Talissa pelataan 21.7.2005 Suomen Frisbeeliiton kansallisen frisbeegolfsarjan
Kansallinen Johanna 2005 osakilpailu.
Kilpailussa on kaksi luokkaa, amatöörit ja avoin.
Kisassa pelataan 2 * 9 väylää + finaalit molempien luokkien viidelle parhaalle.
Osallistujat arvotaan kahteen ryhmään, yhdeksän väylän jälkeen kumallakin ryhmällä on tauko ja poolit järjestetään tulosten mukaan uudelleen.
Finaaliväylät ovat 13,14,15 ja 18.
Aikataulu:
17:00 Ilmoittautuminen alkaa
17:30 Ilmoittautuminen päättyy
17:45 Pelaajakokous
18:00 kierros alkaa (9:n väylää)
19:30 uudelleen ryhmitys
19.40 kierros jatkuu (9:n väylää)
21:15 Finaalit
21:45 Palkintojen jako
Aikataulu saattaa "elää"
Tarvittaessa finalistit ratkaistaan kolmen väylän sudden death -menetelmällä, jossa peli päättyy heti ratkaisun tullessa. Jos eroa ei ole syntynyt kolmen väylän jälkeen, pelataan closest to pin -kilpailu.
Kummassakin sarjassa ratkaistaan aina sijat 1-5 kolmen väylän sudden death –menetelmällä ja tarvittaessa CTP-kilpailulla.
SD-väylät 14,15 ja 18. Tarvittaessa CTP väylällä 12.
Osallistumismaksu 5€.
Kioski avoinna kisan aikana.
HUOM! Osallistuminen edellyttää Suomen Frisbeeliiton jäsenyyttä. Lisää jäsenyydestä http://www.frisbeeliitto.com/
SFL:n SM-sarjasta on vielä pelaamatta kaksi osakilpailua. Saadakseen kilpailulisenssin, tulee pelaajan olla osallistunut ennen SM-kisaa yhteen kansallisen sarjan osakilpailuun. Tässä siis oiva tilaisuus!
Tervetuloa ystävälliseen Taliin.
Kansallinen Johanna 2005 kisa
Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus
- hehtaarikäsi
- Viestit: 1929
- Liittynyt: To Tammi 23, 2003 12:26
- Oikea nimi: Jan Taubert
- Paikkakunta: Helsinki
hmmmm...
Olipas nihkeesti porukkaa... 