hyzer kirjoitti:Sillä mun on taas pakko olla Bayernin puolella.
-väykkä-
Mahtaa ottaa luonnolle.
hyzer kirjoitti:
Muut jatkoon menijät lienevät Pool, Chelsea ja mahd. Manu.
Ja oliko se tässä tilanteessa, niin että silloin Bayern saisi Manun välierässä vastaansa. Olisi aika nostalginen peli tiedossa.
-väykkä-
Joo, jos sekä Bayern, että ManU menevät välieriin, niin silloin Bayernin pitää valitettavasti pyyhkiä lattiaa myös ManU:lla. Tulee minulle ja ystävälleni Johnille mielenkiintoiset hetket yhdessä, kun kummallakin on värit päällä jossain Helsingin olutravintolassa. Odotan sitä jo innolla, mutta samaan aikaan myös kauhulla.
hyzer kirjoitti:
Ja tv2 näyttää tietysti Liverpool- PSV pelin. Onhan siellä kaksi suomalaista vastakkain Hyypiä- Väyrynen ( penkillä molemmat )
-väykkä-
Tietysti Suomessa näytetään aina sellaisia pelejä, joissa voi joku suomalainen pelaaja vilahtaa, vaikka parempia matseja olisi myös tarjoilla. Sinänsä sääli, sillä useimmiten he pelaavat jossain ei niin hyvissä seuroissa - Hyypiästä nyt puhumatta.
Ainoastaan gurumme Litmanen pelasi loistojoukkueissa aikanaan. Nyt jäähdyttelee Ruotsissa. Toivottavasti Litmanen on tulevaisuudessa hyvä valmentaja, sellainen Gullitin, Van Bastenin, R. Koemanin tai Rijkaardin tasoinen.
hyzer kirjoitti:
Englannissa on jo kovasti kirjoiteltu Arsenalin tuhosta. Jengi on kuulemma liian nuori, Wengerin pitäis ostaa kokeneita pelaajia, muuten ei mestaruuksia tule.
No, nythän ainakin mulle alkaa taas piinava aika kun huhumyllyt alkaa jauhaa lähtijöistä ( Henry, Adebayor, Rosicky, Ljunberg, Fabregas, Baptista, Gallas.) ja tulijoista ( Woodgate, Abidal)
-väykkä-
Eikös Hendry viime kesänä tehnyt hieman pidemmän sopparin Arsenalin kanssa? Samoin Rosicky (olen aliarvioinut ja aliarvostanut tätä pelaajaa)?
Eikä ne muutkaan varmaankaan sankoin joukoin lähde, sillä Arsene Wenger on yksi pidetyimmistä ja arvostetuimmista valmentajista. Uskon hänen pystyvän pitämään parhaimman rungon Arsenalissa.
Ps. jos yhtään lohduttaa, niin olen aina Arsenalin puolella kun vastassa on ManU, Chelsea tai Liverpool.