juu morjens! Ymmärsinkö oikein, ettei talissa pääse vielä staminassa katsastamaan kokonaisuudessaan uusittua rataa? kun netti kartta näyttää muutamaa muutosta lukuunottamatta samalta kuin ennenkin...?
suzzu kirjoitti:juu morjens! Ymmärsinkö oikein, ettei talissa pääse vielä staminassa katsastamaan kokonaisuudessaan uusittua rataa? kun netti kartta näyttää muutamaa muutosta lukuunottamatta samalta kuin ennenkin...?
Radan muutostyöt on vielä kesken. Tällä hetkellä Talissa pelataan rataa, jossa uusia/muutettuja väyliä on (käyttäen vanhaa numerointia) 5, 6, 13, 16, 17 ja 18.
Olin jo eilen näkevinäni ne Staminan radat ruudultani, mutta nyt niitä ei enää tunnut löytyvän. Olin kyllä eilen aika väsynyt, joten voihan olla, että näin näkyjä
Eikös ne tuolla Staminan sivuilla ole, niinkuin Kalle mainosti. Radan nimeä painamalla, tulee kuva ratakartasta. Näin se toimii ainakin mulla, enkä ole normaalia vauvarumbaa väsyneempi...
Jostain syystä ei ainakaan täältä töistä käsin näy ( kotikoneella ne eilen näin, ilmeisesti ainakin )
Veikkaisin syylliseksi firman proxy virityksiä, jotka tarjoavat vanhaa sivua, jossa ratoja ei vielä ole.
räppäri kirjoitti:Jostain syystä ei ainakaan täältä töistä käsin näy ( kotikoneella ne eilen näin, ilmeisesti ainakin )
Veikkaisin syylliseksi firman proxy virityksiä, jotka tarjoavat vanhaa sivua, jossa ratoja ei vielä ole.
Välimuistia on tuhjennelty, mutta ei ole auttanut. Firmalla on käsittääkseni käytössä proxy-palvelin, joka ilmeisesti ei tajua, että ko. sivulla oleva flash-animaatio on muuttunut ja tarjoaa näin ollen aina vanhaa sivua.
No näkeehän nuo radat huomenna ( ja mahdollisesti jo tänään kotoa käsin ). Olisi vaan mukavampi ollut viettää loppu päivä ratoja tutkiskellen kuin töitä tehden.
Viime kerran fribailusta tullut flunssa vetää kunnon alas, joten on turha lähteä tappamaan itteään kisaan, joka on terveenäkin rankka suoritus. Yritin saada sijaista, mutta en löytänyt.
Olisiko pelaaminen mahdollista aloittaa vasta Meilahdesta ~17.00 ?