzanvääntäjä noitui jotain turkiksi, muttei saatu siitä selvää, mutta todennäköisesti siinä porttaria Anterolle tuomittiin.
Kiitokset tapahtumarikkaasta aamupäivästä kahdelle Tallaajalle
-väykkä-
Tallaajia Rajamäellä
Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus
- Antero
- Iso ja äänekäs
- Oikea nimi: Antero Erhiö
- Viesti:
Re: Tallaajia Rajamäellä
Piti tietenkin mennä laukaisemaan tämä onneton tapahtuma julkisesti.hyzer kirjoitti: Ja voimia riitti vielä paikallisessa pizzeriassa riehumiseen, norsutuolien puutteeseen hermostunut Herra A pisti, tai paremminkin istui säpäleiksi yhden jakkaran. -väykkä-
Pikku W: Älä oo turhan vaatimaton itsekään. Heitithän sinäkin ekat 2 rundia parhaiten meistä pilkaten jopa minun +1 tulokseen jäänyttä kierrostani.
Ainiin, mikä se sinun viimeinen kierrostuloksesi olikaan, ettei ollut JOPA +4!
Piruilit minulle, että "Tällä radalla saa kyllä hävetä jos lopputulos on +1".
Kuinka paljon pitääkään hävetä +4 tuloksella?
- - - - - - -
Joka tapauksessa paljon kiitoksia radan esittelystä ja seurasta.
Kiitos myös siitä, että maksoit velkasi hävitystä vedosta.
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
International DNF
Kiitokset Antero kehuistasi( koskien kahta ekaa rundia ), tosin Vesa tais voittaa tokan kiekan. Kolmashan meni multa varsin ketuille, vaikka mulla oli cadykin mukana. Kai mä sit häkellyin sun upeista puteista niin paljon että oma pelini sekos totaalisesti.
Mutta jos Ilkka, Harri, Marko, Antti, Dennis ja kumppanit lukevat näitä juttuja saavat he kuitenkin sellaisen kuvan että olen elämäni kunnossa. Sillä saattaa olla psykolookinen vaikutus kilpakumppaneihini, kun huomaavat että treenaan itseäni huomattavasti nuorempien pro pelaajien kanssa, silloin tällöin heidät harjoitus kierroksella kukistaen.
Miksi kommentoin vasta tänään eilistä kommenttiasi? Cadyni touhusi iltapäivällä koneella Habbo Hotellin ihmeellisessä maailmassa, ja jossain vaiheessa oli tehny jotain mitä ei olisi pitänyt, vaan sotki koko koneen.
Nyt mun työpöytä, tai mikä toi näyttö on nimeltään on täynnä kuvakkeita, esim. netti kuvakkeita on ainakin 4, ja kaikkia muitakin vähintään se 4 kpl.
Enhän mä osannut niitä ylimääräisiä millään poistaa, joten vati paloi ja sammutin koko paskan laittaen sen illaksi käyttökieltoon. Nyt aamulla taas tän rakkineen avasin, ja kuvakkeita piisaa.
Nyt on kuitenkin ulkona kevään jopa kesän tuoksua, joten lähden ulkoilemaan.
-väykkä-
Mutta jos Ilkka, Harri, Marko, Antti, Dennis ja kumppanit lukevat näitä juttuja saavat he kuitenkin sellaisen kuvan että olen elämäni kunnossa. Sillä saattaa olla psykolookinen vaikutus kilpakumppaneihini, kun huomaavat että treenaan itseäni huomattavasti nuorempien pro pelaajien kanssa, silloin tällöin heidät harjoitus kierroksella kukistaen.
Miksi kommentoin vasta tänään eilistä kommenttiasi? Cadyni touhusi iltapäivällä koneella Habbo Hotellin ihmeellisessä maailmassa, ja jossain vaiheessa oli tehny jotain mitä ei olisi pitänyt, vaan sotki koko koneen.
Nyt mun työpöytä, tai mikä toi näyttö on nimeltään on täynnä kuvakkeita, esim. netti kuvakkeita on ainakin 4, ja kaikkia muitakin vähintään se 4 kpl.
Enhän mä osannut niitä ylimääräisiä millään poistaa, joten vati paloi ja sammutin koko paskan laittaen sen illaksi käyttökieltoon. Nyt aamulla taas tän rakkineen avasin, ja kuvakkeita piisaa.
Nyt on kuitenkin ulkona kevään jopa kesän tuoksua, joten lähden ulkoilemaan.
-väykkä-
- Antero
- Iso ja äänekäs
- Oikea nimi: Antero Erhiö
- Viesti:
Moi.
Jos jälkikasvusi osaa kerran surffata Habbo hotellissa, niin luulisi hänen osaavan poistaa ne kuvakkeet.
Vaikka en mikään nörtti tai siis atk-nero olekaan, niin vie hiiren kursori poistettavan kuvakkeen kohdalle ja paina kerran hiiren oikeasta napista. Siihen pitäisi aueta sellainen valikko, missä on myös kohta "poista". Loput varmaan sitten osaat.
Ja nyt kaikille Wäykkä pienen kilpailijoille, siis Ilkalle, Harrille, Markolle, Antille, Dennikselle ja kumppaneille tiedoksi:
Wäykkä puttaa kerrassaan loistavasti... Melkein kaikki yli 3 metrin putit meni sisään... heh heh heh
Oli tosi kivaa käydä Rajamäellä heittämässä, vaikka ensin hieman eksyttiin sinne ajaessa.
Ehdotankin Tallaajatovereilleni, että osallistutaan kesällä Rajiksen viikkokilpailuihin kerran-pari. Ratana hauskempi kuin esim. Munkka.
Jos jälkikasvusi osaa kerran surffata Habbo hotellissa, niin luulisi hänen osaavan poistaa ne kuvakkeet.
Vaikka en mikään nörtti tai siis atk-nero olekaan, niin vie hiiren kursori poistettavan kuvakkeen kohdalle ja paina kerran hiiren oikeasta napista. Siihen pitäisi aueta sellainen valikko, missä on myös kohta "poista". Loput varmaan sitten osaat.
Ja nyt kaikille Wäykkä pienen kilpailijoille, siis Ilkalle, Harrille, Markolle, Antille, Dennikselle ja kumppaneille tiedoksi:
Wäykkä puttaa kerrassaan loistavasti... Melkein kaikki yli 3 metrin putit meni sisään... heh heh heh
Oli tosi kivaa käydä Rajamäellä heittämässä, vaikka ensin hieman eksyttiin sinne ajaessa.
Ehdotankin Tallaajatovereilleni, että osallistutaan kesällä Rajiksen viikkokilpailuihin kerran-pari. Ratana hauskempi kuin esim. Munkka.
045-132 2935
International DNF
International DNF