Kansallinen Johanna 2005 kisa

Yleistä friba-läppää.

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Vastaa Viestiin
Avatar
hehtaarikäsi
Viestit: 1929
Liittynyt: To Tammi 23, 2003 12:26
Oikea nimi: Jan Taubert
Paikkakunta: Helsinki

Kansallinen Johanna 2005 kisa

Viesti Kirjoittaja hehtaarikäsi »

Talissa pelataan 21.7.2005 Suomen Frisbeeliiton kansallisen frisbeegolfsarjan

Kansallinen Johanna 2005 osakilpailu.

Kilpailussa on kaksi luokkaa, amatöörit ja avoin.

Kisassa pelataan 2 * 9 väylää + finaalit molempien luokkien viidelle parhaalle.

Osallistujat arvotaan kahteen ryhmään, yhdeksän väylän jälkeen kumallakin ryhmällä on tauko ja poolit järjestetään tulosten mukaan uudelleen.

Finaaliväylät ovat 13,14,15 ja 18.

Aikataulu:

17:00 Ilmoittautuminen alkaa
17:30 Ilmoittautuminen päättyy
17:45 Pelaajakokous
18:00 kierros alkaa (9:n väylää)
19:30 uudelleen ryhmitys
19.40 kierros jatkuu (9:n väylää)
21:15 Finaalit
21:45 Palkintojen jako

Aikataulu saattaa "elää"

Tarvittaessa finalistit ratkaistaan kolmen väylän sudden death -menetelmällä, jossa peli päättyy heti ratkaisun tullessa. Jos eroa ei ole syntynyt kolmen väylän jälkeen, pelataan closest to pin -kilpailu.

Kummassakin sarjassa ratkaistaan aina sijat 1-5 kolmen väylän sudden death –menetelmällä ja tarvittaessa CTP-kilpailulla.

SD-väylät 14,15 ja 18. Tarvittaessa CTP väylällä 12.

Osallistumismaksu 5€.

Kioski avoinna kisan aikana.

HUOM! Osallistuminen edellyttää Suomen Frisbeeliiton jäsenyyttä. Lisää jäsenyydestä http://www.frisbeeliitto.com/

SFL:n SM-sarjasta on vielä pelaamatta kaksi osakilpailua. Saadakseen kilpailulisenssin, tulee pelaajan olla osallistunut ennen SM-kisaa yhteen kansallisen sarjan osakilpailuun. Tässä siis oiva tilaisuus!

Tervetuloa ystävälliseen Taliin.
Avatar
tikkis
huru-ukko
Viestit: 8022
Liittynyt: La Loka 19, 2002 16:59
Oikea nimi: Markus Stigzelius
Paikkakunta: Äijänpelto

Viesti Kirjoittaja tikkis »

KAHVIO TIEDOTTAA!!!

Kahvi 0,50€ (pikakahvia ja itte saa sekoittaa)

0,5l limut 1,50€

ED 0,5l 2,00€

Gatorade 0,5l 2,00€

Maxi-Tupla 1,00€

Namupussi 1,00€

Kisahärski 1,00€
- gluteeniton
Koko tuotto Talin friisbeegolfpuiston ylläpitoon ja kehittämiseen.
Avatar
tikkis
huru-ukko
Viestit: 8022
Liittynyt: La Loka 19, 2002 16:59
Oikea nimi: Markus Stigzelius
Paikkakunta: Äijänpelto

Viesti Kirjoittaja tikkis »

Amatöörit
1. Jani Karonen
2. Marcus Råberg
3. Andreas Danielsson
4. William Barman
5. Jalle Stoor

Avoin
1. Joonas Hynönen
2. Mikko Laakso
3. Ville Piippo
4. Matti Piipponen
5. Juha Nieminen
Avatar
Banzio
Viestit: 36
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 14:05
Oikea nimi: Anssi Salopolku
Viesti:

hmmmm...

Viesti Kirjoittaja Banzio »

Olipas nihkeesti porukkaa... :roll:
Avatar
Rebe
TT Hold'em mestari
Viestit: 1231
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 0:10
Oikea nimi: Renni Honkanen
Paikkakunta: Tali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rebe »

Vastaa Viestiin