Tää meitin laji vaan vetää koko ajan enempi väkeä mukaansa. Joitain syitä, miksi jengi tulee mukaan parigolfiin, muttei itse kisaan voisi olla:Mini-Nieminen kirjoitti: Itse pidän varsin ikävänä yleistynyttä trendiä, että yhä useammat tulevat kisoihin lähinnä pelaamaan vain parigolfin, eivätkä osallistu itse kisaan. Voisi verrata vaikkapa juhliin, joihin vieras saapuu vetämään nopeet kännit ja lähtee baariin jatkoille.
Kesto - Jos vettä kisat parigolfin kera, on se pe-su rykäisy. Matkat tohon päälle, niin ei sitä paljon kotona ehdi olla viikonlopun aikana. Elämäntilanteesta riippuen tämä voi olla kaikkea hyvin hankalasta äärettömän ihanaan. Se neuvottelu, joita tälläisen tiimoilta käydään, kun on muutama vauva kotona on aika tiivis. Se irrottautuminen ei kaikille ole ihan älyttömän helppoa.
Taso - On pirun kivaa lähteä kisoihin, kun katsoo osallistujaluetteloa ja toteaa siellä olevan ehkä yksi tai kaksi, jotka voi hyvänä päivänä voittaa. (Mun mielestä tosin se on oikeasti ihan kivaa, mutta mä oon mä) Lajin harrastajat ovat pikkuhiljaa alkaneet lisääntymään. Kun ikä ja sukupuoli lyö päin näköä, ja sijoittaa sinut sinne kivaan avoimeen sarjaan tappelemaan kaikenmaailman Pursioiden ja Lindewaldien kanssa, niin on se vaan niin mukavaa. Tällä hetkellä ei vaan nämä isot kisat tarjoa kisaamisfiiliksiä välttämättä kaikille heittäjille, jotka saattaisivat osallistua.
Mun mielestä on hienoa, että väki lähtee olosuhteiden ja omien rajojen sallimissa puitteissa mukaan näihin tapahtumiin. Olkoon se sitten vaan parigolfiin osallistumalla.
Pari sanaa vielä tähän itse aiheeseen liittyen, tai Hannu tulee antamaan piiskaa kun en pysy topicin alla. En ollut Oittaalla (Tiesin paikan, näin sään, enkä halunnut todistaa sitä mitä uumoiltiin jo alkukeväästä) On jotenkin perverssiä että kohu sitten nousee puuttuvista parigolf tuloksista.
Olin Tammisaaressa, kaikki pelasi omasta näkökulmasta loistavasti (Tosin mä tulin sinne tappelemaan toka-vika-sijasta, en heittämään puistossa) ja kauhea polemiikki nousi hommasta jälkikäteen.
Ehkä lajin harrastajat vaihtavat jossain vaiheessa suhteellisuudentajun hyvään snäppiin.
Tekisi mieli rauhoitella kaikkia ja muistuttaa että tää on vaan hauska harrastus, mutta kun näitä viestejä on vaan niin pirun kiva lukea