27.1 viikkikset
Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, jwinterh, Hallitus
- Mini-Nieminen
- Oikea nimi: Jaani Länsiö
Kyllähän mäkin treeneissä olen vaikka mitä heittänyt:)
Jaa, neljä siideriä taisin olla pystyssä sulle...maksetaan.
Saapa taas nähdä onko niitä kenttäkisoja ja milloin ja missä. Ei niitä kovin moni seura ole hakenut ennenkään. Olisi tosi huippua jos voitais pitää pituuskisoja useamminkin, niin saisi ihan oikeasti rikottua sen SE:n. Onhan se jo vanha ja vanhanmallisella kiekolla heitetty. Sitä enemmän respektii Jussille.
Ja eiköhän noita kisoja tule Villen, mun ja Mikon välille 10-15 ensi kesänä...innolla odotamme. Mä oon kuullut, että Miko on treenannu pelkkää distancee koko talven.
Jaa, neljä siideriä taisin olla pystyssä sulle...maksetaan.
Saapa taas nähdä onko niitä kenttäkisoja ja milloin ja missä. Ei niitä kovin moni seura ole hakenut ennenkään. Olisi tosi huippua jos voitais pitää pituuskisoja useamminkin, niin saisi ihan oikeasti rikottua sen SE:n. Onhan se jo vanha ja vanhanmallisella kiekolla heitetty. Sitä enemmän respektii Jussille.
Ja eiköhän noita kisoja tule Villen, mun ja Mikon välille 10-15 ensi kesänä...innolla odotamme. Mä oon kuullut, että Miko on treenannu pelkkää distancee koko talven.
- Poimis
- Oikea nimi: Sami Poimala
- Viesti:
Se on hyvä; se on just se mitä Mikolta vielä puuttuu.Mini-Nieminen kirjoitti:Mä oon kuullut, että Miko on treenannu pelkkää distancee koko talven.
Kivempaa fribaamista - http://fribakaveri.fi
- Mini-Nieminen
- Oikea nimi: Jaani Länsiö